Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

geniya
Мнения: 296
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Мнение от geniya » 07 Май 2019 21:15

За да прихване грешките е даван контакт с разкачени конектори по ЕГР, датчици и т.н. , като после не са изтрити от паметта.
С1201 е заради ЕГР, С1241 също, от разкачени или изгорели подгревни свещи изкачат такива грешки.По разказа на собственичката стигам до извода, че в сервиза не са знаели какво правят.Явно Тойота не е за тях, да си правят европейските дараци. :D
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

Аватар
WoLF
Мнения: 2584
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Мнение от WoLF » 08 Май 2019 11:15

Прекалено е разнообразно. Дали лош контакт с акумулатора или нещо подобно не е повлияло?
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи

Мнение от KiLLeR » 24 Май 2019 22:20

Колеги,

за пореден път се убеждавам, че в този форум за разлика от един друг(в който от скоро членувам guns.gif ) наистина можеш да получиш полезен съвет и истинска помощ bow.gif
страхотни, умни и добри хора събира обичаната марка. punk.gif angel.gif

Все по-рядко влизам тук и попаднах на темата, защото търсих решение за мой приятел, който от скоро е собственик на Avensis T25, 2.2 D4d 150HP. И след диагностика в сервиза са му казали, че е за смяна(каква изненада) на дюзи(преди покупката е направена диагностика и са били наред). Седмица преди видях колата и я карах, звучеше и се държеше страхотно, двигателя работеше нормално, тихо и равномерно. Това, което ме съмнява във тяхната експертиза е че не са му дали стойности на дюзите и грешките, които са записани в компютъра unsure.gif unsure.gif unsure.gif wacko.gif wacko.gif . Та по този повод реших да се зачета на какво друго може да се дължи проблема (според мен на факта, че е зареждано в ШЕЛ около 100 км преди да се прояви проблема, винаги, когато съм зареждал моята кола от ШЕЛ колата е пушила и е светвал чек-а).

Препоръчах му промивка с Бардал, използване на Pro-tec и доливане на скъпо гориво. Някакви други предложения?

Реално въпроса ми е в София къде мога да го насоча към читав сервиз, който няма да му каже най-скъпата диагноза без да са опитали всички други възможни и не толкова скъпи варианти. И ако се стигне до рециклиране на дюзи, къде да го пратим.
Много близък приятел ми е и до някъде си взе Тойотата покрай моята, защото се убеди, че са много здрави автомобили... no.gif

п.с. Към колежката, която е автор на темата, мога да препоръчам сигурен сервиз в Пловдив, където обслжвах Тойотата и сега Нисана. Не са най-големите специалисти за марката(не знаят специфики и болежки на конкретните модели), но разполагат с техника и знания за да разконспирират (почти)всеки проблем по автомобила. Ако желате пишете ми съобщение и ще ви дам координати за да не се възприеме като реклама.
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта