Страница 2 от 2

Avensis T25 2.0 116 - Гори масло

Публикувано на: 09 Яну 2019 08:49
от sno
С риск на някого въпроса ми да се стори смешен, все пак ще попитам. Може ли някой да ми каже как правилно се проверява нивото на маслото. От това което разбрах за T25 е, че се гледа страната на щеката обърната към задната част на автомобила, но в момента ми показва различно ниво и не знам аз ли нещо обърквам или просто гърловината се омазва от самата щека при пъхането обратно. Понякога показва около см над горната граница, понякога показва около 2мм над горната граница (на колкото беше и когато взех колата след смяната на маслото). Проверявал съм го както на загрят до работна температура двигател и съответно изчакано няколко минути да се стече маслото, така и на напълно студен двигател и резултата е винаги един и същ, меря по 15 пъти, за да съм сигурен, та ако може някой да ме светне аз ли нещо бъркам или е нормално така да се омазва щеката в следствие многократното мерене в кратък интервал. Успокоителното е, че поне не е показвало по-ниско ниво :D

Avensis T25 2.0 116 - Гори масло

Публикувано на: 09 Яну 2019 08:58
от martod
sno написа: 07 Яну 2019 10:00 Благодарности към martod и механика, че ме насочиха към това, тъй като на няколко места ме пращаха за основен ремонт, а за сега се разминах само с дихтунги, масло и гарнитура.
Ааа, само с благодарности няма да се разминеш, това са едни 1000 лв. (минимум) спестени, поне по една каса бира Шуменско специално виртуално трябва да черпиш . :D
Особено пък механНика, задължително трябва да го черпиш, веднага натам те насочи човека, още в първото си мнение по темата . :)

Avensis T25 2.0 116 - Гори масло

Публикувано на: 31 Мар 2019 20:54
от dimitur1231rr
dimitur1231rr написа: 03 Яну 2019 23:14 И аз да се включа в темата, карам Корола Е12 д4д 2.0 90коня от 2 години. На първата смяна на маслото с 5/30 тотал, забелязах че харчи масло. Сменихме го с 10/40 Кастрол след което изминахме още 4000км и долях 4,5литра масло. Сутрин при първо палене пуши много бяло-синкав пушек с примеси на черно. На студен двигател когато я изрежа на 1ва 2ра 3та пуши много. Като загрее колата почти не се забелязва пушека. Когато повдигна щеката на маслото излиза бял пушек. Свалях маркуча на турбото и се вижда омаслено.Дюзи проверени на компютър и са в нормата.Сменени 4 подгревни свещи. И започва да пали все по трудно в студените сутрини. Ако може Механника или някои друг да даде своето мнение.
Колеги, защо не казвате нищо за моят проблем? Вече съм долял 5кг масло.

Avensis T25 2.0 116 - Гори масло

Публикувано на: 01 Апр 2019 11:42
от martod
dimitur1231rr написа: 31 Мар 2019 20:54 Колеги, защо не казвате нищо за моят проблем? Вече съм долял 5кг масло.
Защото проблема ти е сходен с този на колегата пуснал темата, а на него сме казали пре-достатъчно какво да направи, даже е дал и отчет, :D какво се е случило след това, за разлика от много други, които след като решат проблема и дим да ги няма .
Ти подмени ли си дихтунгите на дюзите, или чакаш още, специално на теб да ти напишем да го направиш ?

Avensis T25 2.0 116 - Гори масло

Публикувано на: 01 Апр 2019 13:55
от sno
Колегата даже вече е изминал 4500км и маслото е все така налично :), така че довери се на предходните отговори и пробвай с това, преди да те хвърлят като мен директно в дълбокото (добре, че не им се занимаваше да правят ремонт на двигателя та се стигна до тук :) ). Та този проблем спокойно съм го зачеркнал като решен, не че не се появиха други неща (нямащи общо с това), ама явно има причина хората да казват, че италианците не пазели :)

Avensis T25 2.0 116 - Гори масло

Публикувано на: 21 Апр 2019 19:54
от dimitur1231rr
Продължение по темата за моята Корола Е12 .. Първо благодарности към Механника, който откликна за моят проблем. След отваряне на капака и свалени дюзи имаше 4 издухали дифтунги. Последва сяна на всичките дифтунки и на гумените уплатнения на капака, и на тръбичките за връщащата нафта. Свален картер и измит. След ремонта сложихме ново масло и добавка за промивка на маслените магистрали. Пушека изчезна от щеката на маслото и от тук натам следим нивото на маслото. Също забелязах, че след ремонта колата пали една идея по леко, и върви като луда !! :D :D :thumbsup:

Avensis T25 2.0 116 - Гори масло

Публикувано на: 07 Юли 2019 06:49
от MiRu
martod написа: 28 Ное 2018 09:18 Винаги се започва от по лесните и евтини неща, а именно от дихтунгите на дюзите, защото единствената слабост на комънрейл системата Денсо е, че дюзите са вътре под капака и при изтървали дихтунги започва да надува в картера и да гори масло колата, все симптоми като за ОР, ама както казваше Петко Бочаров, да- ама не .
Това важи ли и за двигател D4 бензин? Трябва ли да се маха главата за да се достигнат дюзите?

Avensis T25 2.0 116 - Гори масло

Публикувано на: 08 Юли 2019 07:51
от martod
MiRu написа: 07 Юли 2019 06:49

Това важи ли и за двигател D4 бензин? Трябва ли да се маха главата за да се достигнат дюзите?
Не, това е само за дизелите с Денсо система, при бензинките при разход на масло нямаш работа с дюзите, направо към смяна на сегменти се насочвай .

Avensis T25 2.0 116 - Гори масло

Публикувано на: 08 Юли 2019 09:28
от MiRu
2 martod
Благодаря!!

Avensis T25 2.0 116 - Гори масло

Публикувано на: 03 Авг 2020 15:01
от f1ivanov
Здравейте , прочетох внимателно всичко изписано по темата. В момента може би имам същия проблем като колегата sno, . Питането ми е мехаННика, martod, възможно ли е да ми помогнете с решаването на проблема с мойта Т27 и да погледнете колата - ако Да как може да установиме някакъв контакт, че в момента нещо хората при които бях (майстори) за съжаление нещо не ми вдъхнаха мноого доверие. Колата е Тойота Авенсис 2.2 D4D . Благодаря Ви предварително.