1.8 VVTi 1ZZ-FE 129HP - Основен ремонт - как се процедира?
1.8 VVTi 1ZZ-FE 129HP - Основен ремонт - как се процедира?
Здравейте колеги!Карам тойота корола версо вече 5 година и мисля да правя основен ремнт на двигателя 1.8 vvti.129k.Доста взе да ми харчи от маслото пробвах с добавка но нямаше ефект.Та се налага да отварям двигателя.Дали ще се има ефект от това какво трябва да смяна чувал съм че ако смениш гумичките на клапаните и се оправя.Дали е така?
Последно промяна от Akima на 05 Ное 2021 12:33, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
- ufer
- Мнения: 2599
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Основен ремонт
Като свалиш главата, ще видиш. В техниката всичко се мери и тогава се преценя. Няма кой да те успокои, че само с гумички се оправя разходът, има цилиндри, бутала, сегменти, гарнитури, клапани, клапанчета...
- WoLF
- Мнения: 2631
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 249 пъти
- Получена благодарност: 112 пъти
Основен ремонт
Отваря се, гледа се и се решава. Тук въпроса не е какво да смениш, а къде ще отидеш да преценят какво да смениш. Други фактори не влияят на резултата от ремонта
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 85 госта