Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел
- emilspiv
- Мнения: 2
- Регистриран на: 26 Окт 2020 11:47
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Тойота Рав 4 2005 g.
Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел
Здарвейте от известно време колата ми започна да пали трудно на топъл двигател .Тествах го и ми показа грешка 0627.
Евентулно проблем с реле за управление на горивната помпа, лоша връзка на кабели, проблем с помпата. На студен двигател нямам проблем с паленето.Някой може ли нещо по въпроса или да сподели личен опит.
Благодаря предварително за всяко изказано мнение
Евентулно проблем с реле за управление на горивната помпа, лоша връзка на кабели, проблем с помпата. На студен двигател нямам проблем с паленето.Някой може ли нещо по въпроса или да сподели личен опит.
Благодаря предварително за всяко изказано мнение
- veso_hds
- Мнения: 1429
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 19 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел
Имах същия проблем, но при мен се оказа тотално скапана 3-та дюза.Пробвайте първо с друго реле, прегледайте връзките и пак пиши.Щом на студен двигател няма проблем, значи стартера е ок.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- memorex
- Мнения: 812
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел
SCV клапани и горивен филтър после.Това е освен ел.проблема с кабели букси и релета а и модула за управление.SCV тата се вадят и промиват с чист дизел,керосин или WD-40 издухват се с въцдух под налягане ,смазват се и поставят.Горивния филтър се сменя и се обезвъздушава както трябва.Между другото.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 19 Ное 2021 20:54
- Местоположение: Dupnica
- Автомобил: Toyota Rav 4 D4D , 2005 XAII
Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел
При мен пали трудно на студен двигател, почти след всяко първо палене колата гасне .
- memorex
- Мнения: 812
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел
А има ли ел.подгревател на горивния филтър?
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 19 Ное 2021 20:54
- Местоположение: Dupnica
- Автомобил: Toyota Rav 4 D4D , 2005 XAII
- memorex
- Мнения: 812
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел
Още е прекалено топло,подгрева във филтъра да се включва въобще,според мен.А и с неработещ нагревател ще запали без да гасне и до -5.
По скоро от някъде смуче въздух в с-мата като престоява. Techstream за записани грешки и следене на налягането в рейката при палене-гаснене, като за начало.
По скоро от някъде смуче въздух в с-мата като престоява. Techstream за записани грешки и следене на налягането в рейката при палене-гаснене, като за начало.
- the_fast_r1
- Мнения: 52
- Регистриран на: 31 Дек 2018 01:47
- Местоположение: Варна
- Автомобил: RAV4 II D4D-116 HP
Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел
Провери си корекциите на дюзите с програмата "Techstream". Моята тойота така трудно палеше, като е студена - понякога от 2-рия, 3-тия път. След рециклиране на 4-те дюзи вече пали веднага без да се замисли.djazdodi написа:При мен пали трудно на студен двигател, почти след всяко първо палене колата гасне .
А за проблема на колегата "emilspiv" да си провери двата SCV клапана на помпата - червения /096710-0052/ и зеления /096710-0062/.
https://www.techtips.ie/Blue-Print/toyo ... ment-1.pdf
В линка подробно е описан проблема с двата клапана и най-добре да се сменят с нови, но първо да се пробва да се почистят. Колегата "memorex" е обяснил, как става.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта