Страница 2 от 3

Теч на масло от подгревните свещи?

Публикувано на: 19 Май 2019 21:41
от Двигателист
Kiki написа: 18 Май 2019 16:28
Тинк написа: 18 Май 2019 14:35 А бе колеги, какво ме мъчите, да бяхте казали "дюзодържачи" вместо "дихтунги", да не се чудя какво е това. :)
ДиФтунги-дихтунги не са никакви дюзодържачи, ами са уплътнители, за да не изпуска компресия от цилиндрите. Дюзодържача на този двигател ти е капакът на клапаните. ohmy.gif

offtopic.gif Дюзодържач си има. Няма как да използваш за тази цел капака.

Теч на масло от подгревните свещи?

Публикувано на: 19 Май 2019 21:56
от Kiki
Двигателист написа: 19 Май 2019 21:41 Дюзодържач си има. Няма как да използваш за тази цел капака.
Колега, сменял ли си дюзи на такъв двигател?

Теч на масло от подгревните свещи?

Публикувано на: 19 Май 2019 23:04
от Двигателист
Kiki написа: 19 Май 2019 21:56
Двигателист написа: 19 Май 2019 21:41 Дюзодържач си има. Няма как да използваш за тази цел капака.
Колега, сменял ли си дюзи на такъв двигател?
Ако има начин да измъкна дюзата, без да сваля държача, а само капака на клапаните, бих желал да ми демонстрираш. Не съм безгрешен и всезнаещ. Човек се учи докато е жив. smile.gif

Теч на масло от подгревните свещи?

Публикувано на: 20 Май 2019 07:13
от Kiki
Ами аз на 2.0 Д4Д съм сменял дюзи и държач освен капака не видях, пък може ида има, не знам. wink.gif

Теч на масло от подгревните свещи?

Публикувано на: 20 Май 2019 07:43
от iovkito
Кики, как така капакът е дюзодържач? Нали всяка дюза има пета, която се натяга към главата и притиска дюзата.

Теч на масло от подгревните свещи?

Публикувано на: 20 Май 2019 10:03
от martod
Тинк написа: 18 Май 2019 17:53

Ами не знам колега, така пишеше в един сайт за авточасти. tooth.gif
Ти пък намери в кой точно сайт да ни показваш какво пише, :) та чак и да ни коригираш наименованията на детайлите . :D В този сайт най добре владее Български език една полякиня, която отговаря за източна европа на развален български. tooth.gif

Гледай какъв смут настъпи в темата с твоите дюзодържачи, :) сега ако питам Кики кво е туй нещо под номер 23695 на схемата, интересно какво наименование ще му даде . :D

Изображение

Теч на масло от подгревните свещи?

Публикувано на: 20 Май 2019 11:21
от Тинк
martod написа: 20 Май 2019 10:03 Ти пък намери в кой точно сайт да ни показваш какво пише, :) та чак и да ни коригираш наименованията на детайлите .
Явно под "дихтунг, дюзодържач" хората са имали предвид "дихтунг за дюзодържач", ама кой да ти каже. tooth.gif
Извинявам се още веднъж за неразборията.

И си мисля, преди като беше пробита гарнитурата на главата и надуваше в картера, явно е дало отражение и на въпросните уплътнения (дифтунги), и сега вече са заминали. Прав ли съм? :angel9:

Теч на масло от подгревните свещи?

Публикувано на: 20 Май 2019 17:58
от Kiki
martod написа: 20 Май 2019 10:03 сега ако питам Кики кво е туй нещо под номер 23695 на схемата, интересно какво наименование ще му даде . :D
Марто, тази схема, която си дал за кой двигател е? Не се разбира, или всички двигатели имат една и съща конструкция?

Теч на масло от подгревните свещи?

Публикувано на: 21 Май 2019 09:09
от martod
Тинк написа: 20 Май 2019 11:21
И си мисля, преди като беше пробита гарнитурата на главата и надуваше в картера, явно е дало отражение и на въпросните уплътнения (дифтунги), и сега вече са заминали. Прав ли съм? :angel9:
Не си прав, точно обратно е, дихтунгите са дали отражение и за теча от гарнитурата, и за сегашния, написал съм ти го още в първото ми мнение в тази тема, ама явно ни лъжеш в аватара, че местоположението ти е в България, ppp.gif по скоро си командировка в Чукотка сигурно . :D
Kiki написа: 20 Май 2019 17:58 Марто, тази схема, която си дал за кой двигател е? Не се разбира, или всички двигатели имат една и съща конструкция?
Освен, че дизелите имат горе долу еднаква конструкция и няма такъв дизел дето да работи при 30 бара налягане в цилиндрите и дюзите да ги държи само капака, :D тази схема е за същия двигател за който пита колегата .

Теч на масло от подгревните свещи?

Публикувано на: 21 Май 2019 13:49
от geniya
Kiki написа: 20 Май 2019 07:13 Ами аз на 2.0 Д4Д съм сменял дюзи и държач освен капака не видях, пък може ида има, не знам. wink.gif
Дали може да ти вярва човек???

Теч на масло от подгревните свещи?

Публикувано на: 21 Май 2019 17:24
от Kiki
Наистина съм сменял дюзи на Д4Д 2.0 116 к.с.
Може и да ми е избледняло в спомените за държачите. Беше преди 5 години. wink.gif

Теч на масло от подгревните свещи?

Публикувано на: 22 Май 2019 09:30
от Тинк
martod написа: 21 Май 2019 09:09 Не си прав, точно обратно е, дихтунгите са дали отражение и за теча от гарнитурата, и за сегашния, написал съм ти го още в първото ми мнение в тази тема, ама явно ни лъжеш в аватара, че местоположението ти е в България, ppp.gif по скоро си командировка в Чукотка сигурно . :D
Бафмааму, сега да не се окаже, че гарнитурата на главата е била здрава, пък е надувало в картера от дРифтунгите? sad.gif

Теч на масло от подгревните свещи?

Публикувано на: 22 Май 2019 09:55
от martod
Тинк написа: 22 Май 2019 09:30

Бафмааму, сега да не се окаже, че гарнитурата на главата е била здрава, пък е надувало в картера от дРифтунгите? sad.gif
Спазвай спокойност :D и не се прЪтеснявай, не си единствения дето сменя нещо, заради друго нещо .
В повечето сервизи в БГ, вместо тези дихтунги сменят сегменти и гумички на клапани, :) ти поне си минал само с гарнитура на глава . smile.gif
Трябвало е като сте сваляли главата да смените и тези дихтунги, ама няма кой да се сети .

Теч на масло от подгревните свещи?

Публикувано на: 29 Май 2019 23:24
от Тинк
Колеги, смениха ми гумичките около дюзите и се надявам проблема да е решен.
Майстора каза, че няма нужда се сменят дРифрунгите. happy.gif

Теч на масло от подгревните свещи?

Публикувано на: 30 Май 2019 05:59
от geniya
Тинк написа: 29 Май 2019 23:24 Колеги, смениха ми гумичките около дюзите и се надявам проблема да е решен.
Майстора каза, че няма нужда се сменят дРифрунгите. happy.gif
Сега това упражнение ще го правите втори път.Тези дихтунги се премачкват с времето, налягането и високата температура им променя структурата.Почват да пропускат при всички положения и се появяват проблеми и на други места."Майстора" си е направил труда да демонтира всичко, да извади дюзите, да смени гумените им уплътнения и да не смени дихтунгите, просто е за guns.gif guns.gif guns.gif , незнам какво ...
Изводът е:Смени майстора!!!