Страница 1 от 2

губи мощност

Публикувано на: 10 Яну 2020 13:27
от gorbi
Здравейте колеги, става въпрос за авенсис т25 2,0 , 2005г. като загрее двигателя до нормална температура, на ниска предавка(2-3) и с малко газ губи за момент мощност, като натисна съединител оборотите се стабилизират и като подам газ всичко се оправя до след малко. Пали нормално, държи нормални обороти, няма проблем с вървенето и ускоряването. Проблема го прави на градско. Сменил съм горивен филтър, чистих кошницата на сондата в резервоара.

губи мощност

Публикувано на: 10 Яну 2020 13:38
от gorbi
Забравих да пиша закачих на диагностига, не показва грешка.

губи мощност

Публикувано на: 10 Яну 2020 14:38
от WoLF
EGR чистен ли е, а MAF сензора? На диагностиката как са другите параметри на колата?

губи мощност

Публикувано на: 10 Яну 2020 14:46
от mfandakov
Кой гледа други работи,важното е грешки да има, да има кво да се трие.

губи мощност

Публикувано на: 10 Яну 2020 15:23
от gorbi
Не съм чистил ЕГР, на диагностигата казаха ,че всичко е ок

губи мощност

Публикувано на: 10 Яну 2020 22:26
от WoLF
Т.е. според първите диагностици колата е наред и не трябва да има проблем? Пробва ли второ мнение wink.gif

губи мощност

Публикувано на: 11 Яну 2020 10:35
от Shishkovi
Колега, опитай се по-конкретно да обясниш проблема! Като натиснеш съединителя, имаш нормални обороти на място, което не значи че имаш нормална мощност. Както описваш , че при ниски обороти на трета имаш намалена мощност, колко всъщност са ниски тези обороти и имаш ли турбо режим тогава? Или я понастъпвай повечко или търси евентуалния проблем! Преди 10 години усетих чувствителна загуба на мощност при голям диапазон на обороти! Не беше развален мотора и нямаше нужда от диагностика! Просто маслото беше на около 1,5 години и 15000 км и когато го смених, Алфа-Ромеото направо възкръсна ! Имах усещането че с 30% се вдигна мощността! Когато е падала е било постепенно, а в случая тръгна изведнъж и нямаше как да не усетиш вървенето! Не трябва да подценяваме подръжката на колите си, но и трябва да се експлоатират по сериозно- демек да не се жалят като млада невеста ! Всички мои коли ги натискам когато имам възможност и нито една не се е разсърдила от разтривката! Само едно рено 19 1,8 MPI 109 коня(ниско летящо) прегоряха клапани, понеже монтьорите са ми сипвали минерално масло 15/40( не разбирах от масла тогава), а аз карах много бързо, бях с газов инж. и разхода не беше проблем. Поздрав rolleyes.gif

губи мощност

Публикувано на: 11 Яну 2020 10:38
от urb
Свещите кога си сменял последно и какви са? Провери им разстоянието на електродите, ако няма да ги сменяш.

губи мощност

Публикувано на: 11 Яну 2020 12:26
от Vasil Georgiev
Колегата по горе го е казал изчисти agr i maf първо после мисли, тръгни от най-малкото

губи мощност

Публикувано на: 11 Яну 2020 13:20
от Shishkovi
Давам предположение също за ЕГР !

губи мощност

Публикувано на: 12 Яну 2020 13:17
от gorbi
Вчера изчистих ЕГР клапана(беше мн мръсен). След запалване се оказа ,че "лещата" уплатнение за изпускателната система е издухана. Поставих нова леща и при подаване на много газ връзката преди втория катализатор се отваря. Механично премахване на втория катализатор(с което не се гордея), колата заспа. Сега по-бързо ускорява, засега не прекъсва и се усеща по-мощна.

губи мощност

Публикувано на: 12 Яну 2020 14:47
от Shishkovi
Супер, Колега! Бързо и почти безболезнено сте решили проблема! Много безаварийни километри през 2020 !

губи мощност

Публикувано на: 14 Яну 2020 11:35
от gorbi
Ще има ли проблем ако махна и другия катализатор. по-добре ли ще бъде за работата на двигателя.

губи мощност

Публикувано на: 14 Яну 2020 15:51
от Shishkovi
gorbi написа: 14 Яну 2020 11:35 Ще има ли проблем ако махна и другия катализатор. по-добре ли ще бъде за работата на двигателя.
По-добре недей, Колега ! Много ще засмърди от газовете! Най-вероятно няма да е по-добре за мотора! :thumbsup:

губи мощност

Публикувано на: 18 Яну 2020 18:23
от WoLF
Двигателя си е сметнат да работи с всичките си натурии. Втория катализатор е искал чистене, щом толкова е спъвал нещата.