Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
Колеги, вкарах се в голяма драма с колата - Авенсис Т27 2.2 автомат! След обслужване - масло и филтри, колата стигна до нас и няколко дни не беше карана. След това трудно запали и докато товарех багаж след около 5 мин. загасна и до там. На следващият ден дойде майстора и след малко мъка я запали с помощта на стартов спрей като няколко пъти гасна и пак я стартирахме. Накрая запали и стигнахме до сервиза без никакви проблеми. Започнал е от проверка на горивния филтър - бил отново мръсен !? След това каза, че ще свали дюзите за проверка при негов човек, която показала, че всичко им е ОК, даже бил чистил с ултра звук!? Дотук добре, но пак няма палене и колата работи супер зле. Направо му казах да сваля резервоар и да търси от там причината за бързото цапане на горивен филтър и лоша работа на двигателя. Вътре се оказало страшна смрад с някакви косми и слуз
Тук вече му казах, че по принцип дюзите би трябвало според мен да се закачат направо на стенд с колата, за да се види какво се случва по време на работа (поне така съм чувал). Оказало се, че две от дюзите били заминали . Казах му да спре докъдето е стигнал и ще го мисля ... та молбата ми е някой да даде акъл по тези стъпки до момента какво може да се случва с тази кутия на Пандора Верига ли да е разминала, дюзи ли да са наистина ...
Дотук добре, но колата пак не ще да пали. Казах му да сваля SCV клапана , за да се прочисти , ако може ... идеята ми беше да отмятаме една по една причините.
Каза, че този не се разглобявал и поне с компресора го е продухал. Ефект отново никакъв ... трудно палене и след това пак загаснала и нямало палене. Тук вече му казах, че по принцип дюзите би трябвало според мен да се закачат направо на стенд с колата, за да се види какво се случва по време на работа (поне така съм чувал). Оказало се, че две от дюзите били заминали . Казах му да спре докъдето е стигнал и ще го мисля ... та молбата ми е някой да даде акъл по тези стъпки до момента какво може да се случва с тази кутия на Пандора Верига ли да е разминала, дюзи ли да са наистина ...
-
- Мнения: 844
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 93 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
Имаш ли вяра на този сервиз? Защото това ми намирисва на някаква измама.
Как така изправна кола след смяна само на масло и филтри ще получи две повредени дюзи?
Аз, доколкото знам, ултразвукът е последната стъпка преди смяната им с нови. А пиезо (ако не греша на DCAT са такива) направо ги разрушава.
Ти беше ли при обслужването и свалянето на дюзи и резервоар?
Тези боклуци и аз мога да ти ги демонстрирам как уж са извадени от горивната система.
Освен това, ако са сменени твоите дюзи с някакви чужди (дори и да са изправни), не трябва ли да се въведат параметрите им в компютъра? В противен случай се получава точно твоя проблем.
Как така изправна кола след смяна само на масло и филтри ще получи две повредени дюзи?
Аз, доколкото знам, ултразвукът е последната стъпка преди смяната им с нови. А пиезо (ако не греша на DCAT са такива) направо ги разрушава.
Ти беше ли при обслужването и свалянето на дюзи и резервоар?
Тези боклуци и аз мога да ти ги демонстрирам как уж са извадени от горивната система.
Освен това, ако са сменени твоите дюзи с някакви чужди (дори и да са изправни), не трябва ли да се въведат параметрите им в компютъра? В противен случай се получава точно твоя проблем.
Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
Точно това с дюзите ме съмнява (в смисъл,че където да ги носили,нищо не разбират), а особено ,че им е правен ултразвук, което за пиезото не съм сигурен, че се прави По принцип имам вяра, защото от много време там правя доста неща... Но това с дюзите..може ли наистина ултра звукът да ги е съсипал? Казах му, че ги имам снимани и ще проверя по номерата какви са им стойностите в норми
Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
Изчистете резервоара, горивопроводите, горивния филтър и неговия корпус и въобще всички горивни пътища. След това, ако няма промяна са наред скъпите неща. Но тази слуз в резервоара най- вероятно е причинена от бактерии в нафтата.
Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
Почистиха резервоара и уж горивните пътища (което ме съмнява като се замисля). Предполагам ако се разглоби всичко, с компресор или нещо подобно ще може да се надуе
- memorex
- Мнения: 814
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
Горивна помпа дава ли гориво до рейката?Ако не ,не бързай с дюзите.Когато дякой от /говорили сме го това/ сензорите не дава сигнал до екуто няма да се отвори scv и нямя да има налягане на горивото в рейката.Много ресно може някой жица към сензор да бъде прекъсната ако не се внимава при дори елементарни манипулации по двгто.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
След обслужването явно нещо се е прецакало, защото бяха оляли целия двигател с нафта и ме съмнява, че някъде може да не прави контакт някой датчик. А над помпата не беше затегнат входа на нафтата и леко сълзеше, освен от там да е омазало надолу някой кабелmemorex написа: ↑28 Фев 2022 13:37 Горивна помпа дава ли гориво до рейката?Ако не ,не бързай с дюзите.Когато дякой от /говорили сме го това/ сензорите не дава сигнал до екуто няма да се отвори scv и нямя да има налягане на горивото в рейката.Много ресно може някой жица към сензор да бъде прекъсната ако не се внимава при дори елементарни манипулации по двгто.
- Прикачени файлове
-
- зацапана помпа и надолу.jpg (1.14 MiB) Преглеждано 1852 пъти
-
- изцапан двигател след смяна на горивния.jpg (1.75 MiB) Преглеждано 1852 пъти
- memorex
- Мнения: 814
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
По снимката изглежда турбо маркуч пропуска и цапа наоколо.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
-
- Мнения: 844
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 93 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
Аз все още не мога да си обясня защо при смяна на масло и филтри излиза проблем с горивната система?
Някой се е учил на твоята кола, но колко трябва да си тъп за да объркаш нещата или целенасочено нещо твое изправно са сменили с повредено?
Някой се е учил на твоята кола, но колко трябва да си тъп за да объркаш нещата или целенасочено нещо твое изправно са сменили с повредено?
- mapamop
- Мнения: 4059
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 286 пъти
Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
На мен ми изглежда че може и да е изпуснала гарнитура на капака на клапаните - траекторията на омазняването е подходяща, няма много сериозно омазняване, и има омазняване по целия ръб на капака на клапаните. Включително има и утаено масло под ЕГР-а / бронята на магистралното окабеляване, особено под капачката за наливане на масло. Това си го мисля, гледайки буксата на ГНП-то, и цвета на маслените наслагвания е еднакъв. Гадая...
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
И аз нямам обяснение, досега там са правили може би 3-4 пъти обслужване, но сега не знам какво се е случило и мисля до 1-2 дни да отделя време и да седна там да разгадаем цялата картинка. Засега съм казал колата да стои пред сервиза и да не се пипа - виждам я от офиса и искам да помисля и събера мнения накъде да се насоча, понеже наистина пичовете не знаят какво да правят оттук нататък, а колата така им казах , че няма да тръгне от там докато не се реши всичко
Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
имаше омазняване горе от две от дюзите, на които дифтунгите (или както там се казва металното уплътнение) изпускаше, но интересното е, че след смяната се появиха всички тези мазнотии включително и по капака над двигателя На ЕГР-а имало някакво маркуче, което било леко закъсано и него сменили за всеки случай, но колата беше наред и единствено понякога припалваше трудно и на моменти се задъхваше при големи изкачвания , което мисля, че може да е било от тая гняс в резервоара и все едно не е достигало гориво и аз гадая вечеmapamop написа: ↑28 Фев 2022 18:40 На мен ми изглежда че може и да е изпуснала гарнитура на капака на клапаните - траекторията на омазняването е подходяща, няма много сериозно омазняване, и има омазняване по целия ръб на капака на клапаните. Включително има и утаено масло под ЕГР-а / бронята на магистралното окабеляване, особено под капачката за наливане на масло. Това си го мисля, гледайки буксата на ГНП-то, и цвета на маслените наслагвания е еднакъв. Гадая...
-
- Мнения: 844
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 93 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
Те камери в ремонтната зона нямат ли? Или "услужливо" са ги изключили / изтрили записите?
Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
'
Камери има, но то са двама човека - баш майстора, който познавам и чирака, който не пипа без да му е казано Може би наистина е станало някакво мазало или просто някаква съвкупност от натрупани неща са си евали лайката в един момент
- mapamop
- Мнения: 4059
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 286 пъти
Голяма драма с Авенсис Т27 2.2 Dcat - трудно пали
Ако са вдигали капака заради дихтунгите или за да могат да извадят дюзите, и не са сменили гарнитурата с нова, е започнала да изпуска. По спомен поне на моят двигател се води консуматив за еднократна употреба и се сменя след всяко сваляне на капака.
Да няма някой маркуч за вакуум който да е компрометиран, скъсан или откачен? Тривиална, но валидна причина да не работи мотора като хората. Кой маркуч и къде - да кажат колегите с дизелите.
На диагностика не е ли закачана - би трябвало да има записани грешки.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта