Тойота Рав4, д4д, 2,2 куб. 150 к.с постоянно включва регенерацията и пуши бял пушек

dancho1977
Мнения: 6
Регистриран на: 14 Мар 2020 15:25
Местоположение: Благоевград
Автомобил: Тойота рав 4 2009

Тойота Рав4, д4д, 2,2 куб. 150 к.с постоянно включва регенерацията и пуши бял пушек

Мнение от dancho1977 » 08 Апр 2021 21:33

Колеги помагайте, от определено време Тойота Рав4 дчд, 150 к.с, 2009г. започна да включва постоянно регенерацията и пуши бял пушек.

Georgy
Мнения: 50
Регистриран на: 11 Апр 2015 12:04
Местоположение: София

Тойота Рав4, д4д, 2,2 куб. 150 к.с постоянно включва регенерацията и пуши бял пушек

Мнение от Georgy » 09 Апр 2021 00:24

dancho1977 написа: 08 Апр 2021 21:33 Колеги помагайте, от определено време Тойота Рав4 дчд, 150 к.с, 2009г. започна да включва постоянно регенерацията и пуши бял пушек.
Диагностика колега, покажи тук и ще коментираме. Моята я мързеше да регенерира и едвам я подкарах днес.
Rav 4 2010, 2.2 D-4d

dancho1977
Мнения: 6
Регистриран на: 14 Мар 2020 15:25
Местоположение: Благоевград
Автомобил: Тойота рав 4 2009

Тойота Рав4, д4д, 2,2 куб. 150 к.с постоянно включва регенерацията и пуши бял пушек

Мнение от dancho1977 » 09 Апр 2021 12:13

Бях на диагностика и ми показва само грешка p062d

dancho1977
Мнения: 6
Регистриран на: 14 Мар 2020 15:25
Местоположение: Благоевград
Автомобил: Тойота рав 4 2009

Тойота Рав4, д4д, 2,2 куб. 150 к.с постоянно включва регенерацията и пуши бял пушек

Мнение от dancho1977 » 09 Апр 2021 12:15

Е това показа на диагностика
Screenshot_2021-04-09-12-12-07-710_com.miui.gallery.jpg
Screenshot_2021-04-09-12-12-07-710_com.miui.gallery.jpg (470.1 KiB) Преглеждано 4733 пъти
Прикачени файлове
Screenshot_2021-04-09-12-12-07-710_com.miui.gallery.jpg
Screenshot_2021-04-09-12-12-07-710_com.miui.gallery.jpg (470.1 KiB) Преглеждано 4733 пъти

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Тойота Рав4, д4д, 2,2 куб. 150 к.с постоянно включва регенерацията и пуши бял пушек

Мнение от memorex » 09 Апр 2021 13:45

Може и да греша но по спомен диагностиката не може да определи кой точно инжектор има проблем при този автомобил.Така че може да е всеки един и затова препоръчватхда се сменят всички накуп .Това не е евтино затова понякога препоръчватхсмяна на драйвера .За точна диагностика на инжекторите се изисква дигитален волтметър и осцилоскоп и специалист разбира се.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Тойота Рав4, д4д, 2,2 куб. 150 к.с постоянно включва регенерацията и пуши бял пушек

Мнение от memorex » 09 Апр 2021 13:47

Ако вашето OBD-II превозно средство е съхранило код P062D, това означава, че модулът за управление на задвижващия механизъм (PCM) е открил проблем с производителността на веригата за задвижване на инжектора за гориво за първата банка на двигателя. Банка 1 означава банката на двигателя, която съдържа цилиндър номер едно. Драйверът на инжектора за гориво е неразделна част от PCM или контролера за електронно впръскване на гориво (EFI) (ако е приложимо). PCM контролира времето на инжектора и широчината на импулса чрез прилагане на заземяващ импулс към веригата точно в точния момент. Тъй като постоянното подаване на напрежение на акумулатора вече е налице във веригата (когато запалването е включено), това инициира прецизно пръскане на гориво от инжектора за гориво под налягане. Това действие се извършва за всеки цилиндър в последователно повторение. В допълнение към управлението на системата за впръскване на гориво, PCM също така наблюдава отделното съпротивление на обратната връзка на инжектор на гориво за признаци на неизправност. Това може да позволи на PCM да открие проблем, преди да бъде изложен като проблем с управляемостта. Ако PCM открие сигнал за потвърждение на инжектор за гориво, който не е в рамките на очакваните параметри, ще се запази код P062D и индикаторната лампа за неизправност (MIL) може да свети. MIL осветлението обикновено се появява при първоначална повреда за код от този тип. Типичен инжектор за гориво: Каква е тежестта на този DTC? Съхраненият код P062D или друг код, свързан с впръскването на гориво, трябва да бъде класифициран като тежък и да бъде разследван спешно. Какви са някои от симптомите на кода? Симптомите на код за грешка P062D могат да включват: Намалена горивна ефективност Помилка на двигателя (със съхранени кодове) Колебание или застой при ускорение Намалена производителност на двигателя Кои са някои от честите причини за кода? Причините за този код могат да включват: Отворено или късо окабеляване или съединител във веригата на драйвера на инжектора за банка 1 Дефектен инжектор за гориво Лош PCM или EFI контролер Грешка в програмирането на контролера Какви са някои стъпки за отстраняване на неизправности в P062D? За точно диагностициране на съхранен код P062D ще са необходими диагностичен скенер, цифров волт / омметър (DVOM), осцилоскоп и източник на диагностична информация за превозното средство. Скенер, като Snap-On Modis, с вграден DVOM и осцилоскоп ще работи добре за тази задача. Без осцилоскоп ще бъде невъзможно да се следи работата на инжектора и да се стигне до успешна диагноза. Обичам да започвам диагностиката си, като свързвам скенера към диагностичния порт на автомобила и извличам всички съхранени кодове и свързаните с тях данни за замразяване. Преди да изчистя кодовете, записвам тази информация за справка. След изчистване на кодовете от PCM, тествам автомобила, докато PCM влезе в режим на готовност или кодът бъде нулиран. Ако PCM влезе в режим на готовност, без кодът да бъде нулиран: Вероятно имате работа с периодично състояние. Ако кодът не успее да се нулира в разумен период от време, може да се наложи влошаване на състоянието, преди да може да се получи точна диагноза. Ако кодът бъде незабавно нулиран: Извършете визуална проверка на всички свързани окабелявания и съединители. Вие ще искате да замените изгорелите или повредени компоненти, както е необходимо. Опитът за закърпване на снопа на инжектор за гориво често води до това, че РСМ получава изкривен сигнал за потвърждение на драйвера на инжектора за гориво и се съхраняват допълнителни кодове. Ако окабеляването на системата и съединителите изглеждат функционални, използвайте осцилоскопа, за да тествате всеки отделен инжектор за гориво. Консултирайте се с вашия източник на информация за превозното средство за диагностични схеми, схеми на свързване, изгледи на лицевата страна на съединителя, схеми за извеждане на съединителя и препоръчителни процедури / спецификации за изпитване на въпросното превозно средство. След като тестовите проводници на осцилоскопа са свързани, обърнете внимание на несъответствия в схемата на вълната (напрежението). Сменете дефектните инжектори за гориво, ако е необходимо. Ако не се открият отклонения в работата на инжектора за гориво, преминете към следващата стъпка. След тестване на инжекторите за гориво, изключете всички контролери от веригата на драйвера на инжектора и използвайте DVOM за тестване на веригите на системата. Сменете окабеляването и / или съединителите, ако е необходимо. Ако всички инжектори за гориво и системната схема функционират по предназначение, подозирайте неизправност на контролера или грешка в програмирането на контролера. Драйверът / контролерът на инжектора за гориво обикновено е интегриран в PCM
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."


djafy
Мнения: 8
Регистриран на: 12 Мар 2017 22:07
Местоположение: благоевград

Тойота Рав4, д4д, 2,2 куб. 150 к.с постоянно включва регенерацията и пуши бял пушек

Мнение от djafy » 27 Юни 2021 17:31

При мен преди години беше същото. Чекна се и ми казаха да подменя оксиджен сонда, която не кореспондираше като цяло. Намира се след ДПФ-фа. Допълнително се оказа че и ДПФ-фа е почнал да се запушва и като цяло смених и него и сондата. Сега върви като луда.

Georgy
Мнения: 50
Регистриран на: 11 Апр 2015 12:04
Местоположение: София

Тойота Рав4, д4д, 2,2 куб. 150 к.с постоянно включва регенерацията и пуши бял пушек

Мнение от Georgy » 28 Юни 2021 00:29

P062D е грешка за неработеща дюза на 1 или 2 цилиндър, по-точно показва грешка в ел. часта на дюзата. Писна ми от тази грешка, пиезото се скапва и няма ремонт. Така полека-лека смених всички дюзи, като P062D се появи. Лесно се определя коя дюза е прецакана, откачаш кабел един след друг и при която няма промяна ,това е изедника на 1000 лв. Аз ползвам и текстрийм и там се вижда проблемната дюза също. Вече возя една дюза в багажника, че горят без предупреждение. Единият път в Тойота Хасково не можаха да разберат коя е проблемната и искаха да сменят четирите. Успех и без ядове.
Rav 4 2010, 2.2 D-4d

stifmart
Мнения: 2
Регистриран на: 31 Авг 2021 11:23
Местоположение: София
Автомобил: RAV4

Тойота Рав4, д4д, 2,2 куб. 150 к.с постоянно включва регенерацията и пуши бял пушек

Мнение от stifmart » 13 Окт 2021 13:11

Здравейте, всичките проблеми идват от DPF филтара и петата дюза, качвам видео в което всичко е казано подробно. Дано съм бил полезен. Оства да намериме и качествен срвиз да премахнат гадориите.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 40 госта