D cat- забива като авариен режим, молба за помощ или съвет.

Аватар
mishoona
Мнения: 11
Регистриран на: 19 Сеп 2016 19:03
Местоположение: София, Пловдив
Автомобил: T25 2AD-FХV, Е11 4A-FE

D cat- забива като авариен режим, молба за помощ или съвет.

Мнение от mishoona » 22 Май 2019 18:17

Автомобилът е авенсис т25 2ad мотора с 255 000 км., последните и 60 000 са от мен.
През декември 2018 колата, запуши дпф филтъра, и по единично и дифтунгите на дюзите. За Филтъра + изключване на егр се погрижиха момчетата на на бул. европа в София. В следващите дни колата забиваше и оборотите колебаеха по какъв ли да било начин, без никаква закономерност. Последва смяна на Scv клапана. нещата се подобриха, изчезна колебанието и прекъсването на оборотите и се улесни и паленето. Забиването и влизането в авариен режим си остана, и скоро и конете намаляха. Окъсена клетка на акумулатора забави промивката с добавка, и чудо колата угасна и изпъкнаха 2е Дюзи. Едната запушена и една пикаеща. След рециклирането им конете си дойдоха на мястото отново но, си забива и влиза в авариен режим когато си поиска, и след дълго дебнене хванахме алтернатора е виновника, осигурява напрежение понякога и то най вече когато замерваш:). Последва рециклиране, обаче влизането в авариен режим си остана, но вече има някаква закономерност. Влиза само когато е на напълно загрял двигател, ако е включен круиза - угасва лампата и го изключва. Ако шофираш извън градско с над 3000 оборота няма ядове. Като влезе в този режим максималните обороти, които могат да се вдигнат на празен ход са 2820 и няма мощност и индикация за сервизен режим. Ако загасиш за 5секундии запалиш си е нормална и е въпрос време пак да го направи. Последните неща които са направени е почистване на дросела и всмукателните колектори, Няма масло в кулера и тръбите. Но това по никакъв начин не повлия на състоянието и.
Актуатора се движи свободно и след проверка на в различните режими и работа на актуатора, чрез вакума, неоткрих закономерност с аварийния режим. На тс направих записи, но като цяло параметрите не ми говорят много или ми изглеждат нормални но впечатление ми прави че
-AF lambda b1bs -0.998
- AFS VOLTAGE B1S1 - 0.00V .
AF SENSOR LEARNING VALUE - 1.85V
Ако имате подобен опит или знания ще Ви помоля за насока.

Аватар
WoLF
Мнения: 2583
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

D cat- забива като авариен режим, молба за помощ или съвет.

Мнение от WoLF » 23 Май 2019 10:33

Ти колкото неща изброи, направо да се чуди човек от какво влиза в авариен. Мисля да наблегнеш на факта, че автомобила е почнал да влиза в авариен след интервенцията на "момчетата"...
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
mishoona
Мнения: 11
Регистриран на: 19 Сеп 2016 19:03
Местоположение: София, Пловдив
Автомобил: T25 2AD-FХV, Е11 4A-FE

D cat- забива като авариен режим, молба за помощ или съвет.

Мнение от mishoona » 31 Май 2019 20:56

Хваната е болката. Още една тръгнала дюза, въпреки че показва уж приемливи стойности, но Injection Feedback Value идва извън норма. Проблема се проявява при използването на по-концентрирана добавка с цел почистване. След зареждането на обикновена нафта, си е ок. Ремонта ще е по натам.
Относно момчетата, знаят какво правят. Но на никои не му пожелавам да има нужда от услугите им.

sdvlaev
Мнения: 7
Регистриран на: 04 Юни 2019 15:15
Местоположение: Варна
Автомобил: Rav 4 D-Cat 2006

D cat- забива като авариен режим, молба за помощ или съвет.

Мнение от sdvlaev » 04 Юни 2019 15:33

До колкото съм наясно D-Cat дюзи не се рециклират, директно нови.

Аватар
mishoona
Мнения: 11
Регистриран на: 19 Сеп 2016 19:03
Местоположение: София, Пловдив
Автомобил: T25 2AD-FХV, Е11 4A-FE

D cat- забива като авариен режим, молба за помощ или съвет.

Мнение от mishoona » 05 Юни 2019 16:10

В Пловдив има човек ,който ги прави. Понегови думи около 100 000 км би трябвало да изкарат. Ще видим.

Аватар
mishoona
Мнения: 11
Регистриран на: 19 Сеп 2016 19:03
Местоположение: София, Пловдив
Автомобил: T25 2AD-FХV, Е11 4A-FE

D cat- забива като авариен режим, молба за помощ или съвет.

Мнение от mishoona » 05 Ное 2021 20:47

Решен. Изключването на ЕГР софтуерно не е лесна работа и бъгва работата на двигателя. Отделно при запушването на Дпф, обратните газове могат да прецакат турбината.

Аватар
petkopetkov
Мнения: 2
Регистриран на: 27 Фев 2019 09:56
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Toyota Avensis D-cat 177

D cat- забива като авариен режим, молба за помощ или съвет.

Мнение от petkopetkov » 17 Мар 2022 12:55

mishoona написа: 05 Юни 2019 16:10 км би трябвало да изкарат. Ще видим.
mishoona написа: 05 Юни 2019 16:10 Непрочетено мнение от mishoona » 05 юни 2019 16:10

В Пловдив има човек ,който ги прави. Понегови думи около 100 000 км би трябвало да изкарат. Ще видим.
Може ли телефон на майстора? Поздрави!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: ItsTimeToChoose и 36 госта