Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Мнение от Hursa » 16 Окт 2021 16:12

Щеше да е интересно да го покажете. "Изгоряло" около сегментите. Сегментите вероятно цели, няма надири.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

danailpz
Мнения: 52
Регистриран на: 15 Юни 2014 15:25
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Тойота корола версо
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Мнение от danailpz » 17 Окт 2021 14:02

Късмет че цилиндъра не е надрани няма счупени сигменти
Но кога ще е готова ……
Дани тази седмица вече да я сглобят
Значи ли това че е била бедна сместа трябва да се закара колата на Газа Джия за да се регулира газта?

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Мнение от martod » 18 Окт 2021 09:05

Това са въпроси, които трябва да зададеш на майстора, включително и последния, защото само той е виждал пораженията по буталото, без снимка няма как да ти отговори някой тук.
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Мнение от ufer » 18 Окт 2021 12:05

Ето една снимка на счупено бутало, но не е на автора на темата:
Broken piston

Аватар
urb
Мнения: 563
Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
Местоположение: Стара Загора
Получена  благодарност: 2 пъти

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Мнение от urb » 18 Окт 2021 14:42

Ако ремонта е над 2000 лева според мен не си струва да се прави. На части и друга.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Мнение от Akima » 18 Окт 2021 15:02

Предвид моментното състояние на пазара на употребявани "возила" си представям как човек, който не знае как се пише сегмент, си купува 3-4 броя скрап на колела докато попадне на по-малко счупена кола. :whistle:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Мнение от ufer » 18 Окт 2021 15:06

На мен ремонтът ми излезе 1000 лв. Частите - нови бутала и сегменти, всички гарнитури, но само последните бяха оригинални. Намерих по препоръка на приятели от форума добри бутала и сегменти, които си заслужват. Трудът беше от мен, без шлайф на блока! Ако колегата плаща на майстор, може да му дойде 2 бона, пък ако вземе нови оригинални бутала, цената ще расте още... Ако сменя само едно бутало, може и да мине тънко! :thumbsup:

Аватар
urb
Мнения: 563
Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
Местоположение: Стара Загора
Получена  благодарност: 2 пъти

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Мнение от urb » 18 Окт 2021 15:16

Предвид факта че една подобна корола струва 3000 лева, не мисля че ремонт 2000 и над 2000 е оправдан. Но всеки си решава.
Akima написа: 18 Окт 2021 15:02 Предвид моментното състояние на пазара на употребявани "возила" си представям как човек, който не знае как се пише сегмент, си купува 3-4 броя скрап на колела докато попадне на по-малко счупена кола. :whistle:
Този модел догодина става на 20 години.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG

danailpz
Мнения: 52
Регистриран на: 15 Юни 2014 15:25
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Тойота корола версо
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Мнение от danailpz » 03 Ное 2021 00:28

Здравейте отново
След ремонта на двигателя почна да мокри свеща на 4-ти цилиндър
Сега ми казаха че била богата горивна смес и явно инжектира на 4-ти цилиндър остава отворен
На бензин работи много добре но на газ при потегляне от място забива муцуната и тогава тръгва
На бензин го няма това забиване
Потегля си нормално

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Мнение от ufer » 03 Ное 2021 09:46

Дано да мокри от газовия инжектор, че другият вариант е лош - антифриз или масло... :thumbsup:

danailpz
Мнения: 52
Регистриран на: 15 Юни 2014 15:25
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Тойота корола версо
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Мнение от danailpz » 22 Дек 2021 15:55

Здравейте отново
След описания по горе ремонт и 2 Хил км пробег започна едно тракане откъм клапаните и при студен и загрял двигател
Майстора който ми направи ремонта ми каза че било нормално това тракане а след ремонта го нямаше
Появи се след тези 2хил км след ремонта
Искам да попитам трябва ли да се прави реглаж на клапаните и може ли нещо да се случи ако продължа да я карам така
Маслото е с което карам в момента е 10w40
Благодаря

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Мнение от ufer » 22 Дек 2021 16:19

От толкова много общи приказки, така и не разбрахме, какъв точно е бил ремонтът - в детайли. Дай повече информация. Реглаж на клапаните се прави, но зависи каква ти е конструкцията. Ако си с хидравлични повдигачи с пулове, може да минеш по-тънко, макар че и те не са евтини, а може да смениш и целите чашки. Дай инфо... :thumbsup:

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Мнение от Akima » 22 Дек 2021 17:19

ufer написа: 22 Дек 2021 16:19 може да смениш и целите чашки
ZZ серия са с цели лифтъри - ето в този пост съм ги показал даже:

http://lexus-bulgaria.com/viewtopic.php?p=48486#p48486
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Мнение от ufer » 22 Дек 2021 18:17

Много полезна информация, макар че очаквах заинтересованият да сподели повече за ремонта. Акима, аз между другото се научих как се сменят водачи на клапани, като използвах едно ръководство мисля на Mahle в домашни условия. Сменил съм досега само на 2 мои глави, но е голяма играчка. В работилница е много по-лесно, ама там професионалистите много рядко са съвестни или дори компетентни, да не говорим за цените... :thumbsup:

danailpz
Мнения: 52
Регистриран на: 15 Юни 2014 15:25
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Тойота корола версо
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4

Мнение от danailpz » 22 Дек 2021 21:24

За ремонта мога да кажа че съм доволен
Двигтеля се държи много добре откъм горене ускорява мн добре след смяна на по горе изброените неща
СМО както каза се появи това чукане горе при клапаните и май ще се наложи пак отваряне на капака на клапаните
Незнам но е много дразнещо

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта