Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел

Аватар
emilspiv
Мнения: 2
Регистриран на: 26 Окт 2020 11:47
Местоположение: Враца
Автомобил: Тойота Рав 4 2005 g.

Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел

Мнение от emilspiv » 05 Окт 2021 14:01

Здарвейте от известно време колата ми започна да пали трудно на топъл двигател .Тествах го и ми показа грешка 0627.
Евентулно проблем с реле за управление на горивната помпа, лоша връзка на кабели, проблем с помпата. На студен двигател нямам проблем с паленето.Някой може ли нещо по въпроса или да сподели личен опит.
Благодаря предварително за всяко изказано мнение

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 19 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел

Мнение от veso_hds » 05 Окт 2021 20:10

Имах същия проблем, но при мен се оказа тотално скапана 3-та дюза.Пробвайте първо с друго реле, прегледайте връзките и пак пиши.Щом на студен двигател няма проблем, значи стартера е ок.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Аватар
memorex
Мнения: 812
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел

Мнение от memorex » 05 Окт 2021 20:34

SCV клапани и горивен филтър после.Това е освен ел.проблема с кабели букси и релета а и модула за управление.SCV тата се вадят и промиват с чист дизел,керосин или WD-40 издухват се с въцдух под налягане ,смазват се и поставят.Горивния филтър се сменя и се обезвъздушава както трябва.Между другото.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

djazdodi
Мнения: 7
Регистриран на: 19 Ное 2021 20:54
Местоположение: Dupnica
Автомобил: Toyota Rav 4 D4D , 2005 XAII

Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел

Мнение от djazdodi » 19 Ное 2021 23:48

При мен пали трудно на студен двигател, почти след всяко първо палене колата гасне .

Аватар
memorex
Мнения: 812
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел

Мнение от memorex » 20 Ное 2021 08:47

А има ли ел.подгревател на горивния филтър?
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

djazdodi
Мнения: 7
Регистриран на: 19 Ное 2021 20:54
Местоположение: Dupnica
Автомобил: Toyota Rav 4 D4D , 2005 XAII

Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел

Мнение от djazdodi » 20 Ное 2021 11:34

Не знам , как мога да проверя дали има ?

Аватар
memorex
Мнения: 812
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел

Мнение от memorex » 20 Ное 2021 13:29

"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

whitefang
Мнения: 146
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел

Мнение от whitefang » 22 Ное 2021 10:38

Още е прекалено топло,подгрева във филтъра да се включва въобще,според мен.А и с неработещ нагревател ще запали без да гасне и до -5.
По скоро от някъде смуче въздух в с-мата като престоява. Techstream за записани грешки и следене на налягането в рейката при палене-гаснене, като за начало.
Изображение
Corolla EU12 CDE120 D4D 2003

Аватар
the_fast_r1
Мнения: 52
Регистриран на: 31 Дек 2018 01:47
Местоположение: Варна
Автомобил: RAV4 II D4D-116 HP

Проблем със запалването на тойота RAV 4 2005 116 k. дизел

Мнение от the_fast_r1 » 23 Ное 2021 00:31

djazdodi написа:При мен пали трудно на студен двигател, почти след всяко първо палене колата гасне .
Провери си корекциите на дюзите с програмата "Techstream". Моята тойота така трудно палеше, като е студена - понякога от 2-рия, 3-тия път. След рециклиране на 4-те дюзи вече пали веднага без да се замисли.

А за проблема на колегата "emilspiv" да си провери двата SCV клапана на помпата - червения /096710-0052/ и зеления /096710-0062/.

Изображение

https://www.techtips.ie/Blue-Print/toyo ... ment-1.pdf

В линка подробно е описан проблема с двата клапана и най-добре да се сменят с нови, но първо да се пробва да се почистят. Колегата "memorex" е обяснил, как става.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта