Работа на съединителя-Toyota Corolla Verso 2004
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 14 Яну 2017 18:54
- Местоположение: Sofia Bulgaria
- Автомобил: Toyota Corolla Verso D4D 2004
Работа на съединителя-Toyota Corolla Verso 2004
Здравейте, скапа ми се стария съединител и го смениха с нов
Toyota Corolla Verso 2004
Преди да се счупи стария съединител започваше да слепва по-надолу и отделяше по-нагоре. Сега с новия съединител слепва по-нагоре от стария, и отделя по долу от стария. Това което не ми е удобно е че новия започва да слепва по-нагоре от стария. Питам се дали това е нормалната работа на нов съединител? И дали това нещо може да се регулира. От сервиза ми казаха, че е заради помпите, долна и горна, и че не можело да се регулира. Прикачвам една картинка за да поясня работата преди и след. (Също така се чува едно леко почукване понякога при смяна, което преди беше по-силно но ставаше по рядко, сега е по слабо но става по често при смяна на ниски скорости, може би защото не съм свикнал още на педала)
Toyota Corolla Verso 2004
Преди да се счупи стария съединител започваше да слепва по-надолу и отделяше по-нагоре. Сега с новия съединител слепва по-нагоре от стария, и отделя по долу от стария. Това което не ми е удобно е че новия започва да слепва по-нагоре от стария. Питам се дали това е нормалната работа на нов съединител? И дали това нещо може да се регулира. От сервиза ми казаха, че е заради помпите, долна и горна, и че не можело да се регулира. Прикачвам една картинка за да поясня работата преди и след. (Също така се чува едно леко почукване понякога при смяна, което преди беше по-силно но ставаше по рядко, сега е по слабо но става по често при смяна на ниски скорости, може би защото не съм свикнал още на педала)
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 06 Юли 2018 15:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T25, 2007, D4D 126hp
Работа на съединителя
Така като чета, нямаш проблем със съединителя. Нормално е след смяната да е различно.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 14 Яну 2017 18:54
- Местоположение: Sofia Bulgaria
- Автомобил: Toyota Corolla Verso D4D 2004
Работа на съединителя
Не може ли да се регулира долното ниво , където тръгва да слепва? Странно ми е съединителите с жило да могат, а съединители с две помпи на демпферен съединител да не могат да се настройват.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Работа на съединителя
Те се настройват и тези с двете помпи, ама като гледам схемата съединителя ти е идеално настроен в момента, просто ти си свикнал със стария да ти отделя доста по нагоре и за това ти се струва, че има нужда от настройки .
Като покараш седмица-две и няма да ти прави впечатление .
Като покараш седмица-две и няма да ти прави впечатление .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 14 Яну 2017 18:54
- Местоположение: Sofia Bulgaria
- Автомобил: Toyota Corolla Verso D4D 2004
Работа на съединителя
OK, но за мен е по неудобно. Може би промяна на позицията на седалката би решила проблема. Проблема не ми е че съединителя ми отделя по надолу в сравнение със стария, а че слепва по нагоре. Ето пак картинка да илюстрирам. Червеничкото разстояние се е увеличило. Искам червеното разстояние да е както преди.
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 09 Сеп 2017 19:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA20 2.0vvti/LPG
Работа на съединителя
Въпрос на няколко дни градско каране е . След това няма да ти прави впечатление.
- Kiki
- Мнения: 8211
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Работа на съединителя
При мен е както при теб след смяната.
Както казват колегите - ще свикнеш и няма изобщо да се сещаш повече за това, че сега ти е неудобно.
Както казват колегите - ще свикнеш и няма изобщо да се сещаш повече за това, че сега ти е неудобно.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 14 Яну 2017 18:54
- Местоположение: Sofia Bulgaria
- Автомобил: Toyota Corolla Verso D4D 2004
Работа на съединителя
Значи положението всъщност беше по зле. След като я покарах повече установих че това което съм нарисувал дори не е така. Съединителя отделяше толкова високо колкото и стария.
Четох в интернет и на много места срещнах че такъв съединител не може да се регулира. Изглежда че има начин да се правят регулации с някакви болтове и гайки , но това е регулация на педала и не регулира къде отделя съединителя.
