Страница 1 от 4

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Публикувано на: 29 Апр 2019 19:51
от dzhigov17
Здравейте!👩‍🦳
През последните два месеца по колата са правени следните ремонти:
-сняна на подгревните свещи(4бр.)
-сменен клапан за налягането(регулатор)заради трудно палене.Оказа се излишно!
-сменен съединител заради шум в двигателя
-рециклирани четирите дюзи
Непосредствено след смяната тръгвам на път и установявам,че колата пуши черен дим.Никога не го е правила!(Преди ремонтите пушише сивкав дим при палене)
Маслото и филтрите са сменени преди 6месеца,колата се кара предимно градско.
Когато запуши черния дим,светна и “Check engine”⚠️ и светна двигателчето.Бях по наклон нагоре и колата яко пушише.
Според вас какви биха били вероятните причини за това пушине?Пуши най-много при смяна на предавките.Не съм усетила колата да губи мощност.Карая я продължително време на 4та придавка с 110км/ч и нищо...
Моля за помощ 🙏🏻

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Публикувано на: 30 Апр 2019 00:27
от iovkito
Сигурно пуши от калпаво рециклиране на дюзите или фалшив клапан.

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Публикувано на: 30 Апр 2019 11:18
от geniya
Това светване на чека след тръгване може да е от много причини, но ми говори на неработещ EGR на който вероятно не му е закачена буксата.Във всеки случай без да се прочете с Techstream, няма как да хвърляме боб и да гадаем.Нека да не се обвинява майстора на дюзите преди да се уточни от какво точно е предизвикана грешката.

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Публикувано на: 30 Апр 2019 20:07
от dzhigov17
Връщам се от диагностика:грешката,която изписа е P0400(циркулация на изгорелите газове) EGR клапан за изгорелите газове,същото което е посочил geniya.Въпреки,че от сервиза ми заявиха,че не е на 100% сигурно.През следващата седмица ще бъде почистен клапана.До тук добре,но чета във форума разни неща...
Проблемът често не се отстранява дори след идеално почистен ЕПР клапан и това е притеснително...
Ще съм ви благодарна,ако изкажете мнения🙏🏻
Забравих да спомена,че колата е в авариен режим и е мудна.
Р.S. Все пак съм жена👱‍♀️ и не разбирам,но според вас има ли вероятност при рециклирането на дюзите и смяната на дифтунгите да са направили нещо с тоя ЕРГклапан(изк букса,например...)Проблемът се яви непосредствено след като взех колата от сервиза.

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Публикувано на: 30 Апр 2019 21:43
от Kiki
dzhigov17 написа: 30 Апр 2019 20:07 Все пак съм жена👱‍♀️ и не разбирам,но според вас има ли вероятност при рециклирането на дюзите и смяната на дифтунгите да са направили нещо с тоя ЕРГклапан(изк букса,например
Не се вкарвайте сама в разни екшън филми!
Нека да почистят ЕГР-а и ще се видят нещата. Може пък всичко да се оправи.
Този клапан може да е причина и за чернилката и за аварийния режим.

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Публикувано на: 30 Апр 2019 22:57
от dzhigov17
Да,имате право.Усетих,че се филмирам яко,но толкова ядове с тая кола...че вече само лошото чакам.Ремонтите по нея ,които съм изброила по-горе,са само част от всички.А карам колата от едва 7 месеца. no.gif Сега се замислям,че всеки месец влиза в сервиз.Ето сега предстои поредния...Но това е-късмет! wink.gif

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Публикувано на: 01 Май 2019 12:17
от iovkito
По принцип така се получава с коли на над половин милион километра или такива, които са карани само градско от хора, които не са наясно за какво се използват скоростният лост и съединителят. Затова понякога е по-изгодно да се закупи нов автомобил, който да е малко по-скромен отколкото втора употреба с напълно неясна история и гаражни ремонти.

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Публикувано на: 01 Май 2019 19:33
от dzhigov17
Много съжалявам за покупката на тази кола!Такова разочарование...🙍🏼‍♀️Никога повече Тойота!🙅‍♂️А с такова желание си я взех и още на втория месец се започнаха проблемите:алтернатор,свещи,кормилна рейка,дюзи,съединител,регулатор за налягането,сега този клапан ЕРГ,климатика никакъв го няма...🤦🏼‍♀️Греда голяма!!!🤷‍♀️

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Публикувано на: 01 Май 2019 19:55
от batececo
Това е причината да не се купува дизел 2ра употреба. 80% от темите за проблеми са за дизелови автомобили. Не че бензинките не се развалят, но са по-лесни за диагностициране на проблем, по-евтини за ремонт. Иначе марката почти няма значение, важното е конкретния екземпляр. Стане ли коледна елха таблото и започва ходене по майстори, всеки с различни идеи за ремонт, тук 1000 лв, там 1000 лв и пак сервизни режими. Хората се подлъгват по ниския разход, който после се плаща в пъти по сервизите + нерви и таксита и автобуси.

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Публикувано на: 01 Май 2019 20:51
от biro
Два броя дизел съм купувал втора употреба и никакви грижи. Когато купувате използвана кола, направете преглед в оторизиран сервиз. Едни 100лв разход спестяват бъдещи ядове.

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Публикувано на: 01 Май 2019 21:46
от iovkito
Аз пък ако бях жена и бях решил да купувам тойота, щях да пиша във форума за някаква помощ при избора. Често жените си купуват коли само по външен вид( сестрите ми са от този тип), затова е хубаво да се погледне и нещо друго, а не само цвета на ламарините. Бензиновите създават малко проблеми, защото са хем здрави, хем и в повечето случаи са на малко километри.

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Публикувано на: 01 Май 2019 22:29
от batececo
biro написа: 01 Май 2019 20:51 Два броя дизел съм купувал втора употреба и никакви грижи.
Имал си късмет, при дизела има много неизвестни. Много малко хора могат да диагностицират точния проблем. Изключително усложнени агрегати => по-голяма вероятност за възникване на дефект, също по-трудно да се открие от кой модул/възел/датчик/клапан/дюзи/несменени дихтунги/егр/дпф/турбо и т.н. още стотици подобни, които не съм ги чувал дори.
Два факта:
1. Следя форума за непрочетени теми всеки ден. 80% от темите са за дизелови агрегати. Факт. Маркирам като прочетени. Търся за проблем с бензинов агрегат - почти никакъва информация. Търсих за бензинова рав4 ха30 - нищо, нула. Виж дори темата за рав4 ха30 е кръстена на дизеловите душегуби и в нея се дискутира само за дизелови проблеми. Скоро имаше обява за бензинова равка на почти 500 000 км, купувана нова в БГ. Купиха я веднага. Факт.
2. Отвори сайт за продажба на употребявани автомобили. Филтрирай по дизелови двигатели. Филтрирай по бензинови. Сравни броя на дизел vs бенз, както и цените.

Просто факти :thumbsup: Спирам, че не ми е удобно да пиша от телефона.

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Публикувано на: 01 Май 2019 22:45
от iovkito
Тоя аурис да не би да е от тези с DPF? Ако е купуван от чужбина, много вероятно.

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Публикувано на: 01 Май 2019 23:14
от dzhigov17
iovkito написа: 01 Май 2019 22:45 Тоя аурис да не би да е от тези с DPF? Ако е купуван от чужбина, много вероятно.
Колата е от Италия.Как мога да разбера дали има DPF?

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Публикувано на: 02 Май 2019 08:32
от biro
batececo, нормални са ти наблюденията. Всеки кара дизел, че е по-икономично. Бензинките са по-рядко търсени и съответно предлагани поради високия експлоатациинен разход. Преди 2та дизела имах бензинова малолитражка 1.1L слаб мотор зимата на къси разстояния до 2км ми правеше по 11-12l/100. За това минах на дизел и бях много доволен. След това пък взех хибрид, там основния негатив от висок разход на гориво го няма.