Avensis Т27 2.2 D-CAT 2AD-FHV - много харчи и подпушва - РЕШЕН - нов сензор диференциално налягане.

Vasilev263
Мнения: 18
Регистриран на: 01 Юни 2021 10:43
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis T27 2.2 D-Cat

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Мнение от Vasilev263 » 18 Фев 2022 11:21

Дюза пикаеща няма как да има, защото както написах, ги смених с чисто нови.
Внос е от Германия със наличен DPF, работещ ermm.gif

Аватар
Ивайло Димов
Мнения: 958
Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
Местоположение: Шумен
Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
Благодарил/а: 37 пъти
Получена  благодарност: 54 пъти

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Мнение от Ивайло Димов » 18 Фев 2022 11:30

Човек свалете турбината за преглед ,тези коли са на по 200+хил км ,тая турбина се върти в пикови моменти със 120хил об/минута .Втулки,ос ,променлива геометрия ....износват се .Да се види и клапана за обратно налягане .....няма как ,взимаме тези коли 2-3та употреба и се почва ефекта на снежната топка ,колкото повече я караш /търкаляш разходите се множат .

Аватар
WoLF
Мнения: 2583
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Мнение от WoLF » 18 Фев 2022 12:10

Vasilev263 написа: 18 Фев 2022 11:21 Дюза пикаеща няма как да има
Нали вече говорихме, че 5та дюза не е пипана, но сте сигурен, че не пикае...
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Мнение от iovkito » 18 Фев 2022 12:11

Ако маслото е сменяно през 15-20 000км, турбината издържа поне половин милион км. Явно има някакъв проблем с дпф-а и 5-тата дюза впръсква повечко гориво, от това се вдига много и разходът.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

vfr800
Мнения: 456
Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
Местоположение: София
Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 63 пъти

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Мнение от vfr800 » 18 Фев 2022 12:29

Vasilev263 написа: 18 Фев 2022 11:21 Дюза пикаеща няма как да има, защото както написах, ги смених с чисто нови.
Внос е от Германия със наличен DPF, работещ ermm.gif
По принцип пиезо дюзите са с доста сложно устройство. Не е невъзможно да има някоя с фабричен дефект. Нищо не пречи да ги тестваш пак. Описанието не отговаря на проблем с турбо компресор.

Аватар
Ивайло Димов
Мнения: 958
Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
Местоположение: Шумен
Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
Благодарил/а: 37 пъти
Получена  благодарност: 54 пъти

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Мнение от Ивайло Димов » 18 Фев 2022 12:36

iovkito,

Няма турбина с променлива геометрия дето ще изкара 500 000 ,особено при българските условия на шофиране .Ако се кара само извънградско може ,но пак при определени условия и стил на шофиране .

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Мнение от iovkito » 18 Фев 2022 12:54

Не само, че има, а и имам приятел точно с дизелов авенсис т27, който е с оригиналния съединител, дюзи и турбина, на 470 000км. Този човек си закупи колата по моя препоръка, моделът е 2009-та, 2.0 126кс.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
Ивайло Димов
Мнения: 958
Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
Местоположение: Шумен
Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
Благодарил/а: 37 пъти
Получена  благодарност: 54 пъти

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Мнение от Ивайло Димов » 18 Фев 2022 13:04

Значи е късметлия ,щото всички дизелисти покрай мен с 2-3 та употреба коли са правили или дюзи,или помпа или са премахвали ДПФ или рециклиране на турбина .Тези коли са правени не за къси ,градски разстояния ,а за магистрала .Икономични са и с добра мощност .Лошото е ,че ги вземаме втора ръка с незнайно колко км ,начин на обслужване и т.н....Брата взе Шкода Рапид 1.4 тди от Холандия ...за 1 година и бяха врътнали 70 000 км и не е била служебна .Ако се купи нова и се поддържа добре е ОК .Но това са редки случаи .Хубаво е след 150 хил турбината да се свали и прегледа за луфтове ,колкото по-рано се открие малък проблем по- добре за джоба и колата .Докато бях без кола се возих в едно такди копънарка Дачия Логан1.6 mpi отвън имаше ръждичка ,но ДВГ мъркаше и беше на над 600 хил .Чорбаджията беше словохотлив и го питах дали нещо е реминтирал -нищо само реглаж на клапани на 35-40 хил км .Явно всичко е до обслужване и грижа за МПС-то.

Vasilev263
Мнения: 18
Регистриран на: 01 Юни 2021 10:43
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis T27 2.2 D-Cat

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Мнение от Vasilev263 » 18 Фев 2022 13:35

Понеже темата се разводни с безмислени спорове, които нямат общо с основната:
Обобщавам:
Сменени 4 дюзи с нови и по данни бяха както трябва, без 5-та за DPF- нея ще е прегледаме.
Турбината ако е от нея, трябва да пуши с черен отенък и постоянно, а не само след като загрее и от време на време. Освен това повишен разход на гориво се съмнявам да е от турбина, без да има разлика в поведенито или да влиза в аварийни режими. Не споря, просто размишлявам. :whistle:
и EGR е почистен също, не помня дали казах.

Аватар
WoLF
Мнения: 2583
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Мнение от WoLF » 18 Фев 2022 15:16

Турбина лесно се пробва без голямо разглобяване, но аз клоня към дюзата към този момент и информация...
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
Ивайло Димов
Мнения: 958
Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
Местоположение: Шумен
Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
Благодарил/а: 37 пъти
Получена  благодарност: 54 пъти

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Мнение от Ивайло Димов » 18 Фев 2022 15:49

Да ходи в сервиза ,да не се окаже дубъл дюза и наченки на турбина :cheers:

VRPerformance
Мнения: 17
Регистриран на: 14 Мар 2009 20:14
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Мнение от VRPerformance » 19 Фев 2022 17:09

най-вероятно има проблем с ДПФ филтъра,но трябва диагностика,така само гадаем :)

Vasilev263
Мнения: 18
Регистриран на: 01 Юни 2021 10:43
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis T27 2.2 D-Cat

Avensis Т27 много харчи и подпушва

Мнение от Vasilev263 » 24 Фев 2022 16:47

Колеги малко ъпдейт по темата tongue.gif
При проверка се установи, че датчика за диференциално налягане дава грешни стойности и от там лъже петата дюза и съответно регенерации на филтъра.
След смяната от тогава не е имало облаци punk.gif , колата се държи чудесно ( тя и преди това също :D освен димните завеси от време на време) rolleyes.gif

Аватар
Ивайло Димов
Мнения: 958
Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
Местоположение: Шумен
Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
Благодарил/а: 37 пъти
Получена  благодарност: 54 пъти

Avensis Т27 2.2 D-CAT 2AD-FHV - много харчи и подпушва - РЕШЕН - нов сензор диференциално налягане.

Мнение от Ивайло Димов » 24 Фев 2022 17:34

Найс :cheers: ,добри новини.

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Avensis Т27 2.2 D-CAT 2AD-FHV - много харчи и подпушва - РЕШЕН - нов сензор диференциално налягане.

Мнение от mapamop » 08 Юни 2022 15:24

Dimitar. написа: 08 Юни 2022 15:17 Потърсих, но без успех.
Малко сте търсили:
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта