Toyota RAV4 II 2.0 D4D 116 Топла НЕ ПАЛИ

Za1ceV
Мнения: 2
Регистриран на: 19 Мар 2022 22:34
Местоположение: Видин
Автомобил: РАВ 4

Toyota RAV4 II 2.0 D4D 116 Топла НЕ ПАЛИ

Мнение от Za1ceV » 19 Мар 2022 22:59

Студена пали като загрее неще. Като поизстине пали
-Рециклирани дюзи
-рециклирано турбо
-Нови подгревни свещи
-Нов акумулатор
-Проверено налягане на ГНП-ОК

Помощ!

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Toyota RAV4 II 2.0 D4D 116 Топла НЕ ПАЛИ

Мнение от memorex » 20 Мар 2022 08:12

А стартер сменян / правен ли е от както е автомобил?
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Za1ceV
Мнения: 2
Регистриран на: 19 Мар 2022 22:34
Местоположение: Видин
Автомобил: РАВ 4

Toyota RAV4 II 2.0 D4D 116 Топла НЕ ПАЛИ

Мнение от Za1ceV » 20 Мар 2022 12:17

Да колега и стартера го направихме забравих да го напиша и него...

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Toyota RAV4 II 2.0 D4D 116 Топла НЕ ПАЛИ

Мнение от ufer » 20 Мар 2022 13:10

Има ли температурен датчик?

geniya
Мнения: 296
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Toyota RAV4 II 2.0 D4D 116 Топла НЕ ПАЛИ

Мнение от geniya » 23 Мар 2022 08:29

Проблемът вероятно е от SCV клапан/и.
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 19 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Toyota RAV4 II 2.0 D4D 116 Топла НЕ ПАЛИ

Мнение от veso_hds » 23 Мар 2022 19:25

Когато този мотор не пали топъл, вероятните заподозрени са дюзите и SCV клапаните.Колегата е написал, че дюзите са рециклирани.Тези дюзи са Денсо и много малко хора в България умеят да ги рециклират успешно.Някои под рециклиране разбират смяна на разпръсквача, но горе има електронна част(соленоид), където често е проблема, а не се обръща внимание.Нека колегата да напише къде е рециклирал дюзите и какво точно е правено по тях.Има ли изпитания на стенд?
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта