Корола версо 2006г D-CAT 177ps не пали

emilsam
Мнения: 2
Регистриран на: 16 Мар 2012 19:08

Корола версо 2006г D-CAT 177ps не пали

Мнение от emilsam » 18 Ное 2018 11:25

Колеги, можете ли с нещо да помагате? Случая е следния: От както съм купил колата не съм имал никакви проблеми с палене и вървене, само от време на време влиза в режим на регенерация на ДПФ-а, пуши бяло за малко и после спира и няма никакви други проблеми. Минал съм 20к км. така без проблем. На скоро бях в чужбина, там съм карал и деня точно преди да си тръгна колата не искаше да запали. Въртях, въртях, падна акумулатора, давах ток,старт спрей и отново не искаше. Накрая запали като я дръпнахме за 50-тина метра. Минах след това 1500 км. без проблем, но със светещите лампи(VSC, TRC и Check engine). След това угасна отново, вече в Сърбия, докато се движех при намаляване на скоростта. Дюзите започнаха да чукат, като на без нафта, задържа на 2000 оборота за момент и след това угасна. Тогава на диагностика излизаше P0093 Fuel System Leak Detected - Large Leak. След това отново запали само с дърпане и се прибрах на 600 км в София, където отново угасна и повече не успях да я запаля, по какъвто и да било начин от горе изброените. На диагностика отново излиза само тази грешка (P0093) Прочетох, че въпросните SCV клапани са проблемни, за това размених клапана на помпата с такъв от работеща кола, но уви отново не искаше да запали а другата кола с моя клапан работеше. Моля за идеи и помощ!

geniya
Мнения: 303
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

Корола версо 2006г D-CAT 177ps не пали

Мнение от geniya » 18 Ное 2018 16:56

Тези D_CAT са с най-скапаните дюзи, вярвам си наясно, отгоре на това с 5бр.Ако са се прецакали от лоша нафта и сега текат /пикаят/ ще ти се завие свят от цени за нови, защото не подлежат на ремонт.Наясно съм, че с това мнение нищо не ти помагам, но когато колата е била запалила, защо не и провери живите данни да видиш за какво става въпрос, когато са светили TRC OFF, VSC и check engine ?
Просто си решил с дърпане, бутане и спрей да я запалиш това да не е ЖИГУЛИ?Помъчи я още малко и ако запали имай готовност да направиш изчитане на живи данни да видиш стойностти на дюзи, налягане в рейла и т.н.
Преди да я мъчиш да не забравиш да изтриеш грешката Р0093 за да можеш да я стартираш!
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

emilsam
Мнения: 2
Регистриран на: 16 Мар 2012 19:08

Корола версо 2006г D-CAT 177ps не пали

Мнение от emilsam » 18 Ное 2018 18:38

Колега, колата е карана в България общо около 4-5 хил. километра, като през другото време(до навъртяните 20 хил.) е карана само в Германия и Дания с тяхната нафта което ме навежда на мисълта, че няма как да с прецакани от скапана нафта. При предишната диагностика в Тойота (преди около 6 хил. км.) корекциите на дюзите бяха в диапазона -0,2 до 0,2. Когато не искаше да запали първия път, нямаше запаметена никаква грешка, обадих се в Тойота и ми дадоха този съвет да я паля със старт спрей защото при ниски температури SCV клапана правел проблеми и може да не запамети никаква грешка. Въпросната грешка P0093 за пэрви път я записа когато колата угасна в Сърбия. Позволих си да я дърпам защото след 2 часа опити да запали сама на стартер не мисля, че по друг начин можеше да запали освен с дърпане.

geniya
Мнения: 303
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

Корола версо 2006г D-CAT 177ps не пали

Мнение от geniya » 18 Ное 2018 21:32

Тази грешка Р0093 може да излезе от много места по гориво нагнетателната система.Според мен са дюза/дюзи, виждал съм автомобил с такава грешка и затова казвам.Оказаха се скапани дюзи, дано не съм лош пророк.
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта