Страница 3 от 6

Проблем с палене

Публикувано на: 23 Фев 2018 12:28
от wkris
biro написа: Ти си проверил почти цялата кола, само дето не си проверил подгряващите свещи.
проверени са, сменени преди 2 години даже.NGK

Проблем с палене

Публикувано на: 23 Фев 2018 12:57
от wkris
biro написа: Ти си проверил почти цялата кола, само дето не си проверил подгряващите свещи.
Свещите преди 2 години ги смених.И сега съм ги проверил.Забравих да допълня, че когато запаля (трудно) ми прави впечатление че леко синкав е пушека от ауспуха...

Проблем с палене

Публикувано на: 23 Фев 2018 13:00
от slowtraveler
Моля попълнете си профила според правилата (полето Местоположение)...
От мненията Ви не се разбира техническата Ви грамотност и затова колегите питат...
Например аз не съм сигурен как сте проверили свещите... Защото съм виждал хора да ги проверяват измервайки напрежението върху всяка свещ, с което не биха проверили нищо освен това че релето е щракнало и че стига напрежение до свещите...
Или пък измерващи съпротивлението на всяка свещ, но без да откачат шината...

Проверихте ли компресията? SCV?

Проблем с палене

Публикувано на: 23 Фев 2018 14:11
от e 10
Свещта даже и да нагрява, ако това не се случва точно на върха й, ползата от нея клони към нула.

Проблем с палене

Публикувано на: 23 Фев 2018 15:57
от wkris
slowtraveler написа:

Проверихте ли компресията? SCV?
Не съм мерил компресията и не съм свалящл още SCV.Технически съм грамотен да речем :)

Проблем с палене

Публикувано на: 23 Фев 2018 16:03
от wkris
e 10 написа: Свещта даже и да нагрява, ако това не се случва точно на върха й, ползата от нея клони към нула.
Свещите една по една съм свалял и мерил и тествал как точно нагрява. :(

Проблем с палене

Публикувано на: 24 Фев 2018 09:13
от Dan_74
Датчик за температура според мен е проблема.

Проблем с палене

Публикувано на: 24 Фев 2018 11:07
от wkris
Dan_74 написа: Датчик за температура според мен е проблема.
Кой от всичките?този ли имаш в предвид "cooland"?

Проблем с палене

Публикувано на: 24 Фев 2018 14:58
от slowtraveler
Просто включи някой скенер и виж какви температури отчита на студен двигател... Да не би колата да си мисли, че е +30С и затова да подава неподходяща смес/предварение/налягане/отопление...

Проблем с палене

Публикувано на: 25 Фев 2018 04:19
от wkris
този датчик го проверих.При вчерашната температура с която беше двигателя (около +30гр), беше със стойност 1,4kOhm, което е нормално по таблицата в спецификацийте му.На горивния филтър обаче имам нагревател,който под някакъв вакуум,трябва да работи.Не съм сигурен,но като напомпам ръчно клапана на филтъра,въпросния нагревател няма никакво съпротивление,което мисля че не е нормално.Въпроса е ако той не работи, има ли общо с трудното палене в моя случай... :(

Проблем с палене

Публикувано на: 25 Фев 2018 08:24
от slowtraveler
Колега, май бъркаш понятията. Това колко ома е датчика е ок, но какво отива в компа? Един прост тестер би направил излишно разкачването на кабели и би показал или отхвърлил версията.
За нагревателя... Да не гледаш датчика 'вода във филтъра/горивото'?

Проблем с палене

Публикувано на: 25 Фев 2018 08:55
от wkris
slowtraveler написа: Кол
За нагревателя... Да не гледаш датчика 'вода във филтъра/горивото'?
"Power Heater" гледам.датчика за вода мисля че е под филтъра...

Проблем с палене

Публикувано на: 25 Фев 2018 11:00
от Toyo_driver
Датчик за вода в нафтата - на дъното на филтъра
Подгрев на нафтата(част от зимен пакет) - отгоре на филтъра до ръчната помпа.Действа при вакум, създаден от горивото
Бутон Power heater(част от зимен пакет) - система за затопляне на двигателя
slowtraveler написа:Просто включи някой скенер и виж ...

Проблем с палене

Публикувано на: 01 Апр 2018 12:33
от wkris
slowtraveler написа: Просто включи някой скенер и виж какви температури отчита на студен двигател... Да не би колата да си мисли, че е +30С и затова да подава неподходяща смес/предварение/налягане/отопление...
Днес имах възможноста да я закача за един скенер и ми показва "температура на околната среда +55 градуса".При положение че същата е 14 , и на таблото и навън...странно но явно ома значение това за паленето, пък и дори за работата на двигателя май...

Проблем с палене

Публикувано на: 01 Апр 2018 16:30
от slowtraveler
Разбира се, че има значение... И то сериозно... Но не знам какво имаш предвид под 'температура на околната среда'... Входящ въздух?
На времето при студено време без дръпнат смукач карбураторните автомобили не палеха въобще...
При топло - можеш да го задавиш пък ако дръпнеш смукача....
Правилната смес зависи от температурата...