Тойота РАВ 4 2005, дизел, не пали при топъл двигател

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 19 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Тойота РАВ 4 2005, дизел, не пали при топъл двигател

Мнение от veso_hds » 21 Мар 2019 17:34

От Яни Петров(който за съжаление вече не влиза във форума) съм запомнил едно нещо: когато колата пали трудно студена(при изправен акумулатор),обичайният заподозрян е стартерът.Когато пали трудно при топъл двигател-първо се започва от дюзите.Последното го изпитах на гърба си миналата година.При мен се оказа трета дюза.След рециклирането и всичко си дойде на мястото.Колегата Jivkovich7737 е имал проблеми с акумулатора,които не спомена в постовете си.Затова и почнаха всякакви догадки,като датчик колянов вал,налягане в рейла и т.н.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

ELSPEED84
Мнения: 1
Регистриран на: 08 Фев 2023 00:35
Местоположение: Stara zagors
Автомобил: Raf

Тойота РАВ 4 2005, дизел, не пали при топъл двигател

Мнение от ELSPEED84 » 08 Фев 2023 00:40

sleep.gif 100% датчик коляно вал като загрее бобината на сензора отваря не пали скоро хич няма да пали над 95% повреда хич не пали

Аватар
emilspiv
Мнения: 2
Регистриран на: 26 Окт 2020 11:47
Местоположение: Враца
Автомобил: Тойота Рав 4 2005 g.

Тойота РАВ 4 2005, дизел, не пали при топъл двигател

Мнение от emilspiv » 03 Фев 2024 08:07

Аз го иам същия проблем , кякои ми каза че причината загуба на вакум

VladimirK
Мнения: 17
Регистриран на: 27 Фев 2018 15:41
Местоположение: София
Получена  благодарност: 4 пъти

Тойота РАВ 4 2005, дизел, не пали при топъл двигател

Мнение от VladimirK » 03 Фев 2024 10:55

Почва се с най-лесно и елементарното в сравнение с горните предложения. Споделям личен опит. Имах същия проблем и започнах от стартера. Оказаха се точно това. Износени втулки, в следствие на което при загряване след това не позволяват стартера да завърти както трябва. Колата се опитваше да запали, но се чува звук все едно двигателя ще падне. След смяна на стартера никакъв проблем. Стария го рециклира и ми е резерва. Сложих нов полски и вече шеста година няма проблем. Работата по смяната му е за един час. В този смисъл нищо, че е събота има сервизи за стартери, които работят до обяд и при които може да проверите като сложите рециклиран стартер да покарате половин час с него и да се види дали след това при достатъчно загрял двигател соли ще прави проблем.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта