ярис форсиране

Заключено
Анонимен1

ярис форсиране

Мнение от Анонимен1 » 16 Фев 2019 00:04

В движение при натискане на съединителя и натиснат педал на газта колата се форсира до 5000 об. При изключена скорост не го прави. Ярис 99 еднолитрова, бензин. Какво може да е?

Аватар
gimara
Мнения: 1471
Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
Благодарил/а: 20 пъти
Получена  благодарност: 31 пъти

ярис форсиране

Мнение от gimara » 16 Фев 2019 09:17

sdeg написа: 16 Фев 2019 00:04 Какво може да е?
Най-вероятно е от задкормилното устройство.
sdeg написа: 16 Фев 2019 00:04 В движение при натискане на съединителя и натиснат педал на газта колата се форсира до 5000 об.
Колега би ли обяснил по-подробно, как го постигаш този начин на шофиране? Аз поне като натискам съединителя в движение, някак си автоматично крака ми от газта се вдига.
sdeg написа: 16 Фев 2019 00:04 При изключена скорост не го прави.
Това означава ли, че при изключена скорост, натискаш газта до същото положение, като това при което се форсира до 5000 об. Например натисната до половина газта - в първия случай 5000об, във втория случай колко оборота?

tora
Мнения: 1011
Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
Местоположение: Ст. Загора
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

ярис форсиране

Мнение от tora » 16 Фев 2019 09:40

ярис форсиране
от sdeg » 16 фев 2019 00:04

Анонимен1

ярис форсиране

Мнение от Анонимен1 » 16 Фев 2019 11:27

Не! Пробвах го още снощи. При изключена скорост трябва да натисна педала почти до края, за да отиде до тези обороти и да задържа. Прави го в движение, при включена предавка, на празен ход-не, независимо от моментните обороти и скорост на колата. Вярно, в движение ще стартира от оборотите, с които е в момента, докато при празен ход държи под хиляда. Да не ме питаш дали тръгвам на първа от 5000 об :)
Умишлено натиснах съединителя, защото има нещо с оборотите при празен ход - играят, но не в такива стойности. Исках да видя каква ще е реакцията на двигателя, но това ме изненада. При изключване от скорост в движение за кратко се качват в граница 1500-2200 и спадат, сякаш си включил едновременно всички консуматори. Това го прави плавно и за кратко. Докато при движение на предавка направо се изстрелва до 5000 за около секунда-две при натиснат съединител и задържана газ. На място при включена скорост и натиснат съединител това го няма. На място при загрял двигател оборите играят, при студен са стабилни. На място при натискане на съединителя колата не се самофорсира до тия 5000 об

Анонимен1

ярис форсиране

Мнение от Анонимен1 » 16 Фев 2019 20:31

Проблемът е локализиран. Благодаря на всички които, взеха отношение, но най-вече на един човек от Бриколаж Сф 2.

Анонимен1

ярис форсиране

Мнение от Анонимен1 » 16 Фев 2019 21:31

Може да изтриете темата, или да я преместите, където сметнете offtopic.gif за добре

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4900
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 150 пъти
Получена  благодарност: 140 пъти

ярис форсиране

Мнение от slowtraveler » 16 Фев 2019 23:04

sdeg написа: 16 Фев 2019 20:31 Проблемът е локализиран. Благодаря на всички които, взеха отношение
sdeg написа: 16 Фев 2019 20:31 Може да изтриете темата
Неясно обяснение...
Неясно доуточнение...

Липса на обяснение как е решен проблема - т.е. липса на желание да се помогне с информация на други колеги с подобен проблем...
guns.gif guns.gif guns.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта