Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Мнение от mfandakov » 24 Фев 2019 16:46

Аз бих направил нов тест през Техстрийма на педала на газта. :thumbsup:
worthy.gif

todorakis
Мнения: 185
Регистриран на: 05 Яну 2019 00:40
Местоположение: Пловдив

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Мнение от todorakis » 24 Фев 2019 21:46

mfandakov написа: 24 Фев 2019 16:46 Аз бих направил нов тест през Техстрийма на педала на газта. :thumbsup:
Колега, дай жокер, къде и какво да гледам. И какви стойности да търся?

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Мнение от mfandakov » 25 Фев 2019 08:04

На един от листовете педала е с около 50% по на долу от съседния.С програмата в движение направи живи данни,и на место гледай параметрите на педала.
worthy.gif

todorakis
Мнения: 185
Регистриран на: 05 Яну 2019 00:40
Местоположение: Пловдив

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Мнение от todorakis » 25 Фев 2019 08:22

Не знам дали това не е в момента на светването на лампите на таблото, влизане в авариен режим и връщане на газта от моя страна.

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Мнение от mfandakov » 25 Фев 2019 08:25

Не можеш да реагираш на милисекунди,но знаели човек може и да го е записало.
worthy.gif

DeXa
Мнения: 149
Регистриран на: 08 Сеп 2014 09:24
Местоположение: София

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Мнение от DeXa » 25 Фев 2019 10:01

Здравей,
Проблема ти няма много общо с ръчната и VDC, а с управлението на дюзите или самите те. Слагам ти 2 картинки:
За грешката C1201 - това е нормално да я има, като измяка нещо ECU-то на мотора, VDC и други зависими на него системи спирaт.
C1201.PNG
C1201.PNG (12.6 KiB) Преглеждано 4537 пъти
P062D - е тука е проблема, по-точно в "Injector Driver (EDU)". Ето описанието на trip лгоиката:
P062D.PNG
P062D.PNG (56.89 KiB) Преглеждано 4537 пъти
В PDF-ите е описанието и "официалната" процедура за диагностициране на проблема. Не гледай, че е за RAV4, само виж с кой мотор си 2AD-FHV или 2AD-FTV и после гледай в правилния файл. На мен лично ми прилича на лоша връзка някъде по куплунгите, ама пък казваш, че си ги гледал.
Прикачени файлове
P062D-2AD-FHV.pdf
(555.81 KiB) Свалено 342 пъти
P062D-2AD-FTV.pdf
(555.93 KiB) Свалено 313 пъти
Последно промяна от DeXa на 25 Фев 2019 12:45, променено общо 3 пъти.
2020 RAV4 XA50 2.5 A25A-FXS HSD
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)

DeXa
Мнения: 149
Регистриран на: 08 Сеп 2014 09:24
Местоположение: София

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Мнение от DeXa » 25 Фев 2019 10:04

mfandakov написа: 25 Фев 2019 08:04 На един от листовете педала е с около 50% по на долу от съседния.С програмата в движение направи живи данни,и на место гледай параметрите на педала.
Това пък къде го видя?
2020 RAV4 XA50 2.5 A25A-FXS HSD
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)

todorakis
Мнения: 185
Регистриран на: 05 Яну 2019 00:40
Местоположение: Пловдив

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Мнение от todorakis » 25 Фев 2019 15:35

Не знам, дали това е тест, но реалните данни на педала за газта са това. Ненатиснат и напълно натиснат педал. Усещам рядко едно прекъсване за момент, което прекъсване караше таблото да светне и колата влиза в авариен режим, но сега не индикира на таблото, каквото и да било. Може би защото не съм трил грешката, а тя си стои запаметена. Прави го само при ускорение и на загрял мотор.
Благодаря за файла. Изчетох го ( с 2AD-FTV съм), но в домашни условия няма да стане. Разцъках целия Техстрийм отново, но си трябва опитен човек да разчете данните, за да локализира проблема. Утре съм записал пак час в Тойота, като този път freezе farme е наличен и да видим, дали ще могат да помогнат.
Благодаря на всички отзовали се.
Прикачени файлове
7.PNG
7.PNG (5.07 KiB) Преглеждано 4516 пъти
8.PNG
8.PNG (5.21 KiB) Преглеждано 4516 пъти

DeXa
Мнения: 149
Регистриран на: 08 Сеп 2014 09:24
Местоположение: София

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Мнение от DeXa » 25 Фев 2019 16:29

Ако си прочел файла, ще ти е ясно, че с диагностика през тех стийм, няма да стане само. Там няма да видиш нищо по темата. Потърси калпава връзка някъде или дала фира дюза.
2020 RAV4 XA50 2.5 A25A-FXS HSD
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)

todorakis
Мнения: 185
Регистриран на: 05 Яну 2019 00:40
Местоположение: Пловдив

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Мнение от todorakis » 26 Фев 2019 00:25

Съгласен съм, но и в домашни условия трудно се диагностицира подобен проблем. Почистих още няколко букси днес, свързани с горивната система. Грешката не съм я пипал, стои си в паметта. Колата си върви нормално, няма индикация на таблото. Утре ще видя, какво ще кажат в Тойота, като прочетат freeze frame.

todorakis
Мнения: 185
Регистриран на: 05 Яну 2019 00:40
Местоположение: Пловдив

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Мнение от todorakis » 26 Фев 2019 19:52

Така, да ъпдейтна темата след диагностиката в Тойота. Може на някой някога да му е полезна.
Говорих с диагностика и общо взето нещата по неговите думи клонят към проблем с EDU. Не е на 100% сигурно, но практиката казвала това, по негови думи. Посъветва ме да намеря друг модул, с който да покарам известно време, за да се установи дали на 100% е от него. Как ще стане тази гимнастика, не знам. От морга едва ли ще се навие някой, евентуално да го върна, ако дава същата грешка. Тъй като не знаех, къде точно се намира и днес ми го показаха, успях да го сваля и да напръскам всички куплунги с контактен спрей, общо са 4 на брой. Закачих я към техстрийма и изчистих грешките. Сега ще карам така, като елиминирам проблем с лоши връзки. Светне ли пак, работата е ясена.

Chochkobg
Мнения: 3
Регистриран на: 07 Яну 2014 21:32

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Мнение от Chochkobg » 20 Ное 2019 09:23

Здравей колега todorakis,
Аз имам същите проблеми и симптоми , както при теб. Другата седмица имам записан час за диагностика в Тойота Тиксим - Пловдив. Не знам какво да очаквам.
При теб как се развиха нещата?

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Мнение от rumenmitev » 20 Ное 2019 11:18

Здравейте,
При мен се получаваше същото, при ускорение започна да генерира същата грешка. Първото нещо, което направих беше да проверим кабелите и контакта на първа дюза. Една седмица след това нямаше проблем, но след това отново генерира същата грешка. Казаха ми, че ако зачести генерирането на грешката, да се провери и евентуално да се рециклира дюзата. След около 2, 3 седмици, както си карах по магистралата колата почна да придърпва и спрях. Оказа се, че на въпросната първа дюза е опуснала дифтунката и замириса яко на изгорели газове. Добрах се до вкъщи. Ходих на майстор, който смени дифтунгите на вс. дюзи, като ги и почистиха. След въпросната процедура, бях на диагностика в ТОЙОТА и всичко бе в норма. При мен има следи да е пипано по блока за управление на дюзите, така е внесена от Германия. Вече един месец я карам и нямам проблем. Така, че провери дали не изпуска дюзата!
Поздрави!

Chochkobg
Мнения: 3
Регистриран на: 07 Яну 2014 21:32

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Мнение от Chochkobg » 21 Ное 2019 12:59

Здравейте,
Много благодаря. Ще проверя дали не изпуска отнякъде.
Хубав ден.

todorakis
Мнения: 185
Регистриран на: 05 Яну 2019 00:40
Местоположение: Пловдив

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D

Мнение от todorakis » 23 Ное 2019 07:49

P062D + С1201 инфикира за електрически проблем в EDU модула или 1-ва дюза. Chochkobg, няма абсолютно никакъв смисъл да ходиш в Тойота Пловдив. Мега зле са там по мое мнение и то още отпреди 10-ина години, когато карах служебни Тойоти и се обслужваха при тях. Ако искаш добра диагностика иди в Пазарджик. Това което мога аз да ти кажа е на първо време да се разменят местата на 1- ва и 4-та дюза, като по този начин да се установи дали проблема е дюза или EDU. Ако след размяната на местата им вторичната грешка се промени на С1204 значи е дюза. Ако се запази C1201- EDU. Доколкото търсих EDU в БГ не се ремонтира. В ebay има да се продават доста и цената варира, но е около 400лв.
Това е от мен.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 46 госта