Страница 1 от 1

Стартиране на турбината при различни обороти

Публикувано на: 15 Авг 2019 16:48
от hipodilico
Здравейте,

Извинявам се, ако се повтарям, но не намерих темата да е дискутирана.
Карам Toyota RAV4 2.2 D-CAT, 177 к.к., ноемрви 2006та. Когато всичко е наред, колата е пъргава в ниските обороти, турбината стартира на 1800 оборота и като цяло върви много добре. От известно време забелязвам, че на моменти в ниските обороти е доста тромава да не кажа, като "умряла", ускорява бавно и турбината се включва на 2500 оборота, след което върви нормално. Все още не съм забелязал кога точно се проявява проблема, по-скоро е когато си поиска (без оглед, дали е загряла или студена, може и да греша), но се редуват- ту е окей, ту е тромава. Преди седмица я обслужвах, като беше сменен и горивен филтър. Специално поисках и диагностика, заради този проблем, която не показа нищо притеснително. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, имате ли представа каква може да е причината? Благодаря!

Стартиране на турбината при различни обороти

Публикувано на: 15 Авг 2019 18:16
от memorex
Здр.
Аз бих проверил пиербург клапана,вакуумните маркучи и бууст сензора за начало.

Стартиране на турбината при различни обороти

Публикувано на: 15 Авг 2019 18:33
от mfandakov
И дали се движи свободно лостчето на геометрията.

Стартиране на турбината при различни обороти

Публикувано на: 16 Авг 2019 10:25
от hipodilico
Благодаря за коментарите, ще започна от там.

Стартиране на турбината при различни обороти

Публикувано на: 28 Авг 2019 12:38
от romul25
На мен ми забиваше по същия начин. EGR, колектор и дебитомер. Сваляне и почистване. След това се оправи.

Стартиране на турбината при различни обороти

Публикувано на: 07 Сеп 2019 09:28
от VasetoPdv
Здравейте. Имам Rav4 /2002 D4D От известно време не може да се изфорсира между 3000 и 5000 оборота или по точно се усеща някаква тяга и едно люлеене напред назад.
Интересното е че това го прави на дълъг път и при скоро с 90/100км.
Колата си върви нормално на ниски обороти и речеш да изпревариш чукна трета и се получава горе описания проблем.А на магистрала няма проблем 3/4 к обороти
Ходих на сервиз но те не могат да хванат проблема. По комп. Нищо

Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели някакво решение

Стартиране на турбината при различни обороти

Публикувано на: 07 Сеп 2019 16:01
от Kiki
Като начало почисти хубаво ЕГР-а.
Само имай предвид, че след като то почистиш, трябва известно време да покараш, като се стараеш малко да я поиздуваш, ама умерено и трябва да тръгне.

Стартиране на турбината при различни обороти

Публикувано на: 21 Окт 2019 21:16
от Cecko
Аз съм със същия проблем, но с 1CD 2.0 116hp. Като загрее и турбото надува когато си поиска, днес за малко тотално спря, на никакви обороти не искаше да работи, след 1 км се оправи... и няма никакви грешки. Ще следя темата.

Стартиране на турбината при различни обороти

Публикувано на: 22 Окт 2019 08:47
от geniya
При мен се оказа, че пропуска пиербург клапана.Отворих го и го почистих, разпънах леко ГОЛЯМАТА пружинка, буталцето с мембранката беше позадирало в цилиндъра.С водна шкурка го поизлъсках, сглобих и колата литна.Не мога да я позная, разхода падна, върви и не пуши както преди.Вече 2000км няма никакъв проблем.

Стартиране на турбината при различни обороти

Публикувано на: 25 Окт 2019 13:21
от todorakis
Някой би ли споделил къде се намира Пиербург клапана и по- специално при Авенсис Т27.