Ами реално важно е налягането, защото то определя налягането на 'масления клин'... С износването на двигателя спада това налягане, и се увеличава дебита...
Имаш ли налягане и колкото по-голямо е то - толкова 'по-здрав' е масленият клин..
Ами реално важно е налягането, защото то определя налягането на 'масления клин'... С износването на двигателя спада това налягане, и се увеличава дебита...
На доста двигатели тези лагери имат един надлъжен канал
За корабните двигатели мога много да разказвам И за подгрева на маслото, което се пуска да циркулира далеч преди стартиране на ДВГ и т.н.
Не съм толкова навътре в тематиката и както е думата - чета и пълнеяufer написа: ↑27 Сеп 2021 15:43 И аз имам интересни спомени от корабните двигатели, когато бях в морското училище, особено, когато се наложи да вляза в един от цилиндрите (иначе съм около 2 м висок)... Но май "вапцахме" темата на колегата, като все пак предполагам, че и той се обогати заедно с нас...
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], lyubakk, Semrush [Bot] и 36 госта