Страница 4 от 6

Проблем с палене

Публикувано на: 01 Апр 2018 18:18
от wkris
И аз се чудя на буквалноя превод на тестера. най - вероятно става дума за външната температура.

Проблем с палене

Публикувано на: 27 Юни 2018 21:26
от panorama
Здравейте, колеги
- моята постоянно губи налягане;
- след напомпване с клапана върху горивния филтър пали нормално;
- При кой майстор да отида ( от Карлово съм)?

Проблем с палене

Публикувано на: 13 Мар 2019 12:59
от Velinski
Колеги , имам проблем с мотора на Корола версо 2005 2.2 136 коня.
Като цяло колата гасне ,когато е студена.. после движи, но двигателя тресе, и над 2000 оборота , набира много бавно...
Светят TRC OFF и VCS
Ходих в Тойота да ме закачат за диагностика.
Казаха ми, че имам подскачаща дюза, недобре закачена.
Сменяли се и 4 рите.. 2600 лв+ 500 за труд и допълнителни. Не можело по една да сменят, защото другите вече са с нарушени характеристики.
Дюзите са Денсо...
Някакви идеи..

Проблем с палене

Публикувано на: 13 Мар 2019 13:35
от izhelev
Velinski написа: 13 Мар 2019 12:59 Колеги , имам проблем с мотора на Корола версо 2005 2.2 136 коня.
Като цяло колата гасне ,когато е студена.. после движи, но двигателя тресе, и над 2000 оборота , набира много бавно...
Светят TRC OFF и VCS
Ходих в Тойота да ме закачат за диагностика.
Казаха ми, че имам подскачаща дюза, недобре закачена.
Сменяли се и 4 рите.. 2600 лв+ 500 за труд и допълнителни. Не можело по една да сменят, защото другите вече са с нарушени характеристики.
Дюзите са Денсо...
Някакви идеи..
Провери горивен филтър или дали някъде не събира вода (при топящ се сняг и дъжд) ако каналите са запучени. Огледай бушоните и релетата дали има след от овлажняване.

Проблем с палене

Публикувано на: 13 Мар 2019 14:08
от Velinski
Ако имаше
Нещо такова
нямаше ли да иЗлезе в диагностиката?

Проблем с палене

Публикувано на: 13 Мар 2019 18:02
от veso_hds
Velinski написа: 13 Мар 2019 12:59 Казаха ми, че имам подскачаща дюза .....
Сменяли се и 4 рите.. 2600 лв+ 500 за труд и допълнителни. Не можело по една да сменят, защото другите вече са с нарушени характеристики.
Не знам кой от Тойота ти ги е казал тия неща,но подобни глупости никога не съм чувал.Потърси читав майстор в Пловдив.А дюзите могат да се сменят и по една,и по две,могат и да се рециклират.

Проблем с палене

Публикувано на: 13 Мар 2019 20:37
от memorex
Великани здравей.
Не можеш ли да прикачиш диагностичния файл?Така де ,да се види какви кодове грешки и т.н е показала.
За термините които споделяш аз лично не мога да коментирам значението .И това в официалното представителство както казваш. :whistle:

Проблем с палене

Публикувано на: 13 Мар 2019 20:55
от jacob12
Ами TRC OFF и VCS нямат касателство към гаснене. Дюзите се дават на стенд, специализиран, за да се разбере, коя е проблемна. Съответно ще ти дадат протокол и ще ти обяснят. От дюза по вероятно е трудно да пали, а не да гасне. Гасненето по вероятно е от регулатор на рейла за налягане на горивото. Гасненето може да бъде и при други проблеми, запушване по маркучи, тръби с горивото, гаснене при пълна газ и ускорение, гаснене на празен ход, нестабилен празен ход. Трябва да ги разграничаваш тези неща. Добре е да се види какво е съдържанието на горивен филтър - батаци, вода, стружки. По опитен от тебе може да прегледа и цедката на регулатора на входа на горивната помпа. Та така.

Проблем с палене

Публикувано на: 13 Мар 2019 21:43
от memorex
TRC OFF ,VCS ако не греша идват с CHECK ENGINE заедно което ако е пропуснато да се отбележи от Велински е разбираемо при гасене.
Jacob 12 RIC: Коя цедка имаш предвид?

Проблем с палене

Публикувано на: 13 Мар 2019 22:02
от jacob12
TRC: би трябвало да е това :

Система против буксуване с помощта на модула на ABS, ESP и система MSR ( регулиране на въртящия момент с електронен дросел на газта )
VCS: би трябвало да е това
https://www.toyota.bg/world-of-toyota/s ... afety.json
https://parts.olathetoyota.com/vehicle- ... ty-control
Клапана може да е този:
04226-26020
Примерно: http://voiture.watchescoupons.com/toyota-scv-valve/
Колкото до цедка, ето примерна:
https://detail.en.china.cn/provide/pic158812074.html
Не държа да познавам Тойота Версо, и Тойота, освен Рафчето ми, не гарантирам точност на екземпляра. Колкото до по горе написаното, така бих направил. Да напиша, че прекъсване и гаснене може и да е от други работи - късо в инсталация, от притриване на кабели (ако трябва ще търся снимка), лоша връзка или корозия по кабелите

Проблем с палене

Публикувано на: 13 Мар 2019 22:42
от izhelev
Velinski написа: 13 Мар 2019 14:08 Ако имаше
Нещо такова
нямаше ли да иЗлезе в диагностиката?
Пиша от опит: Мерцедеса на баща ми започна миналата година да гасне в движение- сменихме горивен филтър ама ефект нямаше. карах колата на диагностика - показваше проблем с подкачващата помпа. Баща ми се чудеше дали да я сменя, но погледнал и бушоните и установил. че където са бушоните има следи от текла вода. Оказа се че някои релета не работят коректно и от това изключва.

Проблем с палене

Публикувано на: 13 Мар 2019 22:45
от Velinski
Пускам чека.. в заключението пише втора дюза играе..

Проблем с палене

Публикувано на: 13 Мар 2019 22:48
от Velinski
Заключение

Проблем с палене

Публикувано на: 14 Мар 2019 06:59
от biro
5.0 на дюза е много зле. Да не е откачена буксата?
Според тия данни всички дюзи са за смяна или ремонт.

Проблем с палене

Публикувано на: 14 Мар 2019 07:25
от Velinski
Това беше едно от предположенията на сервиза на Тойота. Отваряне , смяна на някакви чаркове 500 лева и шанса да заработи правилно го има но е малък.
Ако не се случи това.. следва сценария с 4 рите дюзи, които се сменят за една чанта пари.