Corolla E120 Tемпература входящ въздух

Аватар
vgp5sas
Мнения: 4
Регистриран на: 23 Авг 2013 19:13
Местоположение: Варна
Автомобил: Corolla E120 '03 3ZZ-FE A245E

Corolla E120 Tемпература входящ въздух

Мнение от vgp5sas » 10 Фев 2019 18:39

Става въпрос за колата от профила ми - Corolla E120 '03 3ZZ-FE със автоматична скоростна кутия A245E (не че има значение за темата).
Понякога трудно пали, друг път от половин оборот. Когато трудно пали, върти повече време и запалва, като при самото запалване имам усещането, че мотора тръгва да гасне, но вдига обороти и заспива. Винаги пали от първия път, макар и трудно. Като е студена държи около 1500 оборота. Изчетох доста теми, но конкретно решение не видях.
Свещите са нови, дюзите са в абсолютни норми. Гледах чрез Torque OBD стойностите на така наречения INTAKE AIR. На напълно студен мотор, при външна температура от 5 градуса, показанията са 20 градуса. Като се запали постепенно пада до 15-16, което смятам не е нормално и си мисля, че може да бърка ECU-то какъв аванс на VVTi-а да даде.
Видях, че въпросния датчик стои пред MAF сензора. Не го намирам като отделна част.
Въпроса ми е да ли се сменя отделно или заедно с MAF-a ? Чисти ли се по някакъв начин и може ли да е от него ?

П.С.: Някой знае ли какви трябва да са стойностите на MAF-a ? При Мерцедес примерно, като я вържеш на STAR диагностиката, си пише при какви натоварвания, в какви стойности трябва да е.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: tireks50@abv.bg и 64 госта