Дюзи показания от Techstream

rkulov
Мнения: 10
Регистриран на: 02 Юли 2020 22:37
Местоположение: Sandanski
Автомобил: Verso 2.2 D4D

Дюзи показания от Techstream

Мнение от rkulov » 27 Авг 2020 22:17

Здравейте,

ето малко данни от моята тойота корола версо 2006 2.2 д4д
първата снимка е при 800 оборота , втората е при 4000.

https://ibb.co/cF3Pmh6
https://ibb.co/DVJZq42

колко зле е ситуацията?

geniya
Мнения: 296
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Дюзи показания от Techstream

Мнение от geniya » 27 Авг 2020 22:36

Много зле, само една дюза е ОК.Първа със сигурност е за смяна, втора и трета вероятно компенсират за първа.Свалят се всички и се проверяват.
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 19 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Дюзи показания от Techstream

Мнение от veso_hds » 27 Авг 2020 22:47

Препоръчвам ти рециклиране и на 4-те дюзи.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

rkulov
Мнения: 10
Регистриран на: 02 Юли 2020 22:37
Местоположение: Sandanski
Автомобил: Verso 2.2 D4D

Дюзи показания от Techstream

Мнение от rkulov » 28 Авг 2020 07:32

Най-интересното е , че ако не бях си купил кабел и да я вържа да проверя, нямаше да разбера дали има проблем. Колата си работи нормално.

geniya
Мнения: 296
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Дюзи показания от Techstream

Мнение от geniya » 28 Авг 2020 08:00

rkulov написа: 28 Авг 2020 07:32 Най-интересното е , че ако не бях си купил кабел и да я вържа да проверя, нямаше да разбера дали има проблем. Колата си работи нормално.
Ако имаш DPF филтър с тия дюзи ще го задръстиш, или ако нямаш филтър вероятно колата много пуши, не върви, дюзите чукат, разхода е в повече и т.н.
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Дюзи показания от Techstream

Мнение от iovkito » 28 Авг 2020 08:03

Чукат много при 2-3 положителни и една отрицателна, която се мъчи да компенсира всичките. С тези стойности е възможно да не чука много или просто радиото е усилено повечко. :)
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

rkulov
Мнения: 10
Регистриран на: 02 Юли 2020 22:37
Местоположение: Sandanski
Автомобил: Verso 2.2 D4D

Дюзи показания от Techstream

Мнение от rkulov » 28 Авг 2020 09:52

geniya написа: 28 Авг 2020 08:00
rkulov написа: 28 Авг 2020 07:32 Най-интересното е , че ако не бях си купил кабел и да я вържа да проверя, нямаше да разбера дали има проблем. Колата си работи нормално.
Ако имаш DPF филтър с тия дюзи ще го задръстиш, или ако нямаш филтър вероятно колата много пуши, не върви, дюзите чукат, разхода е в повече и т.н.
DPF нямам, затапих ЕГР-а понеже се беше задръстил доста. Чистих и изпускателните тръби. Не съм експерт и незнам какъв трябва да е звука на работещ нормално двигател. Карал съм бензин досега и дизелите ми изглеждат доста шумни. Като цяло върви доста, има доста ряз, и разхода ми е около 5л поне по борд компютър. Не съм забелязал да е повишен. Сандански - Велинград 156км ми изписа 5.5 на отиване и 5 на връщане при средна скорост около 90-100.
Когато ЕГР-а беше задръстен пушеше доста и като го изчистих не затвараше докрай и го затапих. От тогава насам, само като я запаля и дам газ веднага изпушва понякога , през другото време няма проблем.
Какво мислите за добавка на Бардал 6 в 1 ?

geniya
Мнения: 296
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Дюзи показания от Techstream

Мнение от geniya » 28 Авг 2020 16:15

Ако при запушен ЕГР не свети чека, вероятно лампата за чека е затапена с черно тиксо или е махната.Не е редно да затваряш ЕГР могат да ти го премахнат софтуерно, но проблема с многото сажди и задръстването е от лошо работещи дюза/дюзи и не само.Добавка Бардал не е лоша, но е минало времето в което можеше да има ефект.Ако даваш пари за добавки и очакваш чудеса , няма да се получат нещата, иска ръка да пипне ...
Козата си сака пърчо...
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

mar7o
Мнения: 7
Регистриран на: 25 Авг 2020 12:05
Местоположение: България

Дюзи показания от Techstream

Мнение от mar7o » 02 Сеп 2020 18:39

Привет,

ще използвам темата на колегата, тъй като и мен ме интересуват стойностите на дюзи, само че на ленд крузер 120. Какъв кабел би ми свършил работа и дали някой от форума продава? Благодаря предварително!

dimborisov
Мнения: 7
Регистриран на: 07 Окт 2012 16:40

Дюзи показания от Techstream

Мнение от dimborisov » 07 Окт 2020 08:11

Колеги, дайте съвет за тези показатели на дюзите.
При студен двигател дюзите са ОК, при загрят двигател обаче нещата се влошават много.От какво може да е .


AVENSIS ADT 1ADFTV
4.10.2020 г. 11:56:09 ч.

[Engine and ECT Stored] System

[Parameter] [Value] [Unit]
Injection Feedback Val #1 -0,4 mm3/st
Injection Feedback Val #2 0,6 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -0,7 mm3/st
Injection Feedback Val #4 0,4 mm3/st
Coolant Temp 27 C


AVENSIS ADT 1ADFTV
4.10.2020 г. 12:18:51 ч.

[Engine and ECT Stored] System

[Parameter] [Value] [Unit]
Coolant Temp 90 C
Injection Feedback Val #1 -2,9 mm3/st
Injection Feedback Val #2 4,5 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -1,6 mm3/st
Injection Feedback Val #4 -0,7 mm3/st

whitefang
Мнения: 146
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

Дюзи показания от Techstream

Мнение от whitefang » 07 Окт 2020 08:40

Втората дюза най-вероятно и протича клапанчето и изтича към обратната линия като загреее.
Отрицателните корекции на другите са да компенсират нея.
Ако компресията е в допустимити стойности за разлика между цилиндрите.
Причукване под товар и загряла има ли?
Изображение
Corolla EU12 CDE120 D4D 2003

dimborisov
Мнения: 7
Регистриран на: 07 Окт 2012 16:40

Дюзи показания от Techstream

Мнение от dimborisov » 07 Окт 2020 09:29

При загряла усещам все едно работи на 3 цилиндъра , да има и причукване.
Преди около 10 месеца и четирите дюзи са рециклирани.

whitefang
Мнения: 146
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

Дюзи показания от Techstream

Мнение от whitefang » 07 Окт 2020 09:56

dimborisov написа: 07 Окт 2020 09:29 сеца и четирите дюзи са рециклирани.
A клапанчетата сменени ли са или само разпръсквачи,че в бг май само това им "рециклират" на денсо-то
За работата си работи на 4 цилиндъра,ама 2-рия има много малък принос ,може да пробваш с Active Test -> Injector Cut да
я чуеш как работи с него и без него.
Ако не е тайна, къде ги рециклираха и колко струва това?
Изображение
Corolla EU12 CDE120 D4D 2003

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Дюзи показания от Techstream

Мнение от iovkito » 07 Окт 2020 10:16

По-евтино излиза да се купят чисто нови дюзи. Сменяте ги веднъж и след това не ги мислите повече.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

whitefang
Мнения: 146
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

Дюзи показания от Techstream

Мнение от whitefang » 07 Окт 2020 11:14

Принципно е така,но при кола с достатъчно висока остатъчна стойност.
Щото 4 нови дюзи + частите ,който се сменят заедно с тях + труд ,може да са близки до стойността на колата(2600-3000лв.)
И ако има и други неща за подмяна ,ремонтиране в дългосрочен план може да е по изгодно да я бракуваш.
Последно промяна от whitefang на 07 Окт 2020 11:42, променено общо 1 път.
Изображение
Corolla EU12 CDE120 D4D 2003

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта