Рав 4 2.2 Д4Д 136к.с. Гадно тракане
Публикувано на: 04 Окт 2019 19:14
Привет, колеги!
Искам да споделя нещо с Вас и ако може някой да помогне със съвет....
Карам Рав 4 3та генерация 2006г 2.2 , 136 коня..... Още като я взех преди година и половина имаше едно особено и отвратително , но не силно тракане...Най-силно се изразява когато колата набере и подържаш една скорост.... като отнемеш педала от газта- изчезва, като набира се усеща, но по леко.....Та какво направих..... първото на диагностика да видя дюзите
1ва 1.6 , 2ра -0.4 , 3та 0.5 , 4та - 1.7 ..... реших да ги сваля и да ги закарам на стенд.... 1,2 и 3 излязоха без проблем, но 4та ,,,,, голямо вадене .... 3 дена , дихтунгата беше изпуснала /
На стенда казаха,че са ОК с изключение на 4та която е на границите на допустимото... и купих дюза 2ра употреба която според стенда беше ОК. Другото много интересно .... на 4та дюза долу на леглото имаше 2 като цепнати, при райбероването едната изчезна но другата остана, като свалихме близо1,5 мм от леглото. За да запазим разтоянието сложихме 2ра дихтунга и сглобихме. Имаше ефект, тракането почти изчезна, но след около 1000 км пак започна!!! Времето на дюзата не съм го сменял!!! Реших пак да я сваля, защото колкото и да не е силно, мен си ме дразнеше. При свалянето , майстора счупи дюзата/буксата/ и взех пак втора употреба. Според стенда беше ОК, но нещо излишното гориво не било в границите и стенда каза,че ще започне да изпушва във високите. Сглобихме всичко, но този път тракането не изчезна, а само си добавих много яко пушене след 3 000 оборота.... УЖАС!!! Моля за съвети.... Обмислям варианта да си купя 4 нови дюзи, защото си харесвам колата и не мисля да се разделям с нея!!!
Поздрави!!!
Искам да споделя нещо с Вас и ако може някой да помогне със съвет....
Карам Рав 4 3та генерация 2006г 2.2 , 136 коня..... Още като я взех преди година и половина имаше едно особено и отвратително , но не силно тракане...Най-силно се изразява когато колата набере и подържаш една скорост.... като отнемеш педала от газта- изчезва, като набира се усеща, но по леко.....Та какво направих..... първото на диагностика да видя дюзите
1ва 1.6 , 2ра -0.4 , 3та 0.5 , 4та - 1.7 ..... реших да ги сваля и да ги закарам на стенд.... 1,2 и 3 излязоха без проблем, но 4та ,,,,, голямо вадене .... 3 дена , дихтунгата беше изпуснала /
На стенда казаха,че са ОК с изключение на 4та която е на границите на допустимото... и купих дюза 2ра употреба която според стенда беше ОК. Другото много интересно .... на 4та дюза долу на леглото имаше 2 като цепнати, при райбероването едната изчезна но другата остана, като свалихме близо1,5 мм от леглото. За да запазим разтоянието сложихме 2ра дихтунга и сглобихме. Имаше ефект, тракането почти изчезна, но след около 1000 км пак започна!!! Времето на дюзата не съм го сменял!!! Реших пак да я сваля, защото колкото и да не е силно, мен си ме дразнеше. При свалянето , майстора счупи дюзата/буксата/ и взех пак втора употреба. Според стенда беше ОК, но нещо излишното гориво не било в границите и стенда каза,че ще започне да изпушва във високите. Сглобихме всичко, но този път тракането не изчезна, а само си добавих много яко пушене след 3 000 оборота.... УЖАС!!! Моля за съвети.... Обмислям варианта да си купя 4 нови дюзи, защото си харесвам колата и не мисля да се разделям с нея!!!
Поздрави!!!