Rav4 2.0 d4d забива

Аватар
dany.killmister
Мнения: 195
Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
Местоположение: София

Rav4 2.0 d4d забива

Мнение от dany.killmister » 02 Яну 2019 20:29

Здравейте, имам нужда от помощ, колата е rav4 2.0 d4d 116 к.над 2000 обарота забива и светва чека като върна ключа пали и няма проблем, прави го когато си иска, правени са следните ремонти, профилактика на ГНП в Тм Ауто, смяна на зеления и червения клапан на горивната помпа, рециклирана турбина и проверка на възвратния клапан на рейла. Според спецялистите от Тм Ауто и Пип Стоп някъде се губи налягането, грешката е P0093. Моля за помощ и съвет.
Mercedes S 560, 2018, Toyota Auris 1.4 D4D2009,Toyota Rav 4,2.0D4D 2004

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Rav4 2.0 d4d забива

Мнение от Kiki » 02 Яну 2019 20:43

DTC P0093 - неизправност на инжектор № 3
Това казва чичко гугъл. Един руснак е оправил проблема, като е пръснал с контакт спрей буксите на дюзите, като най-вече тази на дюза 3.
Последно промяна от Kiki на 02 Яну 2019 21:01, променено общо 1 път.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
dany.killmister
Мнения: 195
Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
Местоположение: София

Rav4 2.0 d4d забива

Мнение от dany.killmister » 02 Яну 2019 20:50

Благодаря колега, къде да я закарам да я направат?
Mercedes S 560, 2018, Toyota Auris 1.4 D4D2009,Toyota Rav 4,2.0D4D 2004

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Rav4 2.0 d4d забива

Мнение от Kiki » 02 Яну 2019 21:03

Допълних предишното си мнение, прочети го.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

sashkoitmania
Мнения: 7
Регистриран на: 04 Яну 2019 23:08
Местоположение: Перник
Автомобил: rav4 d4d 116

Rav4 2.0 d4d забива

Мнение от sashkoitmania » 12 Яну 2019 11:27

При мен палеше много трудно и забиваше на 2.5к оборота.
Смених клапаните на гнп и нямаше ефект. Паленето се оправи след като смених 2 дюзи. Забиването продължава... записва p1251 турборегулатор - напрежение... Пробвах с друг, пак същото... Интересното е, че имам едно пробно диодче с което си меря импулси... Като откача буксата и закача диодчето... Не пуска импулси и след малко почва да пуска, тоест въобще не идва ток до ваккум клапана...
Съмнявахме се геометрията на турбината да не е забила, но майсторът погледна и каза, че върти...

memorex

Rav4 2.0 d4d забива

Мнение от memorex » 12 Яну 2019 16:22

Дроселната клапа как се движи?

sashkoitmania
Мнения: 7
Регистриран на: 04 Яну 2019 23:08
Местоположение: Перник
Автомобил: rav4 d4d 116

Rav4 2.0 d4d забива

Мнение от sashkoitmania » 12 Яну 2019 16:46

Ще я погледна в понеделник и нея и егра как е.

Аватар
dany.killmister
Мнения: 195
Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
Местоположение: София

Rav4 2.0 d4d забива

Мнение от dany.killmister » 17 Яну 2019 19:00

Колеги къде ремонтират дюзи?
Mercedes S 560, 2018, Toyota Auris 1.4 D4D2009,Toyota Rav 4,2.0D4D 2004

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Rav4 2.0 d4d забива

Мнение от Kiki » 17 Яну 2019 19:32

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Penyo63
Мнения: 17
Регистриран на: 06 Яну 2019 19:22
Местоположение: с. Синапово
Автомобил: рав 4

Rav4 2.0 d4d забива

Мнение от Penyo63 » 22 Яну 2019 15:13

Забиването се дължи на пренадуване на турбото, което означава мудна геометрия.

Аватар
kiik
Мнения: 129
Регистриран на: 11 Май 2012 21:08
Местоположение: София

Rav4 2.0 d4d забива

Мнение от kiik » 22 Яну 2019 16:17

Penyo63 написа: 22 Яну 2019 15:13 Забиването се дължи на пренадуване на турбото, което означава мудна геометрия.
А как се поправя това?
Corolla 2002, 2.0 D4D, дизел, 110 к.с.

Penyo63
Мнения: 17
Регистриран на: 06 Яну 2019 19:22
Местоположение: с. Синапово
Автомобил: рав 4

Rav4 2.0 d4d забива

Мнение от Penyo63 » 22 Яну 2019 19:01

Първо трябва да се констатира от къде идва забавянето на реакцията на геометрията. Повечето пъти е от замърсяванията наслоени по лопатките на "статора" на турбото. Може да бъде и от актуатура. Наскоро имах такъв случай - една капчица масло на шарнирчето на вакумен актуатор беше достатъчна,да спре да забива колата, но това е едно на хиляда. Нещата като теория звучат така: Компютъра иска от турбото определено количество въздух, за да изгори определеното от него количество нафта. Казва на турбото , то изработва порцията въздух със закъснение. После компа не иска толкова въздух казва стига, но турбото продължава и т.н. (Под закъснеиие се разбира части от секундата) Това е простичко описание на процесите и неточно, но важно е да се схване идеята. Понякога при ремонтирано турбо пак може да се получи пренадуване, когато не е правилно зацепено лосчето което идва от актуатора. Затова някой е измислил стенда за флоу бенч, Колеги темата е доста обширна, затова мисля да спра до тук.

memorex

Rav4 2.0 d4d забива

Мнение от memorex » 22 Яну 2019 19:30

Ако ЕГР не сработва също.

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Rav4 2.0 d4d забива

Мнение от Hursa » 22 Яну 2019 20:48

Penyo63 написа: 22 Яну 2019 19:01 Първо трябва да се констатира от къде идва забавянето на реакцията на геометрията. Повечето пъти е от замърсяванията наслоени по лопатките на "статора" на турбото. Може да бъде и от актуатура. Наскоро имах такъв случай - една капчица масло на шарнирчето на вакумен актуатор беше достатъчна,да спре да забива колата, но това е едно на хиляда. Нещата като теория звучат така: Компютъра иска от турбото определено количество въздух, за да изгори определеното от него количество нафта. Казва на турбото , то изработва порцията въздух със закъснение. После компа не иска толкова въздух казва стига, но турбото продължава и т.н. (Под закъснеиие се разбира части от секундата) Това е простичко описание на процесите и неточно, но важно е да се схване идеята. Понякога при ремонтирано турбо пак може да се получи пренадуване, когато не е правилно зацепено лосчето което идва от актуатора. Затова някой е измислил стенда за флоу бенч, Колеги темата е доста обширна, затова мисля да спра до тук.
Защо подобна реакция да бъде определяна като "забиване"? И как се съгласува с грешката установена при диагностиката?
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Penyo63
Мнения: 17
Регистриран на: 06 Яну 2019 19:22
Местоположение: с. Синапово
Автомобил: рав 4

Rav4 2.0 d4d забива

Мнение от Penyo63 » 23 Яну 2019 10:17

Колега, извини ме не разбрах смисъла на въпроса ти. Затова ще ти дам принципен отговор. МАП сензора следи за правилната работа на турбото. Когато има несъответсвие между очакването от компа и отчетеното от сензора налягане на въздуха, нормално е да светне чека.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 47 госта