Не пали при температура под 0 градуса

Публикувай отговор
Daredevil_666
Мнения: 16
Регистриран на: 09 Май 2017 18:39
Местоположение: Sofia

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от Daredevil_666 » 18 Яну 2021 08:45

Съгласен съм за ELM-чето, че е несериозна работа, а софтуерът е free :D , но върши работа като светнат лампите поне да покаже кода на грешката и да е изтрие. Свещите са сменени, пробвах тогава с една лампа, свети при подаване на контакт, има напрежение. Горивото, което сипвам на колата е само на omv max motion дизел или на shell v-power дизел, заради капризните дюзи и BDC добавка, когато е студено и лятото също, но по-рядко. Чудя се да не би да връща нещо гориво, когато задържи по-студено навън или този vsc клапан (ако така се казва) да не е, но това е само когато задържи няколко дни под нулата. Тази сутрин също пробвах да запаля на -10, е не запали разбира се, но на подкачващата помпа на горивния филтър пробвах да понапомпя бутончето, твърдо си беше, разклатих колата в пристъп на беда и надежда нещо, ако проблемът е в резервоара и се е затлачило да се оправи, но няма ефект. Ще продължа да търся проблема и ще пиша, ако го намеря! Благодаря Ви!

IvoKrastev
Мнения: 116
Регистриран на: 06 Юли 2018 15:16
Местоположение: София
Автомобил: Avensis T25, 2007, D4D 126hp

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от IvoKrastev » 18 Яну 2021 17:07

Чета темата, но никъде не видях дали си правил диагностика на дюзите... Ако не си, няма да е лошо някой да ти закачи колата с един Техстрийм, ако изобщо запали.
ПС: Аз също зараждам Махмоушън от ОМВ и искам да ти кажа, че в 2те ОМВта около мен, тоя Махмоушън не е от една майка. Затова спрях да зареждам от по-близката бензиностанция и се наложи да ходя до по-далечната.
ИзображениеИзображение

Аватар
urb
Мнения: 563
Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
Местоположение: Стара Загора
Получена  благодарност: 2 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от urb » 18 Яну 2021 17:40

Няма да е само дюзи. Но автора си решава. С добавки няма да стане. Иска си пълна диагностика. Дизела като намалее компресията и не пали зимата.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG

Daredevil_666
Мнения: 16
Регистриран на: 09 Май 2017 18:39
Местоположение: Sofia

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от Daredevil_666 » 18 Яну 2021 18:59

Здравейте и отново благодаря за отговорите. Последно на колата е правена диагностика (по-сериозна) с Bosch система на 23/09/2019 г. като показанията на дюзите са:
Injection 1 correction value: -0,63
Injection 2 correction value: 0,78
Injection 3 correction value: -0.16
Injection 4 correction value: -0,47
,но това беше преди около 250000км, сега може да е различно. До тойота да отида или препоръчайте сервиз за диагностика?
Относно OMV и качеството на горивото май май има нещо такова. Мисля като запали, ако запали, като се стопли да си отида на по-далечното OMV и да налея до горе. Може пък да дърпа въздух нещо от резервоара, поне да го изключа като опция, ако въобще разсъждавам правилно де.......

Аватар
urb
Мнения: 563
Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
Местоположение: Стара Загора
Получена  благодарност: 2 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от urb » 18 Яну 2021 19:22

Гледам си от София, обади се на МехаННика. Хвалят го тук много. Разбира ги явно Тойотите. От питане глава не боли.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG

Аватар
biro
Мнения: 2629
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 61 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от biro » 18 Яну 2021 19:58

Daredevil_666 написа: 18 Яну 2021 18:59 диагностика (по-сериозна) с Bosch система на 23/09/2019 г.
.......
,но това беше преди около 250000км
За тия км хората сменят дюзи.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
biro
Мнения: 2629
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 61 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от biro » 18 Яну 2021 19:59

biro написа: 18 Яну 2021 19:58
Daredevil_666 написа: 18 Яну 2021 18:59 диагностика (по-сериозна) с Bosch система на 23/09/2019 г.
.......
,но това беше преди около 250000км
За тия км в рамките на 16 месеца хората сменят дюзи.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Daredevil_666
Мнения: 16
Регистриран на: 09 Май 2017 18:39
Местоположение: Sofia

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от Daredevil_666 » 18 Яну 2021 20:06

Грешката е моя, преди 25000км, една 0 в повече съм сложил. Колата е на 262000км в момента, като я взех беше на 208000км. По около 15000км изминаваме на година с нея. Поздрави!

