Страница 2 от 2

Чукане на клапаните при студено палене

Публикувано на: 28 Юни 2019 07:41
от Geoboz
Това е филтърът, който сложих аз:
https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/ ... /WP%201026

Чукане на клапаните при студено палене

Публикувано на: 28 Юни 2019 16:20
от eckrimo
Благодарско колега :thumbsup: :cheers:
Купих го и скоро ще напиша отзив...

Чукане на клапаните при студено палене

Публикувано на: 15 Юли 2019 09:36
от ufer
Моят филтър е Mann W68/3...

Чукане на клапаните при студено палене

Публикувано на: 15 Юли 2019 15:00
от Geoboz
Мисля, че Mann W68/3 е предназначен на бензинови двигатели.

Чукане на клапаните при студено палене

Публикувано на: 16 Юли 2019 08:30
от ufer
Да, така е. Но всеки трябва да си търси подходящия филтър - има каталози и т.н. Тук общо взето се споделят предположения... :D

Чукане на клапаните при студено палене

Публикувано на: 05 Авг 2019 09:10
от eckrimo
За седмица и около 1000км изминати няма проблем за сега с новия филтър на Mann wp1026 wink.gif
Мотора на равчето е 1CD FTV

Чукане на клапаните при студено палене

Публикувано на: 06 Авг 2019 08:52
от ufer
Наскоро четох в един английски форум за малък трик, който някои момчета практикуват при коли, които престояват по-дълго, без да са палени и съответно маслените магистрали са поизпразнени. Някои спират подаването на искра, други спират горивото и въртят няколко секунди, без да палят двигателя. Това, естествено, вдига маслото малко или много към валовете и така се избягва първоначалният студен старт след дълъг престой. При кратки престои това не е проблем. Може и да има резон, поне за някои двигатели, и мисля да го пробвам този номер някой ден след дълъг престой... :D

Чукане на клапаните при студено палене

Публикувано на: 29 Авг 2019 22:35
от mapamop
tora написа: 12 Юни 2019 21:01 Русенци да кажат...
Преди може би 7-8 години работих за фирма която им беше поддръжка на компютрите и принтерите. Задавал съм "тъпия" въпрос: "Аз мога ли да си купя от вас филтър за колата, ако го правите днес?"
Отговора беше: Не. Не продаваме директно в България. Филтрите се поръчват от големите клиенти и се връщат пред дистрибуторските им канали в България.
Другият факт - въздушен филтър за купе на BMW:
Първият ден, докато матрицата е нова - произвеждаха ги и ги опаковаха в бели кутии, на които отбелязваха със стикери ОЕМ номера и "BMW internal usage". Обясниха ми че с тези, май сглобявали новите коли във фабриката.
Втората вълна, на мисля второто денонощие (имаха 3 смени по него време, сега не знам) - кутийките бяха Bosch.
Следващите кутийки бяха Valeo, и 2-3 дни по-късно - бели само с етикет на етикетен принтер: BMW, OEM p/n:, batch:, Made in EU. Мисля че даже и AL filter не пишеше на етикета.
Имаха си и две стаи OTK контрольори (нещо от сорта на 10 човека), и много вероятно не излизат дефектни/куци бройки от там, но ми казаха че за "големите" Bosch, MANN, Valeo се пращат бройките които са веднага след тези за директния производител на автомобила, и после за другите. Идеята е че първите бройки били с най-малки отклонения в размерите, докато матрицата не е износена. После със всяка следваща партида, предполагам, нараства допуска в размерите и пада качеството на изпълнението - те отиват за "някъде на майната си" и остава за въпросния търговец да си ги брандира ако иска. Вероятно има разлика в цената на партидите, но като цяло филтрите които си купуваме тук, много вероятно са произведени в България, пътували са с ТИР до някъде нагоре из Европа и са се върнали на по-висока цена. При всички положения, има смисъл от "брандиран" филтър на голям дистрибутор/производител спрямо бялата кутийка с термо етикета лепен от машината, освен ако не са намесени финансови фактори.

Чукане на клапаните при студено палене

Публикувано на: 30 Авг 2019 09:46
от ufer
Ами те финансовите фактори са... основният фактор!