Дюзи показания от Techstream

Dambos
Мнения: 12
Регистриран на: 22 Ное 2018 19:03
Местоположение: Благоевград
Автомобил: Rav4
Благодарил/а: 1 път

Дюзи показания от Techstream

Мнение от Dambos » 23 Апр 2021 22:34

Този шум го чувам вляво, от страна на шофьора. Но мисля, че е поради недобрата шумоизолацията там . При отворен преден капак, при завишаване на оборотите, отвън като че ли шума не го хващам.
В началото на зимата ми правиха съединител. Възможно ли е да прави резонанс от там, от скорости или жило .

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Дюзи показания от Techstream

Мнение от memorex » 23 Апр 2021 23:00

Не се наемам да твърдя нищо ,но така по описанието може би е добре да прегледаш темата за горивния филтър(музикалния).
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Georgy
Мнения: 50
Регистриран на: 11 Апр 2015 12:04
Местоположение: София

Дюзи показания от Techstream

Мнение от Georgy » 26 Апр 2021 11:30

Пробвай с диагностиката pilot quantity learning, при мен след "калибровката" която успях да извърша от 11 път, защото не дочитам какво пише, двигателя на празен ход и на ниски обороти утихна. Може да провериш дали са въведени правилните кодове на дюзите като им снимаш номерата. Успех
Rav 4 2010, 2.2 D-4d

Jordanow
Мнения: 1
Регистриран на: 26 Апр 2021 12:05
Местоположение: Варна
Автомобил: Тойота Корола Версо

Дюзи показания от Techstream

Мнение от Jordanow » 26 Апр 2021 12:25

Здравейте, ще използвам темата и аз да споделя за моя проблем. При подаване на газ се чува почукване и ми казаха, че две от дюзите ми са проблемни. Ако ги рециклирам ще се махне ли тоя звук. И къде може да се случи това, за предпочитане е Варна. Благодаря . :)

Dambos
Мнения: 12
Регистриран на: 22 Ное 2018 19:03
Местоположение: Благоевград
Автомобил: Rav4
Благодарил/а: 1 път

Дюзи показания от Techstream

Мнение от Dambos » 27 Апр 2021 20:36

Колеги, да споделя и още нещо. Имам усещането,че този шум е различен при подаване на газ, и при отнемането на газта.
Проверих филтърната кутия и уплътних добре тръбата, но ефект няма.
Най вероятно ще се бутат дюзите. Ако са те, ще търся актуални впечатления.
Лека вечер на всички.

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Дюзи показания от Techstream

Мнение от memorex » 27 Апр 2021 20:57

Ако желаеш направи следното:
На студен двигател дай на контакт отвори предния капак и опитай ръчно да подкачиш гориво от помпичака на горивния филтър до втвърдяване . После запали и покарай като подаваш и отнемаш газ и сподели дали има разлика в шума.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Dambos
Мнения: 12
Регистриран на: 22 Ное 2018 19:03
Местоположение: Благоевград
Автомобил: Rav4
Благодарил/а: 1 път

Дюзи показания от Techstream

Мнение от Dambos » 01 Май 2021 10:46

Колеги, да споделя и още:
Няколко пъти покачих ръчно гориво, но разлика няма.
Живи и здрави, след празниците ще търся причини и решения.

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Дюзи показания от Techstream

Мнение от memorex » 01 Май 2021 12:23

Dambos, весели празници и на теб и с-вото.Карай колатафсъс здраве.Смея да твърдя ,че повечето подобни автомобили от марката на същите години го имат същия звук.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Dambos
Мнения: 12
Регистриран на: 22 Ное 2018 19:03
Местоположение: Благоевград
Автомобил: Rav4
Благодарил/а: 1 път

Дюзи показания от Techstream

Мнение от Dambos » 25 Май 2021 23:03

Колеги,здравейте.
Искам да споделя за форума до къде достигнах с решението на моя проблем. С много мъка дюзите бяха свалени. Едната бе като нова, лесно падна. Но останалите се бяха заварили.
Майстора сигурно още се проклина,че се съгласи да работи колата.
След три дни мъка и приспособяване на дорника и скоба, останалите три паднаха. Дюзите бяха с много нагар по тях. Най вероятно са духнали дехтунгите.
След проверка при Валери в Благоевград, се оказа, че дюзите според него са в добро здраве. И остава въпроса неизяснен - това ли бе причината за шума. Ще видим. Ще споделя за крайния резултат.

Dambos
Мнения: 12
Регистриран на: 22 Ное 2018 19:03
Местоположение: Благоевград
Автомобил: Rav4
Благодарил/а: 1 път

Дюзи показания от Techstream

Мнение от Dambos » 02 Юни 2021 10:28

Здравейте,
От няколко дни автомобила ми пак е в движение. Разлика относно шума,който ме притеснява - няма. Най вероятно причината е другаде. Този, който ми провери инжекторите, препоръча да търся причина в клапан за налягане гориво или помпа.
Ако някой има мнение, моля да сподели.

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Дюзи показания от Techstream

Мнение от mapamop » 02 Юни 2021 14:11

Dambos написа: 02 Юни 2021 10:28има мнение
преди да качите показания на дюзи, налягане в горивната система, отчетени грешки, трудно някой би ви дал коректно мнение.
Закачете колата с техстрийм или диагностика която чете показанията от компютрите коректно. Windows 10 има вграден PDF "принтер" - разпечатайте показанията и ги качете тук. На Windows 7 има XPS "принтер", което от потребителска гледна точка е същото. Врътката с техстрийма е да си направите някой от тези "принтери" по подразбиране, преди да "разпечатате" файловете.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Dambos
Мнения: 12
Регистриран на: 22 Ное 2018 19:03
Местоположение: Благоевград
Автомобил: Rav4
Благодарил/а: 1 път

Дюзи показания от Techstream

Мнение от Dambos » 03 Юни 2021 15:55

Мога да покажа снимка на монитора на лаптопа по време на диагностиката. Не е много добра, защото младежа бърза събра техниката, без много да коментира.
Според него дюзите е трябвало да си тестват.
Прикачени файлове
20210217_133856.jpg
20210217_133856.jpg (1.98 MiB) Преглеждано 2780 пъти

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 19 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Дюзи показания от Techstream

Мнение от veso_hds » 03 Юни 2021 19:58

От това,което се вижда,дюзите ти са почти идеални.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Аватар
WoLF
Мнения: 2583
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Дюзи показания от Techstream

Мнение от WoLF » 03 Юни 2021 21:54

Да, дюзите са топ, не е от тях :thumbsup:
ИзображениеИзображениеИзображение

boiski
Мнения: 86
Регистриран на: 19 Юни 2015 21:07
Местоположение: София
Автомобил: Corolla Verso '04 2.0 D4D 116
Получена  благодарност: 1 път

Дюзи показания от Techstream

Мнение от boiski » 20 Юни 2021 16:10

Здравейте,

Наскоро се сдобих с Corolla Verso II 2004 2.0 D4D 116кс (1CD-FTV; VIN: NMTEX16R40R009180), нов внос от Италия. По киломентраж е на около 187к, но след справка по тарга номера от италянския талон по-скоро клони към 260к.
След регистрация я покарах пробно 50-100км. Без видими пушеци и някакви притеснителни шумове.
(има отчетливо метално почукване при подаване и отнемане на газта, както и при смяна на скорост, което е най-забележимо при скорости 1-3. Наподобява някакъв необичайно голям луфт някъде по трасето между коляновия вал и гумите. Впоследствие като се захванах да проверявам окачването отпред открих, че лагера на лявата главина има сериозен луфт, а гайката на карето не беше законтрена и се отви почти на ръка. Лагера е сменен, и двете полуоски барабар с шлиците са проверени. Има повечко луфт в дясната полуоска, но не съм убеден, че това е източника на проблема. Смених още биалетки, шарнири и външни кормилни накрайници, тъй като уплътненията им бяха прокъсани, а и както се оказа впоследствие, самите ябълкови съединения се движеха доста свободно. От тогава не съм карал колата и не знам дали този луфт в предаването е изчезнал, но това е дискусия за друга тема.)
Връщам се на диагностиката. Динамиката не можах да я преценя тъй като не съм карал друга кола с този мотор, но в турбо диапазона набира отчетливо. В движение на 5-та с около 90-100км/ч светнаха check engine + VSC + TRC off, без промяна в динамиката. Kомбинацията продължи да свети и при следващи паления, и изчезна едва след разкачане на акумулатора. Към момента не се е появила отново, но и не съм мърдал колата от гаража - помествана е напред-назад и е работила предимно на място. Не успях да прочета грешката навреме, защото нямах наличен адаптер за връзка с Techstream пор ръка. С помощта на @таратор вече имам някакви данни:
idle 58degC.pdf
(185.67 KiB) Свалено 204 пъти
idle 64degC.pdf
(185.68 KiB) Свалено 166 пъти
idle 70degC.pdf
(185.68 KiB) Свалено 125 пъти
idle 75degC.pdf
(185.7 KiB) Свалено 137 пъти
Fuel pressure 3100rpm.pdf
(185.69 KiB) Свалено 128 пъти
Не съм наясно какво означава знака минус пред стойността на първата дюза, но ще се радвам да помогнете с тълкуването. В началото, при палене, тя беше около -4.6 и впоследствие след кратко изфорсирване до 3000-3200об. падна до около -3.3.
Една вметка: Колата е с безключово палене и пали почти веднага, но стартера продължава да върти една идея по-дълго време, особено на студен мотор, което може би е индикатор за потенциален проблем с горивната система.
Как бихте коментирали налягането на рейла? Не успях да открия референтна стойност в сервизното ръководство колко трябва да бъде.
След health check единствената текуща грешка е C1201, която доколкото разбрах е доста обща и не предполага конректика. Уточнявам, че все още не съм правил нищо по двигателя, вкл. обслужване (масла, ролки, ремъци, водна помпа, термостат и т.н.) Днес ще чистя ЕГР-а и евентуално SCV клапаните. Ще опитам да надникна и на какво дередже е оста на турбината. Утре ще взема консумативи за обслужване и я започвам. Дюзите мисля за момента да не ги пипам, а чак след като съм готов с обслужването.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта