Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Bard
Мнения: 12
Регистриран на: 18 Апр 2019 06:51
Местоположение: Bansko

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Мнение от Bard » 23 Яну 2020 22:15

Здравейте, колата е 1.8 бензин, 2012г., АГУ Романо.
От няколко дена насам ми прави впечатление, че започна да пали трудно, когато е топла, но е престояла около 10-15 Мин. Върти около 2-3 секунди. Когато я угася и запаля веднага си пали нормално. Когато е студена също си пали нормално. Някой имал ли е подобен проблем?

Toshiro
Мнения: 146
Регистриран на: 15 Май 2018 11:58
Местоположение: Димитровград
Автомобил: Lexus GS300

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Мнение от Toshiro » 26 Яну 2020 21:48

При друга марка съм имал такъв проблем и беше някой от датчиците на валовете. Може би диагностика и измерване ще дадат повече яснота.

Bard
Мнения: 12
Регистриран на: 18 Апр 2019 06:51
Местоположение: Bansko

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Мнение от Bard » 28 Яну 2020 20:15

Направих диагностика. Всичко е в норма. Когато работи само на бензин, няма проблем. Съмнявам се да не би клапана на АГУ то да изпуска леко газ и да се дави, когато е топла.

Toshiro
Мнения: 146
Регистриран на: 15 Май 2018 11:58
Местоположение: Димитровград
Автомобил: Lexus GS300

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Мнение от Toshiro » 29 Яну 2020 20:11

Романото на газ ли пали при загрял мотор?

Bard
Мнения: 12
Регистриран на: 18 Апр 2019 06:51
Местоположение: Bansko

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Мнение от Bard » 30 Яну 2020 19:29

Не, всяко палене е на бензин. Сутринта ми направи впечатление, че при първото палене пак запали трудно.
Много странно, но явно проблема е свързан с АГУ-то.

pashata
Мнения: 26
Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: тойота корола версо

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Мнение от pashata » 04 Апр 2020 20:08

Имам нужда от помощ. Качвам снимка на живи данни по причина, че имам трудно палене сутрин и докато е студена колата, оборотите не са стабилни ( играят значително, от 1600 обор. почти до изгасване). При закачане на компа колата е загряла. Предполагам, че са инжектори, но не ги виждам, вижда само един и не зная какво е това. Въпроса ми е как да ги намеря, за да видя стойностите им и вижда ли се друг проблем. Ще бъда благодарен да пишете.
Колата е газ/бензин, но пали на бензин и ги прави тези неща докато прехвърли на газ. Периодично изкача и РО133 - бавен отговор на кислородния сензор.
Предварително благодаря.
техстиим 2 4 2020.png
техстиим 2 4 2020.png (231.17 KiB) Преглеждано 3238 пъти

Аватар
biro
Мнения: 2646
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 69 пъти

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Мнение от biro » 04 Апр 2020 21:02

Темата е за Версо, че пали трудно загряла. Ти питаш за Корола версо (друг модел) палеща трудно студена. Подвеждащо питане. Коя година е поне? Моно инжекция ли е щом е с един инжектор?

П.с. през мобилен телефон не ви се вижда колата дето сте си написали в профила.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

vfr800
Мнения: 462
Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
Местоположение: София
Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 66 пъти

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Мнение от vfr800 » 04 Апр 2020 23:06

pashata написа: 04 Апр 2020 20:08 Имам нужда от помощ. Качвам снимка на живи данни по причина, че имам трудно палене сутрин и докато е студена колата, оборотите не са стабилни ( играят значително, от 1600 обор. почти до изгасване). При закачане на компа колата е загряла. Предполагам, че са инжектори, но не ги виждам, вижда само един и не зная какво е това. Въпроса ми е как да ги намеря, за да видя стойностите им и вижда ли се друг проблем. Ще бъда благодарен да пишете.
Колата е газ/бензин, но пали на бензин и ги прави тези неща докато прехвърли на газ. Периодично изкача и РО133 - бавен отговор на кислородния сензор.
Предварително благодаря

техстиим 2 4 2020.png
Грешката за ленива сонда е трудно да бъде сбъркана, алгоритъма там е супер прост. Ако е Сензор 1 т.е смесообразуващата, няма какво да се диагностицира, сменете сондата. Препоръчително е да се ползва оригинална такава заради специфичното съпротивление. С универсалните е въпрос на късмет заради това че имате втора, при разлики в показанието ще ви свети чека доста редовно.

pashata
Мнения: 26
Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: тойота корола версо

Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.

Мнение от pashata » 05 Апр 2020 14:45

vfr800 написа: 04 Апр 2020 23:06
pashata написа: 04 Апр 2020 20:08 Имам нужда от помощ. Качвам снимка на живи данни по причина, че имам трудно палене сутрин и докато е студена колата, оборотите не са стабилни ( играят значително, от 1600 обор. почти до изгасване). При закачане на компа колата е загряла. Предполагам, че са инжектори, но не ги виждам, вижда само един и не зная какво е това. Въпроса ми е как да ги намеря, за да видя стойностите им и вижда ли се друг проблем. Ще бъда благодарен да пишете.
Колата е газ/бензин, но пали на бензин и ги прави тези неща докато прехвърли на газ. Периодично изкача и РО133 - бавен отговор на кислородния сензор.
Предварително благодаря

техстиим 2 4 2020.png
Грешката за ленива сонда е трудно да бъде сбъркана, алгоритъма там е супер прост. Ако е Сензор 1 т.е смесообразуващата, няма какво да се диагностицира, сменете сондата. Препоръчително е да се ползва оригинална такава заради специфичното съпротивление. С универсалните е въпрос на късмет заради това че имате втора, при разлики в показанието ще ви свети чека доста редовно.
Благодаря за подсказването, един път е сменена, но ще я проверя отново и нея.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 57 госта