Дистанционна втулка помага , когато катализатора все още не е чак толкова зле. Алгоритъма е доста интересен, те всъщност са 2, или 3 не е съвсем сигурно, но най-важния е на база на състоянието на катализатора. Вероятно качествен афтърмаркет може да свърши работа, но кой ще ви позволи да го сложите, и ако не стане да го върнете........ Въпрос на ескперименти, вероятно афтърмаркет катализатор с подходящото разстояние на сондите ще реши проблема, но експериментите, ако не си ги правите вие.....може да ви излязат доста солено. Точно затова споменах емулаторите. А и още нещо P0420 и P0430 не променят нищо по работата на автомобила, ако не ви дразни чека просто си карате и толкова. На мен на лексуса ми изгоря подгрева на едната от вторите сонди. Първоначално мислех да сложа съпротивление да емулирам нагревателя. Купих съпротивленията , обаче така и не ми остана време да го сложа. И установих, че всъщност не ми дреме особено Колата си върви и дето се вика 3 месеца така си карам, ако реша някой ден , може и да го направя, ама едва ли ще е преди следващото лятоelectric написа: ↑03 Сеп 2020 12:22Евентуално дистанционна втулка да отдалечи сондите. В другата тема сме двама, които така сме решили проблемаvfr800 написа: ↑01 Сеп 2020 23:11 Грешките за сондите са в следствие на грешки P0420 и P0430. Нови сонди няма да помогнат, нов оригинален катализатор на тази кола е несериозно, афтърмаркет няма да помогне . Мислете други решения...... емулатор е вариант. Като този например. https://www.ebay.com/itm/TOYOTA-P0420-O ... 2675854045
Има едни момчета в България , които тестват нов емулатор за Тойота, Лексъс. Техния е по-евтин , но е още в бета стадии. Ако ви интересува , на лично.
Катализатор и втора (диагностична) сонда
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 66 пъти
Катализатор и втора (диагностична) сонда
- mapamop
- Мнения: 4078
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 291 пъти
Катализатор и втора (диагностична) сонда
Magnaflow.eu имат конкретни модели, които би трябвало да са с размерите за конкретните марка и модел автомобили. Намерих разни хвалби по другомаркови форуми за тази марка.
Вероятно има и други марки с модели за директна замяна, без доработки.
Горното е тема за размисъл, а не препоръка за покупка....
Вероятно има и други марки с модели за директна замяна, без доработки.
Горното е тема за размисъл, а не препоръка за покупка....
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
Катализатор и втора (диагностична) сонда
Тъй като явно на сервизите не им се занимава, сам ще проверя сондата за прекъснати кабели. Смятам с малка ножица да срежа шлауха. Ако всичко е наред, ще облепя с тиксо. Или по-добре някакъв термосиваем шлаух да търсяvfr800 написа: ↑03 Сеп 2020 21:44 На мен на лексуса ми изгоря подгрева на едната от вторите сонди. Първоначално мислех да сложа съпротивление да емулирам нагревателя. Купих съпротивленията , обаче така и не ми остана време да го сложа. И установих, че всъщност не ми дреме особено Колата си върви и дето се вика 3 месеца така си карам, ако реша някой ден , може и да го направя, ама едва ли ще е преди следващото лято
- mapamop
- Мнения: 4078
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 291 пъти
Катализатор и втора (диагностична) сонда
Погледни дали може да си разглобиш буксата и после да сложиш термосвиваема шалуха.
Вариант2 - самовулканизираща се гумена лента, и режеш "дискретно и пестеливо". Изолирбанда, след едно лято и една зима, ще го намериш разлепен и заплетен наоколо, от жегата и студа.
Миналото лято рязах едно мосШШче на глупаците от Варненската автоморга, от която купих колата, вчера не успях да махна лепените кабели с тази лента - беше станала на нещо подобно на маркуч. Рязах и кербовах кабели, че лентата се режеше трудно с макетния нож.
Много добре се държи на вода, мизерия, жега и студ, не старее особено интензивно, но по спомен топчето беше цифра, съпоставено към изолирбанд.
Това ползвах аз:
Вариант2 - самовулканизираща се гумена лента, и режеш "дискретно и пестеливо". Изолирбанда, след едно лято и една зима, ще го намериш разлепен и заплетен наоколо, от жегата и студа.
Миналото лято рязах едно мосШШче на глупаците от Варненската автоморга, от която купих колата, вчера не успях да махна лепените кабели с тази лента - беше станала на нещо подобно на маркуч. Рязах и кербовах кабели, че лентата се режеше трудно с макетния нож.
Много добре се държи на вода, мизерия, жега и студ, не старее особено интензивно, но по спомен топчето беше цифра, съпоставено към изолирбанд.
Това ползвах аз:
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
Катализатор и втора (диагностична) сонда
Имам една подобна битумна лента за изолации, само че е малко широка. Лепнал съм от нея на един счупен външен перваз на прозорец и не може да се отлепи. Та вероятно ще ми свърши работа. Вадене на кабелите от буксата е най добре, но както казах, няма кой да го направи
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 02 Апр 2017 21:09
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис Т25 2.0 бензин 147 к.с
Катализатор и втора (диагностична) сонда
Колеги решение има ли на проблема и аз съм с Авенсис Т25 бензин , 147 коня
Катализатор и втора (диагностична) сонда
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 15 Яну 2022 21:55
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Avensis
Катализатор и втора (диагностична) сонда
Sensor 1 и Sensor 2 това са сондите на катализатора, а не тези двете след него нали така ?
-
- Мнения: 4925
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Катализатор и втора (диагностична) сонда
До колкото знам - пред (1) и след (2) катализатора.
Но ако е проблемна банк 2 датчик 2 - не съм много наясно, при 4 цилиндров двигател. Имате две сонди след катализатора?nikolai_krystev1986 написа: ↑02 Апр 2022 18:52 Въпроса ми е:Ще сменям двете ламбд сонди sensor 1 и sensor 2 на банк 2.Леви или десни са ? Колата е Тойота Авенсис 2.0 vvti 147 коня 2004 година.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 94 пъти
- Получена благодарност: 23 пъти
Катализатор и втора (диагностична) сонда
Точна диагностика на lambda sensors ( и не само на тях) се прави с осцилоскоп.
Ако по невнимание или незнание окъсите или размените проводниците, то може да замине нещо в пъти по-скъпо. Блокът за управление на двг, например.
За катализатора -
1.Има ремонтни универсални. Реже се металния кожух и се сменя стария.
Не се избива на място, а се демонтира!!!
2.Слага се пламегасител, вместо разпадналия се катализатор (виж 1) или ако е само частично повреден не се избива + обманка на руски (физически емулатор на катализатора) https://www.google.com/search?q=%D0%BE% ... e&ie=UTF-8
Ако по невнимание или незнание окъсите или размените проводниците, то може да замине нещо в пъти по-скъпо. Блокът за управление на двг, например.
За катализатора -
1.Има ремонтни универсални. Реже се металния кожух и се сменя стария.
Не се избива на място, а се демонтира!!!
2.Слага се пламегасител, вместо разпадналия се катализатор (виж 1) или ако е само частично повреден не се избива + обманка на руски (физически емулатор на катализатора) https://www.google.com/search?q=%D0%BE% ... e&ie=UTF-8
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 15 Яну 2022 21:55
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Avensis
Катализатор и втора (диагностична) сонда
Катализатора е сменен,колата е авенсис т25 2.0 vvti 2004.С 4 ламбдсонди.Две са на катализатора и две след него.
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 94 пъти
- Получена благодарност: 23 пъти
Катализатор и втора (диагностична) сонда
Признавам си, това за 4-те ламбди не го знаех. Жива набутка за собственика.
Да не би да сравнява някакви стойности между сензорите в съответната банка и оттам да е проблема?
Ето и означенията им от немски форум - схемата на post #5:
https://www.avensis-forum.de/threads/mo ... ast.16584/
Дано ти помогне в решаването на проблема!
Да не би да сравнява някакви стойности между сензорите в съответната банка и оттам да е проблема?
Ето и означенията им от немски форум - схемата на post #5:
https://www.avensis-forum.de/threads/mo ... ast.16584/
Дано ти помогне в решаването на проблема!
- mapamop
- Мнения: 4078
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 291 пъти
Катализатор и втора (диагностична) сонда
Пускам ви картинка от сервизното ръководство за Авенсис Т25/ 1AZ-FSE. Не знам защо никой не го погледна проклетия PDF....
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 4925
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 76 пъти
Катализатор и втора (диагностична) сонда
Двоен катализатор при 4 цилиндров двигател. (Любопитно защо са решили да е така.) А какъв е проблема - защо сте решили да ги сменяте?
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 55 госта