mgrigorov
Мнения: 151
Регистриран на: 09 Сеп 2017 19:16
Местоположение: София
Автомобил: Rav4 XA20 2.0vvti/LPG

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от mgrigorov » 19 Яну 2021 16:47

Тази кола каква електроника има ? Дебитомер, дросел, датчици за температура и други пущини ? Проблема ми се струва електронен, а не механичен. Имах на времето едно пежо, обаче бензиниво. Палеше само на топло, грешки нямаше. Закарах го в един сервиз на познат да тъси причината. Обади се и каза, колата няма проблем. Попитах го дали я е прибрал вътре в сервиза и той каза, че от вън ли да я оставя. На следващата нощ не я прибра и колата не запали. Оказа се дроселовата клапа, нея диагностиката не я хващала. Пробвай да нагрееш някой съмнителен датчик и пробвай да палиш.Лошото беше, че зпали ли веднъж се яакаше другата сутрин. Аз това го открих сам с пистолета за горещ въздух, а къде ли не обикалях по всякакви сервизи и сумати пари дадох за СВЕСТНИ диагностики.

Daredevil_666
Мнения: 16
Регистриран на: 09 Май 2017 18:39
Местоположение: Sofia

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от Daredevil_666 » 19 Яну 2021 19:50

Така, при мен има развитие, колата запали на 0 градуса днес следобед. Запали си нормално, без да мени обороти, без странни звуци, без странни пушеци. В съботния ден обаче като разцъквах ELM-чето ми направи впечатление, че при стартиране, напрежението падаше под 9 волта, а акумулаторът в покой показваше 11.9-12 волта, това на -5 градуса. Реших днес да сваля акумулатора и да го заредя, купих си преди време зарядно, но преди да го сваля реших да го замеря, показа 12,45 волта, а знам че ако е напълно зареден трябва към 12,6 волта и нагоре да е. В крайна сметка реших да видя дали ще запали и си запали, вследствие на което замерих алтернатора на какво напрежение работи. В покой, без консуматори, показа 13,75 волта, пуснах къси и радиото и падна на 13,52 волта, което ще рече, че не зарежда както трябва и като стане студено, акумулаторът въпреки, че е Varta Sylver Dynamic 85Ah 800 A пусков ток не успява да завърти коляновия вал на необходимите обороти, вследствие на което не се подава гориво и колата не пали. Ако съм объркал нещо в предишното изречение, да ме поправите! Та утре е карам колата за ревизия на алтернатора и да видим какво ще стане. Ще пиша за резултати! Поздрави!

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от iovkito » 19 Яну 2021 20:18

Споко, дават го да се стопля. :)
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
WoLF
Мнения: 2584
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от WoLF » 19 Яну 2021 20:22

И акумулатора пътува според мен...
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от iovkito » 19 Яну 2021 20:25

Звъни ми един приятел от Англия, кара корола версо 2,2 136кс. Оплаква се, че не пали от първия път при по-ниски температури. Казах му да си погледне стартера, но той не вярва, не било от него. Купи нов акумулатор, на 4-тия ден след обаждането му, стартерът затегна и изобщо не завъртя повече. Дръпнаха колата до сервиз и го смениха с нов, сега палела всяка сутрин като нова. Общо взето, тези не палят ли, акумулатор, стартер, подгревни свещи, SCV клапан, дюзи. Ако и след това не палят. stretcher.gif
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

gogostiv
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Яну 2017 07:37
Местоположение: Елин Пелин

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от gogostiv » 27 Яну 2021 21:21

Здравейте, и аз имам подобен проблем с Авенсис Т25 dcat.Проблемът при мен е, че при температури под - 6 колата може да върти на стартер докато не падне акумолатора, но не пали. Никакви признаци на палене, нито притриса, нито пуши,нищо.Свещите работят, акумолатора е нов, дюзите са проверени около + 0.9, 0.7, 1.0, 0.6. Това вече ме мъчи втора зима. Ако на километража показва - 4градуса пали от първия път. Веднъж от въртене почти падна акумолатора, бутнахме я в гаража и след 2 часа се качих и запали веднага с почти паднал акумолатор,това при 0градуса.
Няма никакви грешки, при последната диагностика ми казаха че csv клапана правил налягане. За друго не се сещам, но проблемът го прави при падане на точно под - 6 градуса и това по наблюдение 2 зими подред

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от iovkito » 27 Яну 2021 22:03

Проверкатана свещите каква беше? Дали са изгорели или дали идва захранване до шината?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта