Горивен филтър
Горивен филтър
Къде е горивния филтър на тойота аурис 1.4 бензин, 2008. Сори за лаишкия въпрос
Надявам се той да е проблема - при подаване на газ, оборотите и мощността падат. Ако е плавно, няма проблем.
Надявам се той да е проблема - при подаване на газ, оборотите и мощността падат. Ако е плавно, няма проблем.
- boyanmt
- Мнения: 935
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Горивен филтър
Ако помпата е заминала,и да подаваш газ-все тая. Няма да има кой да подкачи горивото от резервоара до мотора.
При мен,когато вляза в колата,едно от нещата което се чува е жуженето на помпада догато нагнети гориво. И това се чува преди да натиста бутона "Старт"
При мен,когато вляза в колата,едно от нещата което се чува е жуженето на помпада догато нагнети гориво. И това се чува преди да натиста бутона "Старт"
- biro
- Мнения: 2651
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 71 пъти
Горивен филтър
По-вероятно е да чуваш помпата на спирачката. Влез в колата и като чуеш бръмченето натисни спирачката да видиш, че педала е мек. След няколко часа пак влез в колата, но стой 10 минути без да пипаш нищо о натисни спирачката. Ще установиш, че педала е твърд.
Горивната помпа няма нужда да бръмчи още с влизането, защото не е задължително да запали двг при стартиране и потегляне.
Горивната помпа няма нужда да бръмчи още с влизането, защото не е задължително да запали двг при стартиране и потегляне.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Горивен филтър
Не е така понякога .Горивната помпа се пуска още като отключиш автомобила при доста марки автомобили и двигатели.
- boyanmt
- Мнения: 935
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Горивен филтър
1.педала на спирачката е винаги твърдbiro написа: ↑19 Яну 2020 18:55 По-вероятно е да чуваш помпата на спирачката. Влез в колата и като чуеш бръмченето натисни спирачката да видиш, че педала е мек. След няколко часа пак влез в колата, но стой 10 минути без да пипаш нищо о натисни спирачката. Ще установиш, че педала е твърд.
Горивната помпа няма нужда да бръмчи още с влизането, защото не е задължително да запали двг при стартиране и потегляне.
2.задължително и ВИНАГИ пали ДВГ, веднага след стартиране на ток.
Шума (жуженето) идва точно откъм резервоара,и като нагнети-спира. Както обясних,всичко това става още докато влизам в автомобила.
- biro
- Мнения: 2651
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 71 пъти
Горивен филтър
И при мен се чува при влизане, но е помпата на спирачната система.
Не е нормално педала ти да е твърд. При безконтактните хибриди напомпва спирачната система при влизане.
Също не е нормално винаги да пали двг. В топло време или топъл мотор и повече от 2 черти в батерията не трябва да пали двг при натискане на бутона.
Не е нормално педала ти да е твърд. При безконтактните хибриди напомпва спирачната система при влизане.
Също не е нормално винаги да пали двг. В топло време или топъл мотор и повече от 2 черти в батерията не трябва да пали двг при натискане на бутона.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot], gigov, Google [Bot] и 86 госта