авенсис т25 2.2 150hp.турбото не вдига повече от 1бар

JIMI PZ
Мнения: 1
Регистриран на: 28 Апр 2017 23:26
Местоположение: Пазарджик

авенсис т25 2.2 150hp.турбото не вдига повече от 1бар

Мнение от JIMI PZ » 22 Мар 2019 14:03

Колеги помагайте ако някой се е зблъсквал с такъв проблем ,колата върви не изписва никакви грешки но не вдига пове от 1бар в реално време на пътя при зададени 1.35 бар. върви но е малко мудна.

kebappa
Мнения: 41
Регистриран на: 14 Сеп 2017 17:57
Местоположение: Plovdiv

авенасис т25 2.2 150hp.турбото не вдига повече от 1бар

Мнение от kebappa » 26 Мар 2019 18:41

Няколко неща ми идват на ум на първо четене :
1. Провери дали има механично блокиране в геометрията на турбото.
2 . Ако геометрията се управлява с вакум , виж за вакумен теч или некоректно работещ клапан.
3. Провери за спукан маркуч по турбо пътищата .
Щом не се генерира грешка в еку , значи разликата между задание и реална стоиност е в допустимите граници за еку .

kocemak
Мнения: 22
Регистриран на: 23 Ное 2018 09:53
Местоположение: Пловдив

авенасис т25 2.2 150hp.турбото не вдига повече от 1бар

Мнение от kocemak » 12 Апр 2019 10:49

Ще използвам темата на колегата,какво налягане трябва да вдигне турбината на Авенсис 2AD-FHV 177к.с.,защото при мен е също 1 бар при максимално ускорение,така и не намерих информация по чуждите форуми

memorex

авенасис т25 2.2 150hp.турбото не вдига повече от 1бар

Мнение от memorex » 13 Апр 2019 13:42

Target Booster Pressure
Target boost pressure/
Min.: 0 kPa, Max.: 320 kPa
Idling and after warmed up engine and vehicle is under normal atmospheric pressure: 89 to 100 kPa

Nidecker
Мнения: 7
Регистриран на: 13 Апр 2019 23:58
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Семеен

авенасис т25 2.2 150hp.турбото не вдига повече от 1бар

Мнение от Nidecker » 14 Апр 2019 08:25

И при мен го има същия проблем само че аз съм с 2.0 126 коня

memorex

авенсис т25 2.2 150hp.турбото не вдига повече от 1бар

Мнение от memorex » 14 Апр 2019 13:49

memorex написа: 13 Апр 2019 13:42 Target Booster Pressure
Target boost pressure/
Min.: 0 kPa, Max.: 320 kPa
Idling and after warmed up engine and vehicle is under normal atmospheric pressure: 89 to 100 kPa
Absolute pressure inside intake manifold/
Min.: 0 kPa, Max.: 255 kPa
Idling: 85 to 94 kPa
Engine running at 3000 rpm: 120 to 140 kPa

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта