Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Публикувай отговор
Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 19 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Мнение от veso_hds » 15 Ное 2018 17:05

Дюзите не са толкова зле.А как върви колата,прави ли някакви мизерии?
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

lyubakk
Мнения: 22
Регистриран на: 26 Яну 2018 14:47
Местоположение: Велико Търново
Получена  благодарност: 1 път

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Мнение от lyubakk » 15 Ное 2018 17:24

veso_hds написа: 15 Ное 2018 17:05 Дюзите не са толкова зле.А как върви колата,прави ли някакви мизерии?
Колата върви супер. Засега нямам оплаквания мотора работи в норми, звука е адекватен. Има само едно притрисане между 1000-1100 оборота .. на свободна на място и на скорост в движение. За там вариантите които ми казаха са или от дюзата или демпфер wink.gif

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 19 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Мнение от veso_hds » 15 Ное 2018 18:12

Карай си колата с кеф и не се кахъри.За собствено успокоение може да и сипеш някоя добавка.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

lyubakk
Мнения: 22
Регистриран на: 26 Яну 2018 14:47
Местоположение: Велико Търново
Получена  благодарност: 1 път

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Мнение от lyubakk » 15 Ное 2018 18:46

veso_hds написа: 15 Ное 2018 18:12 Карай си колата с кеф и не се кахъри.За собствено успокоение може да и сипеш някоя добавка.
За Bardahl Common Rail Injector Cleaner ли ми говориш защото тази ми препоръчаха

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 19 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Мнение от veso_hds » 15 Ное 2018 18:50

Може Бардал,може и тази:
https://xadoshop.bg/bg/products/multi-c ... -p124.html
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

dr_rossen
Мнения: 2
Регистриран на: 05 Фев 2018 22:49
Местоположение: Бургас

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Мнение от dr_rossen » 05 Дек 2018 13:49

До колегата veso_hds
Здравей!
От Бургас съм и съм нов в клуба.
Може ли да ми дадеш координати на младия инженер от БУргас за рециклирането на дюзите,моля!
Не мога да пиша ЛС все още.
Благодаря предварително! worthy.gif
контакт viber 0878237682

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Мнение от Kiki » 05 Дек 2018 15:50

dr_rossen написа: 05 Дек 2018 13:49 Не мога да пиша ЛС все още
След второто мнение вече можеш.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

angel.s
Мнения: 4
Регистриран на: 03 Дек 2018 21:49
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Тойота Ярис

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Мнение от angel.s » 13 Дек 2018 02:44

Привет и добро утро колеги,от скоро карам тойота ярис 1,4 д4д, до сега не съм имал дизел. Сутрин при -4 -5 градуса стартирам двигателя,а тя се чуди дали да запали или не,като юмз трака и имам чуството,че все едно работи на 2-3 цилиндъра, оборотите играят,това трае 3-4 секунди и се нормализира,а при повторно стартиране всичко е ок няма тази игра на оборотите,тракане и запалва много добре. Сутрин припушва докато поработи малко,а през деня е ок и така до другата сутрин.Забравих да спомена изразходих 40 л. с добавка - няма подобрение сутрините.Не съм запознат относно тази марка автомобили затова споделям .

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Мнение от mfandakov » 13 Дек 2018 08:18

Свещи най вероятно/ или 250/350 000километраж/ иначе този мотор е " железен".
worthy.gif

angel.s
Мнения: 4
Регистриран на: 03 Дек 2018 21:49
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Тойота Ярис

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Мнение от angel.s » 13 Дек 2018 16:51

Здравейте колеги.
Днес смених свещите. На втори цилиндър свеща бе заминала. Утре сотринта като паднат температурите ще я видим дали ще прави същите номера!

angel.s
Мнения: 4
Регистриран на: 03 Дек 2018 21:49
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Тойота Ярис

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Мнение от angel.s » 15 Дек 2018 11:49

Привет,за мой късмет 2-3 дни сутрин са полужителни температурите,но след смяната на свещите е друго сега стартира нормално!

Ники Петков
Мнения: 42
Регистриран на: 21 Дек 2018 05:48
Местоположение: София
Автомобил: TOYOTA RAV4 D4D 85Kw

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Мнение от Ники Петков » 22 Дек 2018 08:50

Относно стойностите: Това са така наречените корекции, които компютъра прилага на дадения инжектор. Идеалната стойност е 0. Когато е в + означава че компютъра добавя инжекторно време за да компенсира недостиг (може да бъде причинено от частично запушване с така наречените смолисто лакови химикали). Когато е в минус нещата са по-зле това вече говори за физическо износване на повърхностите в инжектора. Много е важно да се прочете на загрят двигател и с читава диагностика. На студен двигател параметрите значително се различават в зависимост от температурата и качеството на нафтата. При производството на инжектори на тях се отпечатва един дъдлъг код от числа и букви. Този код се прописва в паметта на двигателния контролер с диагностична апаратура след монтаж на новия инжектор. Понеже при чудовищните налягания да се направят със съвременните технологии два идентични по дебит инжектори е все още невъзможно, кода съдържа корекционни стойности снети на стенд, които се прилагат от ДВК за да се получи цялостна корекция близка до 0 в целия диапазон на работа. Това в техническата литература понякога се нарича изглаждане. Инжектора ще работи дори и да не се пропише кода в паметта на ДВК, но може да няма еднаква корекция в целия работен диапазон или да има завишена такава. С две думи инженерни гаври:) Дано съм ви бил полезен и успех с печките :cheers:

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Мнение от Hursa » 22 Дек 2018 18:40

A как "компютъра" установява, каква трябва да е корекцията. По какъв параметър.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Мнение от slowtraveler » 22 Дек 2018 20:56

Не съм гледал как става на съвременните автомобили, но според мен вариантите са два:
1. датчик колянов вал - определя в реално време каква е ъгловата скорост с доста голяма дискретизация при всеки един оборот... Реално ъгловата скорост на коляновия вал не е константа през всеки два оборота на четиритактовия двигател, а представлява 'пулсове' при всеки работен такт на бутало/цилиндър... Така измервайки с колко се променя ъгловата скорост при работния такт на всеки един цилиндър компютърът натрупвайки статистика може да определи каква мощност отдава всеки един цилиндър, и да се опита да 'изравни' като мощност всички цилиндри, променяйки корекциите за всяка една дюза...
2. вибродатчик ... Там нещата са малко по-сложни - безспорно е възможен такъв метод (лично съм го правил в дипломната си работа), но предполагам автопроизводителите са се спрели на първият вариант...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Ники Петков
Мнения: 42
Регистриран на: 21 Дек 2018 05:48
Местоположение: София
Автомобил: TOYOTA RAV4 D4D 85Kw

Времена на дюзи 2.0 d4d 116кс

Мнение от Ники Петков » 22 Дек 2018 20:59

Следи фазовата разлика между сигналите от датчика на разпределителните валове и датчика на коляновия вал. Така установява разликата в скоростта на движение при горене във всеки един цилиндър. На база на тази фазова разлика при бензиновите двигатели се отчита липса на горене в даден цилиндър, а при форд даже може да се види графично здравето на даден цилиндър и неговото КПД в проценти. При по-новите двигатели идват на помощ и кислородните датчици и тези за налягане в изпускателната система. При някои двигатели има повече от един преди катализаторите или филтрите в зависимост от горивото. Единия следи едната половина от цилиндрите, другия другата. Когато са два на изхода това спомага за много прецизно дозиране или поне така твърдят производителите. Те малко послъгват (Не само Фолксваген), например за разхода на гориво и др. техн. данни.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта