MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

АТР
Мнения: 19
Регистриран: 28 окт 2022 16:29
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Автомобил: Toyota Corolla Verso 1.8 MMT

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от АТР » 06 яну 2023 11:45

Ето графики от актив тест:

на студено
► Виж съдържание
след шофиране
► Виж съдържание
Последна промяна от Akima на 16 яну 2023 09:53, променено общо 1 път.
Причина: Тагове.

Petar555
Мнения: 399
Регистриран: 12 юли 2009 22:04
Репутация: 76
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 06 яну 2023 15:20

Актуатора е зле!
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.

АТР
Мнения: 19
Регистриран: 28 окт 2022 16:29
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Автомобил: Toyota Corolla Verso 1.8 MMT

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от АТР » 06 яну 2023 20:54

В какви граници би трябвало да е?
А съединителят на къде е? Бяхте казали, че той може да напряга вилката и съответно актуатора по веригата.
Имате лс.
Поздрави.

Petar555
Мнения: 399
Регистриран: 12 юли 2009 22:04
Репутация: 76
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 06 яну 2023 21:16

Писах ви на лични
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.

fonzis
Мнения: 19
Регистриран: 28 мар 2017 15:45
Репутация: 2
Местоположение: Pleven

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от fonzis » 11 яну 2023 11:15

Здравейте и за много години!
Искам да попитам къде рециклират актуаторите на ММТ кутиите?
Имам познатия проблем, след сваляне от втора на първа и разтрисане, на следващия светофар светна колелото и за да прибера колата трябваше всеки път в който сваля скорости да я гася и паля на ново, защото светкаше зъбното колело.
Колата е със съединител на 35к км

radoynov
Мнения: 2
Регистриран: 25 дек 2022 14:00
Репутация: 0
Местоположение: Враца
Автомобил: Айго

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от radoynov » 16 яну 2023 11:33

Поздрави и от мен! За съжаление по-малко от месец след като дъщеря ми се сдоби с Айго 2007 г., 1.0 бензин ММТ се появи обсъждания проблем - след 30-40 мин каране в града при спиране на светофар колата е излючила от скорост с мигащо N и светнала лампа със зъбното колело. На следващия ден при мен го направи по същия начин, при тръгване включва, след тридесетина мин.каране проблема се появи. След няколко неуспешни опити намерих човек, който каза, че има софтуер, /не разбрах какъв е/закачихме я и отчете грешка Р0900, каза, че е изчистил грешката, и след 15-20 мин. каране в района отново се появи. На излизане от сервиза неискаше да включи задна. След покукване на актуатора включи, прибрах се до вкъщи /3-4 км/, без проблем, след това направих теста на съединителя, описан в темата, нямаше форсиране. От тогава съм я карал няколко пъти в квартала - без проблем.

Както беше казал един колега преди мен тук в Северозапада е трудно да намериш човек както за диагностика, така и за ремонт на актуатора. Човекът, който направи диагностиката не се наема да ремонтира мотора на актуатора, не е уверен и за демонтирането му. Не знам на колко км. е съединителя, на таблото километрите са 121 900. Затова се обръщам към Петър, тъй като София ми е най-близо, дали би се ангажирал с решаването на проблема, както прецени. Предварително благодаря.

Petar555
Мнения: 399
Регистриран: 12 юли 2009 22:04
Репутация: 76
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 24 яну 2023 00:07

Здравейте, писал съм лични съобщения на всички, които искат да се свържат с мен.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.

Petar555
Мнения: 399
Регистриран: 12 юли 2009 22:04
Репутация: 76
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Мнение от Petar555 » 25 яну 2023 22:20

Внимание!
Колеги потребители на роботизирани скоростни кутии,
моля купувайте си правилните акумулатори за коли с ММТ!
Имайте предвид, че за кола с един и същи двигател, но с ММТ и без ММТ се поставят различни акумулатори!
ММТ искат акумулатор с по-голям капацитет при един и същи двигател. Добре е да слагате същия като оригиналния, ако не знаете вижте по каталог при продавача. Ако има няколко варианта за един и същи двигател винаги избирайте най-големия капацитет даден в каталога. Добре е да е от добра марка, а не марка "незнайният войн".
ММТ-то харчи повече ток и неподходящият акумулатор "кляка"! Това води до невярно измерване на потребявания ток. Компютърът измерва по-голям ток от реалния при "клекнал" акумулатор и изкарва страшната грешка P0810, въпреки, че самата система няма проблем. Това, че колата пали не е показател, че ММТ-то работи добре и има достатъчно ток за него, особено в студените дни.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост