Страница 4 от 8

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 07 Юли 2018 15:50
от redsxz
Потвърждавам.
След чистене на всмукателен колектор не набива грешка 0400.
Самия EGR съм го чистил няколко пъти преди това но грешката пак излизаше.

Извод:
Чистете и двете.

Ама се осъзнах след три години. bash.gif

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 08 Юли 2018 17:13
от Kiki
Преди 15000 км почиствах ЕГР клапана. Днес реших (поради липса на друга работа) :D да го отворя да видя какво се случва там и колко нагар е натрупал за толкова километра.
За мое учудване за сравнително малко км. си имаше порядъчно количество сажди.

Изображение
Изображение
Изображение]

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 08 Юли 2018 18:05
от slowtraveler
Блазе ви че ЕГР е лек за проверка и смяна... При мен е забутан на майната си, има антифризи, охлаждания на клапана (за да го откачиш, май трябва да се точи антифриз - т.е. проблем с гарнитури) и т.н. и т. н. :thumbsup:

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 08 Юли 2018 18:24
от Kiki
Да, наистина е на много лесно място.

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 08 Юли 2018 20:32
от veso_hds
Девета година имам равката и ЕГР не е пипан.Преди месец карах един приятел със сервиз да го почисти профилактично,но като го видя къде е наврян, се отказа.Реших да карам,докато може, а после ще я мисля.Засега колата си върви без грешка.

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 08 Юли 2018 20:45
от Hursa
Kiki написа: 08 Юли 2018 17:13 За мое учудване за сравнително малко км. си имаше порядъчно количество сажди.
А смятайте колко вкарва в двигателя. И как му се отразява.

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 08 Юли 2018 21:24
от Kiki
Hursa написа: 08 Юли 2018 20:45
Kiki написа: 08 Юли 2018 17:13 За мое учудване за сравнително малко км. си имаше порядъчно количество сажди.
А смятайте колко вкарва в двигателя. И как му се отразява.
Какво влиза в двигателя не знам. Важното е, че изкарва много хиляди.
В Германия видях Авенсис със същия двигател на 640 000км, който работеше съвсем нормално.
Караше го поляк, който каза, че е сменил веднъж дюзите, два пъти съединител, накладки и дискове.
Колата изглеждаше като нова.

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 12 Юли 2018 21:34
от boyanmt
Какво мислите за нашумялото "ВОДОРОДНО ПОЧИСТВАНЕ' На двигателя,включая и ЕГР?

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 12 Юли 2018 21:47
от slowtraveler
Май имаше тема...
Личното ми мнение - водородното почистване е загуба на пари и време...
Почистването на ЕГР е добре - няма нищо лошо...

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 13 Юли 2018 08:56
от ufer
Самият факт, че някои ЕГР-и много често се задръстват от сажди, а други -не, говори много за двигателя... Колкото по-малко сажди, толкова по-добър горивен процес със съответните предимства... Допускам, че поради ниското качество на горивата у нас тази система се запушва по-често. А Авенсиса в Германия може да направи и милион километра, без да има проблеми, но "се ла ви", казали древните римляни, когато преминали Рубикон и ... превзели Галия! :D

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 13 Юли 2018 09:34
от slowtraveler
ufer написа: 13 Юли 2018 08:56 Допускам, че поради ниското качество на горивата у нас тази система се запушва по-често.
Тази теза продължава да се върти като развален грамофон :)
Има ли потвърждения за нея, или просто обичайните слухове? :whistle:

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 13 Юли 2018 10:41
от ufer
Дори и да е истина, това у нас никога няма да получи потвърждение - нито от "независима" лаборатория, нито от хората в бранша, нито от някой държавен чиновник. Просто за мен това е почти единственото логично обяснение и от време на време го споделям, защото ме е яд, че нито като държава, нито като общество можем да се преборим с байганьовщината на олигарси и вся ост.... Съжалявам за негативизма, освен това днес е петък, 13! worthy.gif Но има и нещо положително - който не може да си чисти сам ЕГР-а, дава работа на хората, които си вадят хляба с това... :D

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 13 Юли 2018 10:47
от slowtraveler
ufer, споделял съм и в други теми личния ми опит:
- корабните горива се изследват в независима лаборатория - няма отклонения
- има доста протоколи за авиационни произшествия, при които е ползван бензин от бензиностанция (най-често А95) - няма отклонения в октаново число и т.н...

Както всеки продукт - се случва в дадена бензиностанция да има отклонение - дали поради неспазване на процесите, или умишлено - възможно е... За това не споря... Но лично аз зареждам от големи бензиностанции без някакви специални претенции... И последните двадесеттина години не съм имал какъвто и да е проблем...
Да, доста хора твърдят неща от рода 'колата навъртяла 400-500х.км безпроблемно в Германия с тяхната хубава нафта, а докато дойде колата тук, и спря да работи заради нафтата... Ами тя си е отработила ресурса, и немеца я е продал точно защото е почнала да му създава проблеми... Колко колеги с нови автомобили са се оплаквали от горивото?

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 13 Юли 2018 14:13
от boyanmt
slowtraveler написа: 13 Юли 2018 10:47 ufer, споделял съм и в други теми личния ми опит:
- корабните горива се изследват в независима лаборатория - няма отклонения
offtopic.gif
Иска ми се да е така,Слоу!
Такива помии се бункероват-дори сега имам зареден бункер/мазут и low sulphur marine gasoil,и двата продукта са с проблемни характеристики,единия бъкан с асфалтен,а другия- с нисък viscosity and density...

Проблем с егр клапан

Публикувано на: 13 Юли 2018 14:13
от slowtraveler
Това в България? В интерес на истината тук сме зареждали само нафта (корабчетата са специализирани и сравнително малки - до около 5000GT), но отклонения не е имало...

A за зареждане по света - знаеш светът е широк... И съм убеден, че знаеш и как се приемат корабни танкове когато има интерес да се приемат :) Пък дори и след битума да слагаш там нафта :)