Не пали при температура под 0 градуса

Публикувай отговор
gogostiv
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Яну 2017 07:37
Местоположение: Елин Пелин

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от gogostiv » 28 Яну 2021 00:00

Релето работи, всички свещи ги сваляхме за проверка, работят. Стартерът върти много бързо, но всякаш се опитваш да запалиш бензинова кола с неработеща бобина. С две думи върти напразно,все едно няма гориво.

п.п:захранване до шината идва, на студен двигател показва релето пуска + на шината за няколко секунди, не с ъм ги броил, но поне 7-10сек.,просто въти напразно и това е. При - 3 си пали от първия път.Досега точно с такъв проблем като моя, не съм срещал колеги

Аватар
Krissss
Мнения: 85
Регистриран на: 05 Ное 2018 10:07
Местоположение: Варна
Автомобил: Toyota Avensis 2.0 147 Petrol

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от Krissss » 28 Яну 2021 11:16

Здравей,
пробвал ли си да полееш малко топла вода на тръбопроводите за гориво към двигателя. Може да звучи смешно, но на мен ми се беше случило на служебния Опел. Извиках майстора, поля с топла вода и запали. Все пак нашият дизел не е от най хубавите.
Лек ден.

Аватар
WoLF
Мнения: 2584
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от WoLF » 28 Яну 2021 13:03

Има резон. Никой не споменава горивото (или не следя темата добре), но при изброените работещи неща явно няма гориво или компресия. Гориво щом няма помпа или самото то е на крем брюле из филтъра и/или горивопроводите. Вярно че температурата не е много ниска, но си струва проверката boxed.gif
ИзображениеИзображениеИзображение

gogostiv
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Яну 2017 07:37
Местоположение: Елин Пелин

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от gogostiv » 28 Яну 2021 14:14

Всякакви опити с Нафта от по скъпата и на Шел и на Омв съм пробвал, най-интересното е че след - 6 го прави и то винаги, а до - 4 пали, малко ми е странно за тези 2 градуса да нафтата да се бъзика така.Колата си върви добре не пуши, не гори масло и не мисля че е от компресия.Случвало се е на - 8 миналата година от 10 завъртания по 10ти секунди и точно като усетя че акумолатора ще започне да върти по бавно, защото пада, и хоп да запали и започва да работи като топла. Нито притриса първите секунди, никакви аномалии.Е това е великия въпрос, все едно е настроен комютъра да не пали под тези температури.Преди 3 години ми махаха дпф и егр,и нали се пипа нещо по софта, та питах момчетата да не са вкарали някакви грешни стойности, но те казаха, че не са.

goplay
Мнения: 3
Регистриран на: 23 Фев 2018 15:49
Местоположение: София

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от goplay » 28 Яну 2021 15:13

Имам същият проблем , всичко горе описано е направено. Последното, което казаха е, че може веригата да се е поразтегнала. От тойота не казват на колко точно се сменя верига. Във вторник съм на "доктор" , ще споделя

Аватар
WoLF
Мнения: 2584
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от WoLF » 28 Яну 2021 18:19

Интересно наистина, чакаме развръзката... Успех :thumbsup:
ИзображениеИзображениеИзображение

Daredevil_666
Мнения: 16
Регистриран на: 09 Май 2017 18:39
Местоположение: Sofia

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от Daredevil_666 » 29 Яну 2021 22:40

И аз да се включа по темата. Относно веригата, ако е оригинална, мисля на 250000км трябва да се смени, но ако е от нея, при положение, че има толкова електроника по тази кола, би трябвало да сигнализира по някакъв начин. При мен алтернаторът бе ревизиран, смяна на диоден блок и реле регулатора и сега колата пали. Няколко дни вече е под нулата сутрин и няма никакви грижи. Дано сме полезни с тази тема и намерим къде е проблемът не само при мен, а и при колегите! Поздрави!

Аватар
Sandocan
Мнения: 281
Регистриран на: 31 Май 2020 20:09
Местоположение: Atlantic
Автомобил: Служебен

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от Sandocan » 29 Яну 2021 23:04

Здр.
По някога причината е комплексна и трябва диагностика.Като казвам диагностика нямам предвид само софтуерна такава а и "майсторска".Така че търсете майстор.Имайте предвид че веригата си има обтегач който в различните случаи е различен тип.И да има резон от температура -външна да има влияние но не само.В крайна сметка дори веригата да е удължена в нормата то би трябвало това да се компенсира .Затова и смяната е на интервал който не е фиксиран доколкото зависи от други фактори.Мое мнение .
П.С.Сега се сетих и за темата относно палене чрез бутане.Тука имам едни притеснения относно разтягане на веригата ,но отново е лично мнение.

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от BOz » 30 Яну 2021 22:07

Най-първата и важна проверка е по време на тези проби на стартер, дали излиза някакъв дим от ауспуха и/или мирис на газове?
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

gogostiv
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Яну 2017 07:37
Местоположение: Елин Пелин

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от gogostiv » 31 Яну 2021 10:28

При мен няма нито мирис нито дим, някой датчик е най-вероятно, но никой за момента не може да го открие

Аватар
WoLF
Мнения: 2584
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от WoLF » 31 Яну 2021 20:26

На колянов вал?...
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
Sandocan
Мнения: 281
Регистриран на: 31 Май 2020 20:09
Местоположение: Atlantic
Автомобил: Служебен

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от Sandocan » 31 Яну 2021 21:34

Защо не направите софтуерна диагностика.То ще си каже.. w00t.gif

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от BOz » 31 Яну 2021 22:04

gogostiv написа: 31 Яну 2021 10:28 При мен няма нито мирис нито дим, някой датчик е най-вероятно, но никой за момента не може да го открие
По-скоро не е датчик.
Нещо около ГНП-то търси. Там някакви клапани с по 3 букви има. Колегите ги разбират повече, да дадат съвет кой за какво е.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
urb
Мнения: 563
Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
Местоположение: Стара Загора
Получена  благодарност: 2 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от urb » 01 Фев 2021 07:57

Диагностика, проверка на центровката - т.е. замерване на веригата и смяна на нафтов филтър. Може да провериш и системата за херметичност. И не на последно място тия дизели като станат милионници и птосто не знаеш откъде ти идва.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от iovkito » 01 Фев 2021 11:16

Ако е SCV, припалва и изгасва. Колегата казва, че върти, все едно изобщо няма намерение някога да запали.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 47 госта