Трудно пали на студено

hri_100
Мнения: 14
Регистриран на: 26 Май 2015 16:56
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Трудно пали на студено

Мнение от hri_100 » 04 Фев 2019 17:31

Не казвам че трябва да е в Тойота...
А само че не бързам с ремонта
А иначе ... ако някой предлага части на добри цени - винаги съм любопитен да разбера...
:thumbsup:
Corolla Verso 2.2 D4D 136hp 2007yr.

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 19 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Трудно пали на студено

Мнение от veso_hds » 04 Фев 2019 18:00

Този колега е точен и коректен:
viewtopic.php?f=5&t=11597
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Аватар
Cealtex
Мнения: 362
Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 2 пъти

Трудно пали на студено

Мнение от Cealtex » 04 Фев 2019 18:56

Подкрепям с две ръце горното мнение! И то не само, защото ми е адаш, ами защото съм ползвал услугите на споменатия от него колега! tooth.gif
Toyota Avensis Wagon T25 2.0 D4D 126 к.с. 1AD-FTV 2008

Изображение

cvetanc
Мнения: 8
Регистриран на: 02 Яну 2016 12:09
Местоположение: София
Автомобил: Corolla Verso 2.2, 136, 2008г.

Трудно пали на студено

Мнение от cvetanc » 26 Фев 2019 06:28

veso_hds написа: 04 Фев 2019 16:25
hri_100 написа: 04 Фев 2019 11:37 ...Офертата им е скъпичка...
А защо трябва в Тойота да правиш този ремонт.Дюзите може да се рециклират на цена 200 лв. едната.Ако пък искаш нови ,във форума има колеги ,които продават оригинални части на много добри цени.
И на мен ми предстои ремонт, насочи ме към рециклиращ сервиз. Дали да се пипат дюзите с нормални показания? т.е. да се рециклират ли и 4-те.

Mtk_rs
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Юли 2017 11:05
Местоположение: Ruse
Получена  благодарност: 1 път

Трудно пали на студено

Мнение от Mtk_rs » 22 Дек 2021 19:10

Здравейте и от мен,
да опиша и моята сага с трудното палене когато стане студено. В началото на септември се почна с проблемите когато температурите бяха към 12-13 градуса сутрин, колата почна да пали от 3-4 път и изпушваше бял пушек с аромат на нафта. Реших ,че не е болка за умиране ,но в средата на октомври и началото на ноември когато паднаха още температурите паленето взе да става мъчно. Гледаха я на сервиз за грешки и не показа никакви , после ходих на няколко сервиза където всички бяха единодушни ,че са дюзи. Една неделя сутрин колата просто не запали дори и след 15 опита , пропуснах да спомена ,че запали ли веднъж сутринта и после няма проблеми . След като вече не палеше последва платформа и на сервиз където бе констатирано ,че подгревните свещи са заминали заедно с релето за тях и бяха подменени и уж проблема е решен. Да ама не след няколко дни отново в резултат на ниските температури колата отказа да пали и по съвет на майстора който сменя свещи смених акумулатора с нов ,но уви резултат никакъв. 20 опита да запаля и не иска. След дълго четене на темите тук и на един английски форум стигнах до извода ,че колата губи налягане нощем и трябваше да търся проблема къде е. В английския форум на тойота попаднах на тема където е описан проблема и евентуално виновника а той се оказа клапана за високо налягане (SCV Valve). Колегата там описва ,че самата част е такава дефектна и самото температурно влияние на материалите кара буталото да запича което води до нараняване и изпускане на налягането при студено време и дълъг престой, начин за тестване е да се нагрее клапана с топла вода или със горещ въздух и да се тества дали ще запали, а самият компютър след като завърти няколко пъти стартера и не е достигнато нужното налягане и отказвал да подава гориво и за това не пали. След изчетено достатъчно по темата намерих човек който продава такива клапани в града в който съм и се съгласи да тестваме с оборотен клапан. Резултатът бе на лице и колата след едно въртене при което се обезвъздушава системата и се постига налягане запали. Последва инсталация на нов клапан без нужна инициализация и сега автомобилът пали от раз а температурата е 0 градуса. Надявам се съм помогнал по темата.

Mtk_rs
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Юли 2017 11:05
Местоположение: Ruse
Получена  благодарност: 1 път

Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време

Мнение от Mtk_rs » 22 Дек 2021 19:13

Здравейте и от мен,
да опиша и моята сага с трудното палене когато стане студено. В началото на септември се почна с проблемите когато температурите бяха към 12-13 градуса сутрин, колата почна да пали от 3-4 път и изпушваше бял пушек с аромат на нафта. Реших ,че не е болка за умиране ,но в средата на октомври и началото на ноември когато паднаха още температурите паленето взе да става мъчно. Гледаха я на сервиз за грешки и не показа никакви , после ходих на няколко сервиза където всички бяха единодушни ,че са дюзи. Една неделя сутрин колата просто не запали дори и след 15 опита , пропуснах да спомена ,че запали ли веднъж сутринта и после няма проблеми . След като вече не палеше последва платформа и на сервиз където бе констатирано ,че подгревните свещи са заминали заедно с релето за тях и бяха подменени и уж проблема е решен. Да ама не след няколко дни отново в резултат на ниските температури колата отказа да пали и по съвет на майстора който сменя свещи смених акумулатора с нов ,но уви резултат никакъв. 20 опита да запаля и не иска. След дълго четене на темите тук и на един английски форум стигнах до извода ,че колата губи налягане нощем и трябваше да търся проблема къде е. В английския форум на тойота попаднах на тема където е описан проблема и евентуално виновника а той се оказа клапана за високо налягане (SCV Valve). Колегата там описва ,че самата част е такава дефектна и самото температурно влияние на материалите кара буталото да запича което води до нараняване и изпускане на налягането при студено време и дълъг престой, начин за тестване е да се нагрее клапана с топла вода или със горещ въздух и да се тества дали ще запали, а самият компютър след като завърти няколко пъти стартера и не е достигнато нужното налягане и отказвал да подава гориво и за това не пали. След изчетено достатъчно по темата намерих човек който продава такива клапани в града в който съм и се съгласи да тестваме с оборотен клапан. Резултатът бе на лице и колата след едно въртене при което се обезвъздушава системата и се постига налягане запали. Последва инсталация на нов клапан без нужна инициализация и сега автомобилът пали от раз а температурата е 0 градуса. Надявам се съм помогнал по темата.

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Трудно пали на студено

Мнение от memorex » 22 Дек 2021 20:00

Ако връща през помпата /scv при тези нищожни хлабини,дали не трябва да взема въздух от някъде ?
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Hunt
Мнения: 2
Регистриран на: 19 Ное 2021 20:50
Местоположение: Burgas
Автомобил: Toyota RAV4

Трудно пали на студено

Мнение от Hunt » 07 Яну 2022 12:07

В подкрепа на Mtk_rs искам да изкажа и моя проблем с този SCV клапан. А проблема беше, че губи и понякога направо гасне в ниските обороти и най вече работа на място. Та с благодарности на групата и след доста четене и аз стигнах до тоя клапан (сменя се изключително лесно). След почистване с ултразвук (след разглобяване на клапана, също лесна процедура) проблема е решен. Така, че успех.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 43 госта