Отидох при майстора и му казах да ми промени педала така че да може тази червената линия (на картинката горе) да е възможно по малка и той ми нави там един винт, и сега педала е доста нисък, но поне долната точка, където започва да слепва съединителя вече е ниско долу. Сега поне се кара. Проблема който остава е че хода на педала е много малък, но с това ще свикна.
Въпроса ми е дали това смъкване на педала е възможно да създаде проблеми (като например постоянно триене на съединителя.)? Също така по нагоре имаше мнение че се регулират и тези с помпите. За какво регулиране става дума? Навсякъде където прочетох пише че помпите не могат да се регулират (имало някакви които могат но как да разбера дали съм с такава). Само могат да се сменят, но има и такива хора които са сменяли съединител по нялко пъти заедно с помпи и педала им пак е отделял високо. Нови помпи дали ще оправят работата на съединителя.
Четох в интернет и на много места срещнах че такъв съединител не може да се регулира. Изглежда че има начин да се правят регулации с някакви болтове и гайки , но това е регулация на педала и не регулира къде отделя съединителя.
Отидох при майстора и му казах да ми промени педала така че да може тази червената линия (на картинката горе) да е възможно по малка и той ми нави там един винт, и сега педала е доста нисък, но поне долната точка, където започва да слепва съединителя вече е ниско долу. Сега поне се кара. Проблема който остава е че хода на педала е много малък, но с това ще свикна.
Въпроса ми е дали това смъкване на педала е възможно да създаде проблеми (като например постоянно триене на съединителя.)? Също така по нагоре имаше мнение че се регулират и тези с помпите. За какво регулиране става дума? Навсякъде където прочетох пише че помпите не могат да се регулират (имало някакви които могат но как да разбера дали съм с такава). Само могат да се сменят, но има и такива хора които са сменяли съединител по нялко пъти заедно с помпи и педала им пак е отделял високо. Нови помпи дали ще оправят работата на съединителя.
- ufer
- Мнения: 2599
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Работа на съединителя
Възможно е при много ниско отделяне да се получава излишно триене и износване на елементите на съединителя. Нали си спомняте едно време при курсовете как инструкторите учеха особено момичетата да не допират с обувката педала на съединителя. Освен това имаше и едно старо правило, че педалът на съединителя трябва да е малко по-висок от този на спирачката. Да не говорим, че ако през зимата сложиш допълнително стелка-леген, може и да не го използваш ефикасно. Не знам сега при по-новите конструкции дали е така. Потърси второ мнение от друг изпитан майстор.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 14 Яну 2017 18:54
- Местоположение: Sofia Bulgaria
- Автомобил: Toyota Corolla Verso D4D 2004
Работа на съединителя
Благодаря за съвета. Ще пробвам в София ТМ Ауто, там би трябвало да са наясно защо след смяна с нов отделя толкова високо. Само не знам какво точно да им обяснявам.
- gimara
- Мнения: 1471
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
Работа на съединителя-Toyota Corolla Verso 2004
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
- ufer
- Мнения: 2599
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Работа на съединителя-Toyota Corolla Verso 2004
Лошото е, че сервизите наТойота работят само с хилядарки... може да ти измислят винаги някоя причина, за да ти вземат повечко парици. Аз бих пробвал първо при нормален човек...
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 14 Яну 2017 18:54
- Местоположение: Sofia Bulgaria
- Автомобил: Toyota Corolla Verso D4D 2004
Работа на съединителя-Toyota Corolla Verso 2004
Там е проблема че познавам само един човек. Не обичам коли по принцип и не обичам да се занимавам с тях, даже да говоря за тях. За мен колата е нещо което се ползва за да се стигне от точка А до точка Б и то ако няма друг близък по удобство вариант. Затова и не познавам много механици. Познавам един само и той ме увери че съединителя не може да се настрои. Вярвам му но трябва да има и друг начин за да може да се кара нормално. Ползвам съм само като сервизи за тойота ПитСтоп, от които не съм сигурен че съм доволен, и TM Ауто, от които съм доволен но са скъпи. В интернет като потърсиш сервизи за Тойота не излизат много резултати. Или излизат но са в другия край на града. Вярно че всичко де що се най се вози на коли идва от Перник, но нямам времето да оставя колата и прекосявам половината град. А и където да пробвам на друго място ще е ново и ще е пак на сляпо (по някоя и друга препоръка).
Такъв проблем е странен за мен.
Такъв проблем е странен за мен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: FearSoft и 42 госта