Не пали при температура под 0 градуса

Публикувай отговор
Аватар
biro
Мнения: 2628
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 60 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от biro » 14 Фев 2021 14:23

Свещите греят ли?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

рав 4 кн
Мнения: 3
Регистриран на: 13 Фев 2021 14:26
Местоположение: диценбах

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от рав 4 кн » 14 Фев 2021 23:10

Да така казаха в супер дизел но околовръстното в София,там смениха и клапана на помпата.А имали значение ,че акумулатара не е от висок клас но е със същите параметри.Също замериха и дюлзите и казаха ,че са в норма.

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от ufer » 15 Фев 2021 09:02

Колега, провери си двата захранващи кабела - и минусовия, и плюсовия. Имах подобен проблем и само добрата маса не беше достатъчна, докато не смених плюсовия кабел. След това колата палеше от раз... :thumbsup:

рав 4 кн
Мнения: 3
Регистриран на: 13 Фев 2021 14:26
Местоположение: диценбах

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от рав 4 кн » 15 Фев 2021 13:06

Ще пробвам и това,МЕРСИ

Daredevil_666
Мнения: 16
Регистриран на: 09 Май 2017 18:39
Местоположение: Sofia

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от Daredevil_666 » 25 Мар 2021 20:54

И така да продължа по темата ми :D След сериозно обслужване включващо смяна на съединител и комплект верига, плюс куп семеринги и пистов ремък с ролки и водна помпа и смяна на дихтунги и гарнитури и още какво ли не и ревизия на предницата, колата направо е друга кола. Голяма разлика, обаче сутрин пак не пали tooth.gif То вече да се смея ли или не знам какво да правя. Проблемът е че от някъде губи налягане на горивото и бутончето на подкачащата помпа на горивния филтър е супер меко и трябва да припомпя няколко пъти докато качи налягане и тогава пали като опарена. Дайте акъл от къде може да гълта въздух и да се реши проблемът. Някакъв клапан ли се поставя да не връща гориво в резервоара ли или нещо друго? Поздрави!

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от memorex » 25 Мар 2021 21:16

Ами ако"гълта"въздух от някъде ,не следва ли та има теч на гориво от там след като избута въздуха. :) За да се връща горивото в резервоара трябва да се проследи пътя през горивна помпа и филтър. :) .Някой майстори монтират възвратен клапан на филтъра за да не вадят дюзи.Временно. :)
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от mfandakov » 26 Мар 2021 07:28

Тези корпуси на филтъра дефектират и помпата омеква.
worthy.gif

gogostiv
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Яну 2017 07:37
Местоположение: Елин Пелин

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от gogostiv » 26 Дек 2021 22:13

Имам проблем с паленето под - 6 градуса.Колата е авенсис дкат Т25. Всичко е проверено като дюзи, свещи, рециклиран стартер, нов акумолатор и почистране scv клапан. Последно като беше - 10градуса нагрявах със сешуар горивната рейка от двете стани и колата запали. След това на другия ден нагрях само сензора за налягане на горивото от ляво, но нищо. След това награях от дясно pressure relief valve така се казва помпа за налягане или нещо такова и запали. Та проблема дали е възможно да е в рейката или е нещо друго.Побърка ме тази кола 2ра година.

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от memorex » 26 Дек 2021 22:22

Трябва да се изчаква при подгрева повече или два пъти за по-сигурно.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

gogostiv
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Яну 2017 07:37
Местоположение: Елин Пелин

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от gogostiv » 26 Дек 2021 23:08

И с чакане и без не иска.,без да нагрея рейката от двете страни не пали.

Аватар
valentin_1510
Мнения: 65
Регистриран на: 12 Окт 2019 16:25
Местоположение: Бургас
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Получена  благодарност: 2 пъти

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от valentin_1510 » 27 Дек 2021 11:49

Опита ли да подгрееш 2 пъти?
Чистенето на scv не винаги помага. Хубаво е да отидеш в представителство на Тойота и да я оставиш вечерта. На другия ден те да я запалят и да мерят налягането.

gogostiv
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Яну 2017 07:37
Местоположение: Елин Пелин

Не пали при температура под 0 градуса

Мнение от gogostiv » 27 Дек 2021 21:57

Само това за 2 години не съм правил, но накрая и до тях ще се ходи.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта