Страница 3 от 4

Рециклиране на дюзи?

Публикувано на: 04 Окт 2019 13:44
от valioman
Нещата са лесни за човек който има Течстеайм-а . Но така като гледам до сега не си ползвал тази програмка.
Как се инсталира и с какъв кабел работи прочети в темата viewtopic.php?f=22&t=23195
Как се вкарва код конкретно не знам защото за моя мотор не се налага и съответно нямам тази опция в techstream-a, така че потърси из мрежата.

Рециклиране на дюзи?

Публикувано на: 11 Окт 2019 06:12
от geniya
Правил съм вкарване на кодовете на дюзите, елементарно е!

Рециклиране на дюзи?

Публикувано на: 12 Окт 2019 12:41
от doki1980
geniya написа: 11 Окт 2019 06:12 Правил съм вкарване на кодовете на дюзите, елементарно е!
Предполагам с Техстрима.... може ли малко упътване , а още по добре снимково обяснение... предполагам ще е полезно за много хора!
Благодаря!!!

Рециклиране на дюзи?

Публикувано на: 06 Юни 2020 23:28
от Bandi7
Здравейте за корола версо 2006г 2.2 дизел 136 коня ме интересува как са тези стойности и за смяна ли е 4тата

1. 0.0
2 0.7
3. 0.3
4. - 1.6

Рециклиране на дюзи?

Публикувано на: 06 Юни 2020 23:41
от valioman
НЕ! Допуска е +/-3 . Позапушена е но е в нормите.

Рециклиране на дюзи?

Публикувано на: 18 Окт 2020 18:19
от Ib_darakchi
Имали смисал да рециклирам дюзи на verso 2006 година 177 кс

Рециклиране на дюзи?

Публикувано на: 18 Окт 2020 18:58
от iovkito
Не.

Рециклиране на дюзи?

Публикувано на: 18 Окт 2020 20:32
от Ib_darakchi
А вариант за втора употреба.новите са доста скъпи

Рециклиране на дюзи?

Публикувано на: 18 Окт 2020 21:05
от veso_hds
Винаги има вариант за втора употреба,но първо ги прегледай на стенд.

Рециклиране на дюзи?

Публикувано на: 20 Окт 2020 17:37
от whitefang
В Германия стенда май доста скъпичко ще му излезе ,ако локацията в профила е вярна. Тея пиезо-дюзи на DCAT-a доста се харчат. Единствено с доста ровене и чакане
да изпадне някоя смляна на малко килотрометри, и доста пари за стенд за всеки случай да потвърди ,че са наред . Май не са особено ремонтопригодни ,та както каза
Йовкито -няма смисъл от рециклиране (а ако и в Германия се прави,ще излезе колкото нови).

Рециклиране на дюзи?

Публикувано на: 16 Юли 2021 14:15
от boiski
Здравейте, след като имам компенсационни кодове на рециклираните дюзи и знам кой код за коя дюза е, има ли значение в какъв ред ще ги монтирам на двигателя? Мисълта ми, за ЕКУ-то ще има ли значение нещо друго, освен кодовете да са вкарани правилно за всяка дюза?

Корола Версо 2.0 D4D 116кс, дюзи 23670-0G010.

Рециклиране на дюзи?

Публикувано на: 16 Юли 2021 14:25
от whitefang
Няма значение.

Рециклиране на дюзи?

Публикувано на: 16 Юли 2021 14:36
от ufer
Има смисъл от стенд за дюзите, особено ако момчето успее да се добере до БГ, пък тук българският технически гений може да се справи почти с всичко и то за по-малко пари... :thumbsup:

Рециклиране на дюзи?

Публикувано на: 20 Юли 2021 13:58
от whitefang
За стенд може да има смисъл ,доколкото да прецени ,коя дюза е за боклука и коя може да изкара още. Пиезо дюзите на Денсо рециклирането им е почти невъзможно ,защото се износва леглото ,а при тях то е самия корпус на дюзата ,само разпръсквач да е за смяна е рядко и със смяната му (така нареченото "рециклиране" в БГ) не се постига нищо в повечто случаи.

Рециклиране на дюзи?

Публикувано на: 23 Юли 2021 00:42
от dimborisov
Здравейте колеги,

Дайте идея какъв може да ми е проблема. Колата е Авенсит Т25, двигателя е 1ADFTV .
Колата пали добре и при студен двигател показанията на дюзите да добри. С повишаване на температурата на двигателя обаче показанията на дюзите се влошават.
По-долу са данни от techstream-a

AVENSIS ADT 1ADFTV

Coolant Temp 40 C
Injection Feedback Val #1 -0,2 mm3/st
Injection Feedback Val #2 0,3 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -1,1 mm3/st
Injection Feedback Val #4 1,0 mm3/st

Coolant Temp 55 C
Injection Feedback Val #1 -0,7 mm3/st
Injection Feedback Val #2 1,2 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -1,5 mm3/st
Injection Feedback Val #4 0,6 mm3/st

Coolant Temp 75 C
Injection Feedback Val #1 -0,5 mm3/st
Injection Feedback Val #2 2,6 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -2,7 mm3/st
Injection Feedback Val #4 0,6 mm3/st

Coolant Temp 86 C
Injection Feedback Val #1 -2,2 mm3/st
Injection Feedback Val #2 4,3 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -3,2 mm3/st
Injection Feedback Val #4 0,4 mm3/st


Coolant Temp 91 C
Injection Feedback Val #1 -1,5 mm3/st
Injection Feedback Val #2 5,0 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -4,9 mm3/st
Injection Feedback Val #4 0,7 mm3/st