не подържа обороти, гасне трудно пали. toyota corolla 1.6 vvti 124hp 2009

toyotacorollaaa
Мнения: 2
Регистриран на: 27 Сеп 2021 10:41
Местоположение: ARDINO
Автомобил: toyota corolla 2009

не подържа обороти, гасне трудно пали. toyota corolla 1.6 vvti 124hp 2009

Мнение от toyotacorollaaa » 27 Сеп 2021 11:04

Здравейте.
Искам да попитам дали някой е имал този пероблем или проблизителен, дали има решение и какво е то.
колата е тойота корола 2009 с 1.6 vvti 124 к.с.

Проблема е че котата пали изключително трудно, но като запали при студен двигател работи нормално на 1200 1300 оборота след като загрее започват да падат до 900 и слет това започва проблема, има спат до 350 400 оборота повишава се до 1000 после пак пада и накрая гасне, двигателч направо се смахва на тия обороти веригата също.

Та слет като обиколи 3 4 диагностики нито грешки нито нищо,казахани да се почисти дросел почистихме никакъв ефект, после изкараха че е всмукателния колектор сменихме го никакъв ефект, дросела също е сменен пак никакъв ефект, вече се учаях и го заведох на оторизиран сервиз на тойота, от там ни казаха че на единия цилиндър компресята е 4,2 все едно някой ме удари с бутало в главата (шегата на страна) аз до колко то съм информиран трябва да е 8 минимум оптимал 12, та после казаха че се съмняват от гарнитурата на главата нямам как да е тя, защото колата нито си пипа маслото нито антифриза, после излезнаха легла на клапани и самите клапани демек ремонт шлайфане на глава исмяна на леглата и една хубава сума от 3000лв+

Колата все още е в сервиз казаха ни до 10 работни дни горе долу ще я стегнат ако няма забавяне.
Ще допъна ако има нещо ново.

Ако няной има подобен проблем да сподели, ще се радвам.

Rivares
Мнения: 3
Регистриран на: 22 Ное 2021 12:26
Местоположение: Кърджали
Автомобил: Auris 2008

не подържа обороти, гасне трудно пали. toyota corolla 1.6 vvti 124hp 2009

Мнение от Rivares » 09 Дек 2021 20:55

Здравей колега! Оправиха ли ти проблема с нестабилните тихи обороти? Питам, защото и при мен се появи скоро на същия мотор, след като бях свалил акумулатора за около 1час и след свързването му не поддържа тихи обороти, направо си гасне.Иначе на вървеж сякаш не усещам проблем

Аватар
mapamop
Мнения: 4047
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 89 пъти
Получена  благодарност: 283 пъти

не подържа обороти, гасне трудно пали. toyota corolla 1.6 vvti 124hp 2009

Мнение от mapamop » 09 Дек 2021 22:43

Тръгнали сте по моя път като ви гледам....
viewtopic.php?f=29&t=34041&p=401042#p401042
В общи линии при мен:
- Смених гарнитура на капака на клапаните, че разливаше масло по свещите. Греда.
- Смених свещите. Греда.
- Чистих дросел. Греда. Малко се стабилизира мотора.
- Чистих дебитомер. Греда. Още малко се стабилизира мотора.
- смених компресора на климатика че ромолеше на лагери вътре, и го подозирах че затяга. Греда.
- оправих си смачканата кутия, че дърпаше въздух след дебитомера. Греда, с леко подобрение на паленето и започна да клати оборотите и стрелката само на идеално стоплил двигател.
- Ревизирах маркучите за картерните газове, за изпаренията от резервоара през филтъра с активния въглен. Греда. Нямам и спукани маркучи през които да "диша" и да вкарва несанкциониран от дебитомера въздух.
- Сложих друг дросел втора употреба. Греда.
- Разтворих дросела. Зъбните колелета са пластмасови, моите не бяха износени от мизерията която е влизала. Изчистих всичко, смазах, пуснах една линия силикон-течна гарнитура, запечатах. Греда.
- Изчистих клапана за картерните газове. Спря да ми изскача щеката на около 5-10 мм над тръбичката. Греда с оборотите.
- Изчистих VVT-i масления клапан. Стабилизира се още малко, но като цяло - Греда.
- Изчистих патината по конекторите на инжекторите. Чакам си буксите утре да ги сменя, че има 2 счупени на инжекторите и 2 на бобините. Предполагаемо резултата е греда. Пак ще ги изчистя, заедно с тези на бобините. Нямам пукната бобина.
- Смених ламбда сондите. Греда.
- Смених дебитомер снощи. Утре ще я покарам и ще я видя дали се клатят оборотите.
Остава по план:
- да успея да извадя датчика за позицията на коляновия вал и да го изчистя от масления нагар. Вероятно не е той.
- да погледна датчика за температурата. Не го подозирам него, защото на студено дава приблизително същата температура като тоя за околната температура, и прогнозата за времето.
- да сменя гарнитурата на смукателния колектор.
- лятото да погледна какво е положението с горивния филтър в кошницата в резервоара.

