Страница 1 от 1
авенсис т25 2.2 150hp.турбото не вдига повече от 1бар
Публикувано на: 22 Мар 2019 14:03
от JIMI PZ
Колеги помагайте ако някой се е зблъсквал с такъв проблем ,колата върви не изписва никакви грешки но не вдига пове от 1бар в реално време на пътя при зададени 1.35 бар. върви но е малко мудна.
авенасис т25 2.2 150hp.турбото не вдига повече от 1бар
Публикувано на: 26 Мар 2019 18:41
от kebappa
Няколко неща ми идват на ум на първо четене :
1. Провери дали има механично блокиране в геометрията на турбото.
2 . Ако геометрията се управлява с вакум , виж за вакумен теч или некоректно работещ клапан.
3. Провери за спукан маркуч по турбо пътищата .
Щом не се генерира грешка в еку , значи разликата между задание и реална стоиност е в допустимите граници за еку .
авенасис т25 2.2 150hp.турбото не вдига повече от 1бар
Публикувано на: 12 Апр 2019 10:49
от kocemak
Ще използвам темата на колегата,какво налягане трябва да вдигне турбината на Авенсис 2AD-FHV 177к.с.,защото при мен е също 1 бар при максимално ускорение,така и не намерих информация по чуждите форуми
авенасис т25 2.2 150hp.турбото не вдига повече от 1бар
Публикувано на: 13 Апр 2019 13:42
от memorex
Target Booster Pressure
Target boost pressure/
Min.: 0 kPa, Max.: 320 kPa
Idling and after warmed up engine and vehicle is under normal atmospheric pressure: 89 to 100 kPa
авенасис т25 2.2 150hp.турбото не вдига повече от 1бар
Публикувано на: 14 Апр 2019 08:25
от Nidecker
И при мен го има същия проблем само че аз съм с 2.0 126 коня
авенсис т25 2.2 150hp.турбото не вдига повече от 1бар
Публикувано на: 14 Апр 2019 13:49
от memorex
memorex написа: ↑13 Апр 2019 13:42
Target Booster Pressure
Target boost pressure/
Min.: 0 kPa, Max.: 320 kPa
Idling and after warmed up engine and vehicle is under normal atmospheric pressure: 89 to 100 kPa
Absolute pressure inside intake manifold/
Min.: 0 kPa, Max.: 255 kPa
Idling: 85 to 94 kPa
Engine running at 3000 rpm: 120 to 140 kPa