Страница 4 от 6

Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.

Публикувано на: 03 Май 2021 19:27
от toyota777
колеги има ли отвор за достъп до резервоара ?
къса база е

Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.

Публикувано на: 03 Май 2021 19:36
от memorex
Личи си паниката в постовете ти.Мислиш си ,че разбираш от материята ,но явно не е така защото се огъваш лесно.Потърси не хленчещ майстор с опит който да ти оправи колата.Може и да не е лесно и евтино ,но ако държиш на тази кола се хвърляш напред.Иначе отиваш към мобилето ,но и там шансовете ти падат с всеки следващ коментар.
:thumbsup:

Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.

Публикувано на: 03 Май 2021 19:43
от Kiki
toyota777 написа: 03 Май 2021 19:06 Колата забива вече на 4000 оборота
Колега, престани да съсипваш този двигател! Кой кара дизелов автомобил на 4000 и повече оборота? Това не е бензин.
Скоро ще пишеш: Този боклук блокира. :D

Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.

Публикувано на: 03 Май 2021 19:45
от biro
Дано новия филтър не е пак Бош. Като не знаеш питай, не е срамно.

Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.

Публикувано на: 03 Май 2021 19:55
от ico1
След толкова добавки който нахака скоро пак ще си за филтър. rolleyes.gif
Добавките не ремонтират.

Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.

Публикувано на: 03 Май 2021 20:04
от veso_hds
Колегата трябваше отдавна да си почисти резервоара.Майсторите не се наемали.Това ме развесели.Бягай далече от тях.Поне 10 пъти съм писал, че резервоара се сваля отдолу,след сваляне на кардана.Тази процедура е за чираци,дори не за калфи.При кола с неизяснен километраж,смяната на SCV клапаните върви задължително с почистване на резервоара.

Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.

Публикувано на: 03 Май 2021 21:23
от Mcl
Да много от потребителите сменят масло маслен филтър и евентуално въздушен филтър, и си казват аз обслужих колата. Ама кола втора ръка с неясен километраж и други подобни. Не се обслужва по този начин, трябва читав майстор и смяна на доста неща ,но после боли главата от цифрите. За справка купих една кола втора ръка, на заветните 4 години, на пръв поглед като чисто нова но при майстора се отърсих още 3000 бона, и стана наистина като чисто нова. Вече е на 15 години и след добра поддръжка продължава да е като чисто нова. Та мисълта ми е читав майстор,никаква икономия от поддръжка и караш вечен автомобил.

Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.

Публикувано на: 03 Май 2021 22:59
от toyota777
уж няма пък има отвор до резервоарa, или само в Америка го има под седалките и при мен има нещо, но килимът не е изрязан, не ми се реже без информация.


относно майстори да свалят ауспуси и кардани за да чистят резервоари няма такива mad.gif
майстор който да реши проблема с оборотите също няма mad.gif караш си счупената, неизправна, капризна worthy.gif Тойота докато въобще пали, после с нова помпа може да караш още 2 месеца
качеството на марката е паднало, но високата цена на старо не е dry.gif
Да им изсъхнат жълтите ръчички, друго няма да кажа bash.gif

Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.

Публикувано на: 04 Май 2021 08:51
от WoLF
Е и такива трябва да ги има, иначе съвсем няма да се бара в мобилето...
По тази логика и майстори сменящи резервоари трябва да няма. Колата е много занемарена и иска или съответното внимание или морга no.gif

Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.

Публикувано на: 04 Май 2021 13:40
от toyota777
Все пак да напиша как се сменява този филтър за да има полза от ровенето в интернет. smile.gif
Рав4 Д4Д 116кс 1CD-FTV
ето как става:
1. откача се буксата на маф сензора върху кутията за въздушния филтър
2. кабела за маф е захванат на кутията с щипка и се откача като се стисне от долу.
3. развива се скобата за въздушния маркуч
4. развиват се 3 болта 10ки за да се махне кутията за въздушния филтър
сега има достъп до филтъра
5. откачат се 2 букси за сензорите на филтъра
6. откачат се 2та маркуча за гориво със скоби се държат
7. развиват се 2 гайки 12мм и се сваля стойката с филтъра заедно
сега ви трябва менгеме
8. има една бяла ПВЦ капачка от долу за сензора развива се
9 филтъра се развива трудно от стойката, смачкайте филтъра в менгемето и въртете стойката или използвайте водопроводни клещи.
10. напълнете филтъра с нафта преди да го монтирате
20 мин работа

Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.

Публикувано на: 04 Май 2021 18:32
от veso_hds
Защо си написал последния пост,не знам.Горивния филтър моят майстор го сменя за 5 мин.без да сваля кутията на въздушния.Ние ти говорехме за промиване на резервоара.Направете го това нещо,не е изобщо сложно.Ще видиш какво ще излезе от резервоара.Може пък там да е заровено кучето.Не мога да повярвам,че в цял Благоевград няма майстор,който да не може да свали един резервоар на лека кола.

Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.

Публикувано на: 05 Май 2021 09:53
от todorakis
Има много резон в чистенето на резервоара. Приятел със сервиз имаше подобни проблеми с една Корола. Колкото и невероятно да звучи след свалянето на резервоара откриха страшна гняс вътре, причинена от бактерии в дизела. С последваща му промивка, както и на горивопроводите и смяна на филтъра проблемите с трудно палене и не- вървене изчезнаха. Ако не вярваш в подобна причина в нета има достатъчно инфо, че даже Бардал имат и добавка срещу бактерии.

Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.

Публикувано на: 05 Май 2021 20:31
от toyota777
Сагата продължава wacko.gif , пак отказа да пали, пак сменихме филтъра и с новия също не пали, старият беше напълно чист.
Утре ще и пусна нафта директно към помпата да видя дали ще запали.
Също смених спирачната течност с нова на Приста Ойл и съединителят започна да скърца, капризация mad.gif

Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.

Публикувано на: 05 Май 2021 20:37
от mfandakov
Явно не само целият лош свят е срещу теб,а и Приста Ойл.
Аз бих продал това недоразумение и бих закарал с парите комшийката на море ,и бих си купил Алфа,червена ,лъскава.

Рав4 д4д забива на 3500 оборота 2004г.

Публикувано на: 06 Май 2021 00:56
от the_fast_r1
toyota777 написа: 05 Май 2021 20:31 Сагата продължава wacko.gif , пак отказа да пали, пак сменихме филтъра и с новия също не пали, старият беше напълно чист.
Утре ще и пусна нафта директно към помпата да видя дали ще запали.
Също смених спирачната течност с нова на Приста Ойл и съединителят започна да скърца, капризация mad.gif
Колега ти хубаво сменяш филтъра, а двата SCV-клапана на помпата /зеления и червения/ смени ли ги? По принцип 1CD-FTV двигателя на RAV4 пали с няколко оборота на двигателя. Ако си карал, преди това като мен VW Golf 1.9 TDI 1z, който пали от четвърт оборот, Равката ще ти се струва, че не пали както трябва. И при моята се случва от време на време да пали малко по трудно с повече въртене на стартер, но аз го отдавам на голямата корекция на няколко дюзи. До колкото съм запознат, ако не иска да пали или няма мощност при високи обороти се сменят клапаните на помпата! На моята са сменяни от предния собственик, а старите бяха в багажника в кутииката на новите. На реални 260 000 км. е 2004г. производство, с първа регистрация 2005г. закупена нова от България. Преди да я закупя в края на 2019 година, обиколих доста автокъщи около София и повечето RAV4-ки бяха в окаяно състояние. При тест драйв на една правеше същия проблем - забиване и загуба на ускорение при над 3000 оборота. Момчетата от автокъщата ме убеждаваха, че "то било от горивния филтър сигурно" защото нямало записани грешки... Да бе да... tooth.gif

Изображение

Може да ги свалите и да ги промиете или почистите на ултразвукова вана.
Може да проверите и съпротивленията им, както е оказано в този мауал:
Изображение