Изчистете дебитомера, дросела и IACV клапана ако има такъв. На 1ZZ-Fe след 04.2004 няма IACV клапан за въздуха на празния ход. Сменете гарнитурата на дросела - 7-8 лева е новата оригинална.
Търсете си напукани маркучи през които може да смуче въздух, и минете през по-горните неща.
Похвалете се като намерите причината - не сме първите, няма да сме последните. Помогнете на тези след вас, като споделите.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

пецата
Мнения: 4
Регистриран на: 27 Яну 2015 19:26
Местоположение: Хасково
Автомобил: Авенсис 1.8 бензин 2007г

не подържа обороти, гасне трудно пали. toyota corolla 1.6 vvti 124hp 2009

Мнение от пецата » 10 Дек 2021 06:22

Rivares написа: 09 Дек 2021 20:55 Здравей колега! Оправиха ли ти проблема с нестабилните тихи обороти? Питам, защото и при мен се появи скоро на същия мотор, след като бях свалил акумулатора за около 1час и след свързването му не поддържа тихи обороти, направо си гасне.Иначе на вървеж сякаш не усещам проблем
Трябва убочение на дросела.След откачане на акомулатора тъка става при електронния дросел. Когато загрее двигателя гасиш даваш на контакт без да палиш 1 минута и палиш.
Тойота авенсис 1.8 бензин 2007 г

YoKK
Мнения: 185
Регистриран на: 09 Мар 2017 06:50
Местоположение: Plovdiv

не подържа обороти, гасне трудно пали. toyota corolla 1.6 vvti 124hp 2009

Мнение от YoKK » 10 Дек 2021 07:21

Rivares написа: 09 Дек 2021 20:55 Здравей колега! Оправиха ли ти проблема с нестабилните тихи обороти? Питам, защото и при мен се появи скоро на същия мотор, след като бях свалил акумулатора за около 1час и след свързването му не поддържа тихи обороти, направо си гасне.Иначе на вървеж сякаш не усещам проблем
Спокойно, колега. При теб всичко е наред. Просто след откачане на акумулатора и последващо закачане, колата трябва да се самообучи. За целта я покарай около 30 мин без да я гасиш и всичко ще си дойде на мястото. Няма място за тревога ;)

Stanislav96
Мнения: 65
Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
Местоположение: Казанлък
Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti

не подържа обороти, гасне трудно пали. toyota corolla 1.6 vvti 124hp 2009

Мнение от Stanislav96 » 11 Дек 2021 19:26

toyotacorollaaa написа: 27 Сеп 2021 11:04 Здравейте.
Искам да попитам дали някой е имал този пероблем или проблизителен, дали има решение и какво е то.
колата е тойота корола 2009 с 1.6 vvti 124 к.с.

Проблема е че котата пали изключително трудно, но като запали при студен двигател работи нормално на 1200 1300 оборота след като загрее започват да падат до 900 и слет това започва проблема, има спат до 350 400 оборота повишава се до 1000 после пак пада и накрая гасне, двигателч направо се смахва на тия обороти веригата също.

Та слет като обиколи 3 4 диагностики нито грешки нито нищо,казахани да се почисти дросел почистихме никакъв ефект, после изкараха че е всмукателния колектор сменихме го никакъв ефект, дросела също е сменен пак никакъв ефект, вече се учаях и го заведох на оторизиран сервиз на тойота, от там ни казаха че на единия цилиндър компресята е 4,2 все едно някой ме удари с бутало в главата (шегата на страна) аз до колко то съм информиран трябва да е 8 минимум оптимал 12, та после казаха че се съмняват от гарнитурата на главата нямам как да е тя, защото колата нито си пипа маслото нито антифриза, после излезнаха легла на клапани и самите клапани демек ремонт шлайфане на глава исмяна на леглата и една хубава сума от 3000лв+

Колата все още е в сервиз казаха ни до 10 работни дни горе долу ще я стегнат ако няма забавяне.
Ще допъна ако има нещо ново.

Ако няной има подобен проблем да сподели, ще се радвам.
При толкова ниска компресия на един от цилиндрите ще се наложи свалянето на главата, тогава ще се разбере дали проблема е в сегмент, гарнитура или леглата на клапаните.Какъв е пробега на автомобила?

Rivares
Мнения: 3
Регистриран на: 22 Ное 2021 12:26
Местоположение: Кърджали
Автомобил: Auris 2008

не подържа обороти, гасне трудно пали. toyota corolla 1.6 vvti 124hp 2009

Мнение от Rivares » 26 Дек 2021 19:55

Интересно, какво направи колегата с проблема? Нека да сподели, че и аз все още имам притеснения с двигателя.Четейки из форума, много често като факт се среща ниска компресия на някой от цилиндрите. При мен лесно пали, оборотите са стабилни, но ми се струва, че моторът няма достатъчно тяга, а и звукът му след 2 хил.оборота е доста ръмжащ и изтормозен.За това се надявам тези дни с един майстор да видим свещите и да замерим компресията. To be or not to be! unsure.gif Весели празници!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта