Проблем след премахване на ДПФ - Авенсис 2.0 д4д 126

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Проблем след премахване на ДПФ - Авенсис 2.0 д4д 126

Мнение от Akima » 07 Фев 2022 12:10

iceman написа: 07 Фев 2022 11:56 SB1ED56L90E047432
Първо имате активна безплатна сервизна кампания за пасажерска възд.възглавница - незабавно посетете дилър!

Второ спрете да цитирате цели постове и предходни постове - темата ще стане 10 стр. и няма да ви е от помощ.

Трето - имате мотор 1AD с DPF - съответно при вас наистина са комбинирани двата възела в един.
От снимките изглежда непоправимо разрушен филтърът за твърди частици - най-вероятното и най-евтино решение е било втора ръка такъв от донор на малко мили.

Сега ето как трябва да изглежда заводски изпускателната система:
DPF и катализатор
DPF и катализатор
DPF - CAT.png (110.54 KiB) Преглеждано 2676 пъти
Заглушител, тръби и гърне
Заглушител, тръби и гърне
Exhaust.png (32.02 KiB) Преглеждано 2676 пъти
От снимките на вашето гърне не става ясно защо някой е изрязал "заглушителя" и е заварил тръба - вероятно е имало опит за кражба преди време - виждат ли се следи от удар отдолу - може да е бил разпран при ПТП...

От диагностиката, която е точно правена с Techstream - евентуално показанията на дюза №3 и дюза №4 не са оптимални, но трябва да се наблюдават при различни температурни режими.
DTC P0031 Oxygen (A/F) Sensor Heater Control Circuit Low (Bank 1 Sensor 1)
P0031 е грешка от кодовата таблица на 2AD-FHV мотори /2.2 D-CAT/ - при вашия 1AD мотор такъв код в оригиналната таблица няма - това ме навежда на мисълта, че проблемът е в т.нар. "софтуер" - разберете каква манипулация е извършена - с кой софтуерен инструмент и какво е заредено - свалян ли е компютъра или е работено през OBD на колата...
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

qnoslav
Мнения: 2
Регистриран на: 08 Яну 2022 11:26
Местоположение: Добрич
Автомобил: AVENSIS T27

Проблем след премахване на ДПФ - Авенсис 2.0 д4д 126

Мнение от qnoslav » 21 Апр 2022 15:07

Здравейте.От два дни съм собственик на Toyota Avensis III Wagon (facelift 2012) 2.0 D-4D (124 кс).Имам питане относно:наличие или не на резервоар за AdBlue или EOLYS.Ако има къде се намира и кое от двете е .

Благодаря предварително

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Проблем след премахване на ДПФ - Авенсис 2.0 д4д 126

Мнение от Akima » 21 Апр 2022 16:46

В този автомобил урея има само в шофьора. :whistle:
Търсете и четете - има отделна тема за DPF.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта