Авенсис Т25 2006-8 2.0 д4д 126 (1АД)

iceman
Мнения: 12
Регистриран на: 27 Ное 2021 23:08
Местоположение: София

Авенсис Т25 2006-8 2.0 д4д 126 (1АД)

Мнение от iceman » 27 Ное 2021 23:19

Здравейте
имам следния проблем с тойотата (спомената в заглавието - годината на колата при диагностика изписа 2006 по талон е 2008)

на студен двигател ускорява супер... набира се без проблеми
обаче като загрее и по някое време спира да се набира... все едно караш лада и изкачваш баир на 3-та...
така е на всички предавки и по равен път и баир...

ДПФ-а е премахнат софтуерно ( че пушеше доста бяло отзад и миришеше на нафта )
смених и горивния филтър 2ри път с МАН и добавки слагах за дюзите и масло 2т съм добавял в нафтата и на бардал добавката за дизел... и промяна никаква...
казаха ми да сипя 1л газ за горене на цял резервоар, но само това не съм направил към момента.. и не знам какъв ще е ефекта

Някои майстори се съмняват,че може да е от помпата за високо налягане, но само мнения..
на диагностика никакви грешки не показва...
и когато започне проблема по време на диагностика изписа при натиснат педал на газта до долу, че все едно е е натиснат на 25 % :D :D

Обяснението на проблема е малко странно сигурно.... Но това се случва с колата в момента

имате ли идеи или предложения какво може да е, че по 100 200 300 лв да хвърлям на вятъра по майстори и те да налучкват няма смисъл..

whitefang
Мнения: 146
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

Авенсис Т25 2006-8 2.0 д4д 126 (1АД)

Мнение от whitefang » 29 Ное 2021 10:31

Четенето на грешки ,не е диагностика. Налягане на горивото в рейката, на въздуха в смукателмия колектор ,и преминалия въздух през въздушмия филтър -количество
при различни ,обороти и натовартвания. След това анализ на тези данни.Аз залагам на :
1.SCV -клапан
2. Течаща/щи към обратното гориво ,дюза/и при загряване на горивото.
Изображение
Corolla EU12 CDE120 D4D 2003

iceman
Мнения: 12
Регистриран на: 27 Ное 2021 23:08
Местоположение: София

Авенсис Т25 2006-8 2.0 д4д 126 (1АД)

Мнение от iceman » 29 Ное 2021 12:25

Благодаря за мнението.

Отделно да вметна, но не съм 100 % сигурен дали не почна да прави тези проблеми след софтуерното махане на ДПФ-а..

и друго нещо, преди да почне да забива и да не върви, когато превключвам скоростите има едно леко зачудване дали да тръгне или да не тръгне..

Аватар
biro
Мнения: 2628
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 60 пъти

Авенсис Т25 2006-8 2.0 д4д 126 (1АД)

Мнение от biro » 29 Ное 2021 13:22

Той софтуерно е премахнат, но ако си е хардуерно на мястото, като се задръсти и няма от какво да "пушеше доста бяло отзад" няма как да стане работата.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

iceman
Мнения: 12
Регистриран на: 27 Ное 2021 23:08
Местоположение: София

Авенсис Т25 2006-8 2.0 д4д 126 (1АД)

Мнение от iceman » 29 Ное 2021 14:13

Махнат е, отдолу са го изрязали и са заварили тръба на негово място :)

iceman
Мнения: 12
Регистриран на: 27 Ное 2021 23:08
Местоположение: София

Авенсис Т25 2006-8 2.0 д4д 126 (1АД)

Мнение от iceman » 17 Дек 2021 17:13

Познати ми казаха, че проблема с губенето на мощност или забиване и аз не знам как да го определя вече, може би да е от помпата за високо налягане или от клапана който е към нея..

как може да се разбере дали въпросния клапан работи нормално ? има ли някакъв начин? че той 200лв , помпа 200 200+ лв ... :D ?
267460351_343473890451101_2549301348622496872_n.jpg
267460351_343473890451101_2549301348622496872_n.jpg (95.42 KiB) Преглеждано 1755 пъти
267731048_621556949053016_5039515317388673043_n.jpg
267731048_621556949053016_5039515317388673043_n.jpg (87.33 KiB) Преглеждано 1755 пъти

whitefang
Мнения: 146
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

Авенсис Т25 2006-8 2.0 д4д 126 (1АД)

Мнение от whitefang » 20 Дек 2021 13:01

Попмата няма какво да и се прецака. Обикновено е клапана виновника.Ако можеш да намериш отнякъде клапан "назаем" за проба.
На мен ми се струва ,че този е свалян(за чистене)/сменян -болтовете са наранени.
Виж поста ми от 29 ноември. И направи диагностика със "живи" данни ,за да изключиш течаша/и към обратното гориво дюза/и .
Ако не е нито едното от двете и имаш клапан за регулиране на налягането на самата рейка и той е заподозрян също.
Изображение
Corolla EU12 CDE120 D4D 2003

iceman
Мнения: 12
Регистриран на: 27 Ное 2021 23:08
Местоположение: София

Авенсис Т25 2006-8 2.0 д4д 126 (1АД)

Мнение от iceman » 28 Дек 2021 23:02

Искам да попитам, ако някой има идея или предложение от какво може да е следния симптом:

1.при превключване на скоростите 1 2 3 4 и т.н. има едно леко зачудване да тръгне ли да не тръгне ли.... тя се набира след това, но го има това гадно чудене... ( от какво може да е)

и второ да попитам

2. буквално за турбината ли е захванат ДПФ филтъра? Понеже нещо е отрязано, под предните седалки се намира горе долу.(заварено е парче тръба около 30 40 см), а горе все едно зад таблото до турбото кое се намира?

понеже премахнаха софтуерно ДПФ-а, но видяхме,че за турбото има някакъв вид филтър и нямам представа кой е ДПФ или някакъв друк катализатор :) :)

мисълта ми е трябва ли да се махне/изтърбуши задължително и той след като е махнат софтуерно ДПФ-а .... и може ли да е от него това зачудване при превкл. на скоростите...

Дано да сте ме разбрали, но и аз не мога да обясня много

whitefang
Мнения: 146
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

Авенсис Т25 2006-8 2.0 д4д 126 (1АД)

Мнение от whitefang » 29 Дек 2021 09:09

Догодина да не седи в гаража ,защото със софтуерно премахнат ДПФ ,в най-добруя сл. ще 2-ра катерогия ,а без катализатор (това след турбината) ще е - 1ва, и да можеш само извън града да я караш :)
Изображение
Corolla EU12 CDE120 D4D 2003

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта