Не пали при температура под 0 градуса

Публикувай отговор
Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от BOz » 02 Фев 2021 11:45

Аз вече споделих - за да няма никакво горене (липса на гориво в камерата, доказано от тотална на липса на дим и мирис), проблемът на колата е в снабдяването на гориво.
А защо няма гориво в цилиндрите - трябва това да се провери - може ГНП-то да е износено, може някой клапан за управлението на дозирането на гориво в ГНП-то да не е наред, може някакво запушване, може дюза да изпуска от обратното гориво и ГНП-то да не успява да качи налягане. И всякакви такива неща.
Ако беше система на Бош да кажа конкретни параметри за гледане. С дизел на Тойота не съм се занимавал, ама предложение за проверка на компресия или газоразпределение е като да ти падне тотално акумулатора и да решиш да наливаш бензин, защото може да не пали от свършило гориво. Просто някои неща автоматично изключват други. Ако се разсъждава малко, а не се действа на принципа на бай-майстор от гаражЪ, който сменя и прави всичко подред, без мисъл. Пък собственика на колата да си плаща като поп.
Примерно в този случай е важно да се провери какво налягане се качва в рейката на стартер. Ако е масова система на Бош, да кажем ако не вдигне 250 бара на стартер, дюзите не се отварят. При Тойота каква е точно тази стойност - трябва да се провери в сервизното ръководство. Това е важно - четене и разбиране на прочетеното, с целенасочена и методологическа проверка, логическо обоснована, а не необоснована на принципа проба-грешка и докъдето стигнем.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
urb
Мнения: 563
Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
Местоположение: Стара Загора
Получена  благодарност: 2 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от urb » 02 Фев 2021 11:49

И позна ли? След всичките лични нападки и обвинения.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG

gogostiv
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Яну 2017 07:37
Местоположение: Елин Пелин

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от gogostiv » 02 Фев 2021 13:51

Клапана за високо налягане при въртене на стартер, мисля, че един от майсторите каза, че е 200бара, но тогава колата запали и беше вдигнал над 250бара или нещо подобно

Аватар
Sandocan
Мнения: 281
Регистриран на: 31 Май 2020 20:09
Местоположение: Atlantic
Автомобил: Служебен

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от Sandocan » 02 Фев 2021 14:27

Понякога се изисква посещение на оторизиран сервиз като единствена мярка за отстраняване на проблем от софтуерен тип.Особено ако софта е пипан и се сменя или премахва хардуер.
Дори и модула за свещите да е наред т.е релето то не е сигурно при смяна свещи с друг тип/параметри дали нещо няма да обърка ЕКУ то.Спомням си за софтуерен ъпдейт при по стария д4д който решаваше подобен проблем.

Аватар
WoLF
Мнения: 2584
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от WoLF » 02 Фев 2021 16:13

Аларма имала ли е тази кола tooth.gif
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от ufer » 03 Фев 2021 09:18

200-250 бара си е доста сериозно налягане, сигурно става въпрос за psi..., което прави приблизително 20-25 бара... :D

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от Hursa » 03 Фев 2021 11:56

Огромно е. До колкото знам, на съвременен дизел налягането в рампата при пълен товар значително надхвърля 2000 бара. При въртене на стартер е около 350 400 бара.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid


Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от ufer » 04 Фев 2021 13:31

Оттеглям си бележката за барове и psi, тъй като си мислех за компресията, за която попитах и така и не разбрах дали е мерена. А че проблемът може и да е в горивната система, няма съмнение в това... :thumbsup:

Аватар
Sandocan
Мнения: 281
Регистриран на: 31 Май 2020 20:09
Местоположение: Atlantic
Автомобил: Служебен

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от Sandocan » 04 Фев 2021 13:35

Аз по досега описаното от колегата съм на мнение че проблема е в управлението и а не в самата горивна система.

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от ufer » 04 Фев 2021 13:41

При новите технологии почти всичко е взаимно свързано и електрониката също е вероятна причина. Дано като минем всички на ток (някой век), да е малко по-опростено, макар че много е вероятно пак да ни сапунисват... :D

gogostiv
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Яну 2017 07:37
Местоположение: Елин Пелин

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от gogostiv » 04 Фев 2021 13:53

Дпф е премахнат и егр също софтуерно. В люлин 9 София след

Аватар
urb
Мнения: 563
Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
Местоположение: Стара Загора
Получена  благодарност: 2 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от urb » 04 Фев 2021 14:09

Отиди при тези дето са махали екологиите. Скоро ще има и големи глоби за саждите.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG

gogostiv
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Яну 2017 07:37
Местоположение: Елин Пелин

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от gogostiv » 09 Фев 2021 13:19

Ок

рав 4 кн
Мнения: 3
Регистриран на: 13 Фев 2021 14:26
Местоположение: диценбах

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от рав 4 кн » 14 Фев 2021 12:20

Здравейте колеги , имам същият проблем с Рав 4 2.2 D CAT 2006г. От около 2 месеца се появи проблема с паленето ,ремонт на стартера .нов акумулатор, сменен клапан, гаривен филтър,сваляне на резервоара за почистване"напразно "и пак неще да пали.Най интересното е ,че при бутане в 2 метра запалва и после цел ден си пали нормално.Така вече 3 дни .Ако нещо съм объркал каде да пиша във форума извинете нов съм.Моля дайте мнения или свестен майстор.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 47 госта