Чукане на клапаните при студено палене

Geoboz
Мнения: 31
Регистриран: 20 мар 2016 21:05
Репутация: 4
Местоположение: Sofia

Чукане на клапаните при студено палене

Мнение от Geoboz » 28 юни 2019 07:41

Това е филтърът, който сложих аз:
https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/ ... /WP%201026
Corolla E12 2002 2.0 D4D 90 HP

eckrimo
Мнения: 3
Регистриран: 14 фев 2019 14:32
Репутация: 0
Местоположение: Харманли
Автомобил: Toyota RAV4

Чукане на клапаните при студено палене

Мнение от eckrimo » 28 юни 2019 16:20

Благодарско колега :thumbsup: :cheers:
Купих го и скоро ще напиша отзив...

Потребителски аватар
ufer
Мнения: 511
Регистриран: 12 ное 2010 10:35
Репутация: 45
Местоположение: Бургас

Чукане на клапаните при студено палене

Мнение от ufer » 15 юли 2019 09:36

Моят филтър е Mann W68/3...

Geoboz
Мнения: 31
Регистриран: 20 мар 2016 21:05
Репутация: 4
Местоположение: Sofia

Чукане на клапаните при студено палене

Мнение от Geoboz » 15 юли 2019 15:00

Мисля, че Mann W68/3 е предназначен на бензинови двигатели.
Corolla E12 2002 2.0 D4D 90 HP

Потребителски аватар
ufer
Мнения: 511
Регистриран: 12 ное 2010 10:35
Репутация: 45
Местоположение: Бургас

Чукане на клапаните при студено палене

Мнение от ufer » 16 юли 2019 08:30

Да, така е. Но всеки трябва да си търси подходящия филтър - има каталози и т.н. Тук общо взето се споделят предположения... :D

eckrimo
Мнения: 3
Регистриран: 14 фев 2019 14:32
Репутация: 0
Местоположение: Харманли
Автомобил: Toyota RAV4

Чукане на клапаните при студено палене

Мнение от eckrimo » 05 авг 2019 09:10

За седмица и около 1000км изминати няма проблем за сега с новия филтър на Mann wp1026 wink.gif
Мотора на равчето е 1CD FTV

Потребителски аватар
ufer
Мнения: 511
Регистриран: 12 ное 2010 10:35
Репутация: 45
Местоположение: Бургас

Чукане на клапаните при студено палене

Мнение от ufer » 06 авг 2019 08:52

Наскоро четох в един английски форум за малък трик, който някои момчета практикуват при коли, които престояват по-дълго, без да са палени и съответно маслените магистрали са поизпразнени. Някои спират подаването на искра, други спират горивото и въртят няколко секунди, без да палят двигателя. Това, естествено, вдига маслото малко или много към валовете и така се избягва първоначалният студен старт след дълъг престой. При кратки престои това не е проблем. Може и да има резон, поне за някои двигатели, и мисля да го пробвам този номер някой ден след дълъг престой... :D

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта