Стартиране на турбината при различни обороти

hipodilico
Мнения: 2
Регистриран на: 15 Авг 2019 16:40
Местоположение: София
Автомобил: Toyota RAV4 2.2 D-CAT, 2006

Стартиране на турбината при различни обороти

Мнение от hipodilico » 15 Авг 2019 16:48

Здравейте,

Извинявам се, ако се повтарям, но не намерих темата да е дискутирана.
Карам Toyota RAV4 2.2 D-CAT, 177 к.к., ноемрви 2006та. Когато всичко е наред, колата е пъргава в ниските обороти, турбината стартира на 1800 оборота и като цяло върви много добре. От известно време забелязвам, че на моменти в ниските обороти е доста тромава да не кажа, като "умряла", ускорява бавно и турбината се включва на 2500 оборота, след което върви нормално. Все още не съм забелязал кога точно се проявява проблема, по-скоро е когато си поиска (без оглед, дали е загряла или студена, може и да греша), но се редуват- ту е окей, ту е тромава. Преди седмица я обслужвах, като беше сменен и горивен филтър. Специално поисках и диагностика, заради този проблем, която не показа нищо притеснително. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, имате ли представа каква може да е причината? Благодаря!

memorex

Стартиране на турбината при различни обороти

Мнение от memorex » 15 Авг 2019 18:16

Здр.
Аз бих проверил пиербург клапана,вакуумните маркучи и бууст сензора за начало.

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Стартиране на турбината при различни обороти

Мнение от mfandakov » 15 Авг 2019 18:33

И дали се движи свободно лостчето на геометрията.
worthy.gif

hipodilico
Мнения: 2
Регистриран на: 15 Авг 2019 16:40
Местоположение: София
Автомобил: Toyota RAV4 2.2 D-CAT, 2006

Стартиране на турбината при различни обороти

Мнение от hipodilico » 16 Авг 2019 10:25

Благодаря за коментарите, ще започна от там.

romul25
Мнения: 24
Регистриран на: 23 Авг 2017 14:23
Местоположение: София

Стартиране на турбината при различни обороти

Мнение от romul25 » 28 Авг 2019 12:38

На мен ми забиваше по същия начин. EGR, колектор и дебитомер. Сваляне и почистване. След това се оправи.

VasetoPdv
Мнения: 1
Регистриран на: 16 Окт 2018 22:38
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: Rav4 2

Стартиране на турбината при различни обороти

Мнение от VasetoPdv » 07 Сеп 2019 09:28

Здравейте. Имам Rav4 /2002 D4D От известно време не може да се изфорсира между 3000 и 5000 оборота или по точно се усеща някаква тяга и едно люлеене напред назад.
Интересното е че това го прави на дълъг път и при скоро с 90/100км.
Колата си върви нормално на ниски обороти и речеш да изпревариш чукна трета и се получава горе описания проблем.А на магистрала няма проблем 3/4 к обороти
Ходих на сервиз но те не могат да хванат проблема. По комп. Нищо

Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели някакво решение

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Стартиране на турбината при различни обороти

Мнение от Kiki » 07 Сеп 2019 16:01

Като начало почисти хубаво ЕГР-а.
Само имай предвид, че след като то почистиш, трябва известно време да покараш, като се стараеш малко да я поиздуваш, ама умерено и трябва да тръгне.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
Cecko
Мнения: 16
Регистриран на: 28 Май 2019 19:35
Местоположение: София
Автомобил: Avensis T27 1.8
Благодарил/а: 7 пъти

Стартиране на турбината при различни обороти

Мнение от Cecko » 21 Окт 2019 21:16

Аз съм със същия проблем, но с 1CD 2.0 116hp. Като загрее и турбото надува когато си поиска, днес за малко тотално спря, на никакви обороти не искаше да работи, след 1 км се оправи... и няма никакви грешки. Ще следя темата.

geniya
Мнения: 296
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Стартиране на турбината при различни обороти

Мнение от geniya » 22 Окт 2019 08:47

При мен се оказа, че пропуска пиербург клапана.Отворих го и го почистих, разпънах леко ГОЛЯМАТА пружинка, буталцето с мембранката беше позадирало в цилиндъра.С водна шкурка го поизлъсках, сглобих и колата литна.Не мога да я позная, разхода падна, върви и не пуши както преди.Вече 2000км няма никакъв проблем.
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

todorakis
Мнения: 185
Регистриран на: 05 Яну 2019 00:40
Местоположение: Пловдив

Стартиране на турбината при различни обороти

Мнение от todorakis » 25 Окт 2019 13:21

Някой би ли споделил къде се намира Пиербург клапана и по- специално при Авенсис Т27.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта