Проблем с егр клапан

Публикувай отговор
Canga7a
Мнения: 7
Регистриран на: 04 Фев 2020 19:18
Местоположение: Botevgrad
Автомобил: Rav4 Xa20 d4d

Проблем с егр клапан

Мнение от Canga7a » 25 Фев 2020 21:43

Оказаха се четките на стартера .ЕГР грешката не свети ,макар че под 2300 оборота колата ми се струва тромава ,но така ще се кара

Аватар
Revenger
Мнения: 830
Регистриран на: 27 Яну 2020 21:25
Местоположение: In the middle of nowhere
Автомобил: Toyota Aygo, 2017

Проблем с егр клапан

Мнение от Revenger » 25 Фев 2020 22:10

Това за четките на стартера сам ли се убеди или ти го каза някой майстор?
Ако е майстор, според мен се е направил на интересен, за да ти вземе повече пари.
Имам предвид, че при износени четки на стартера колата нямаше да пали и студена.
Последно промяна от Revenger на 25 Фев 2020 22:42, променено общо 1 път.

Canga7a
Мнения: 7
Регистриран на: 04 Фев 2020 19:18
Местоположение: Botevgrad
Автомобил: Rav4 Xa20 d4d

Проблем с егр клапан

Мнение от Canga7a » 25 Фев 2020 22:40

Revenger написа: 25 Фев 2020 22:10 Това за четките на стартера сам ли се убеди или ти го каза някой майстор?
Един майстор сваля колектора и ЕГР за чистене (които бяха доста чисто ,явно предишния собственик го е правил това) и като видях това му казах да свали стартера ,занесох го на един който прави само стартери (трябва да му бъде свален) ,сменил четки ми каза за 30 лв ,дадох го на другия майстор сглоби колата карах я докато загрее хубаво и градско и на магистралата и спрях изчаках 1-2 мин врътнах ключа и си пали както когато е студена на 2рата секунда може би ,но вървежа в ниските си е същия за жалост :(

Canga7a
Мнения: 7
Регистриран на: 04 Фев 2020 19:18
Местоположение: Botevgrad
Автомобил: Rav4 Xa20 d4d

Проблем с егр клапан

Мнение от Canga7a » 26 Фев 2020 16:05

Как и от къде мога да сваля Techstream ?

todorakis
Мнения: 185
Регистриран на: 05 Яну 2019 00:40
Местоположение: Пловдив

Проблем с егр клапан

Мнение от todorakis » 27 Фев 2020 09:15

Canga7a написа: 26 Фев 2020 16:05 Как и от къде мога да сваля Techstream ?
Разгледай форума по- детайлно и ще намериш отговор на въпроса.

Славчо
Мнения: 10
Регистриран на: 04 Окт 2019 00:24
Местоположение: гр.Своге
Автомобил: Toyota Rav 4

Проблем с егр клапан

Мнение от Славчо » 16 Юли 2020 22:06

Здравейте - някой пребори ли се с грешката Р0400? Почистих дебитомера с Спрей за дебитомери , смених ЕГР с работещ такъв от ударена , чистих и дроселова клапа с спрей за карбуратори и пак след 50-60 км набива Р0400 w00t.gif w00t.gif w00t.gif w00t.gif w00t.gif w00t.gif Някой ако знае сервиз с добра диагностика - нека сподели - поне да знам какво трябва да сменя /ако не работи или не е в норма /. И всеки ден да се чистят - ефект -0. След като светне чека - двигателя се чува с по груб звук и забелязвам,че изпушва при тръгване . unsure.gif

todorakis
Мнения: 185
Регистриран на: 05 Яну 2019 00:40
Местоположение: Пловдив

Проблем с егр клапан

Мнение от todorakis » 17 Юли 2020 09:38

Понеже не съм сигурен, кой вид ЕГР е при теб, ако е такъв от снимката, виж болтчето оградено в червено да не е навито докрай. Ако е така, трябва да се развие, иначе ЕГР остава леко отворен.
Прикачени файлове
222.PNG
222.PNG (866.37 KiB) Преглеждано 4075 пъти

Славчо
Мнения: 10
Регистриран на: 04 Окт 2019 00:24
Местоположение: гр.Своге
Автомобил: Toyota Rav 4

Проблем с егр клапан

Мнение от Славчо » 18 Юли 2020 22:03

Благодаря за отговора колега ,но моя е по различен и няма винтчета ;)
Е такова чудо
Е такова чудо
ЕГР денсо.jpg (8.38 KiB) Преглеждано 4020 пъти

Славчо
Мнения: 10
Регистриран на: 04 Окт 2019 00:24
Местоположение: гр.Своге
Автомобил: Toyota Rav 4

Проблем с егр клапан

Мнение от Славчо » 20 Юли 2020 12:40

Някой може ли да каже как да се свържа с Mehannika? Нещо тази грешка ми лази по нервите w00t.gif ще вложа още малко старание и ако ли не - mobile.bg ба го wink.gif

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Проблем с егр клапан

Мнение от mapamop » 20 Юли 2020 17:08

Съобщение и чакаш отговор доколкто знам. Така като гледам имаш 2 поста и съобщенията трябва да ти работят.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

rkulov
Мнения: 10
Регистриран на: 02 Юли 2020 22:37
Местоположение: Sandanski
Автомобил: Verso 2.2 D4D

Проблем с егр клапан

Мнение от rkulov » 21 Юли 2020 19:06

Грешка p0400

Causes
- clogged or restricted EGR passages
- sticking or clogged EGR valve
- stuck open EGR valve
- clogged or leaking vacuum line for the EGR valve
- problem with EGR valve position sensor
- cracked or restricted vacuum line to the manifold absolute pressure (MAP) sensor
- clogged catalytic converter
- carbon deposits (soot) on the EGR temperature sensor (Nissan)
- faulty mass airflow sensor (MAF)
- open or short in the EGR temperature sensor circuit
- misrouted vacuum lines
- electrical problem with the EGR valve control circuit
- engine computer problems

Ако го затапиш и ти го махнат софтуерно и под 2400 оборота ще тръгне.

MMalamova
Мнения: 1
Регистриран на: 20 Авг 2020 13:25
Местоположение: Norway
Автомобил: Rav 4

Проблем с егр клапан

Мнение от MMalamova » 20 Авг 2020 13:58

Добър ден! Имам голям проблем с моята RAV4 2008 г. Да кажа първо , че се намирам в Норвегия. Месец януари при шофиране на пълно разстояние светна таблото с Sheck engine system, Sheck VSC system и Sheck 4х4 system. Колата бе карана в авариен режим около 100 км. След кратък престой на бензиностанция всичко изчезна и колата си работеше нормално и така до преди месец когато също по-време на движение всичко отново светна. Тъй като знаех , че проблема е от този клапан бях купила нов . Колата отиде в сервиз на Тойота и той беше сменен . Преместих колата на съседен паркинг и тя поработи малко на място. Всичко пак светна и се върнах обратно. След нова диагностика ми казаха , че дюзите са за смяна. Те бяха с параметри -1,3 ; 4 ; - 2,2 ; -1,3 / по спомен. Поръчах от България рециклирани 4 броя. Смениха и тях. Взех колата от сервиза на първа и втора скорост леко прекъсване и след 5-6 километра започна да излиза повече от обичайното бял дим. На 8-9 километър при натискането на съединителя да превключва на по-висока предавка колата влезе в режим на максимални обороти сама и излезе огромно кълбо бял дим . Като превключих всичко изчезна и така 2 пъти. С пътна помощ я върнах в сервиза. След два дни гледане ми казаха , че пак изписвало грешката за клапана . Но не знаят какво и е . Някакви съвети от някой който е имал подобен проблем.
По. Помолих да проверят турбокомпресор и казаха е няма проблем с него.

Аватар
jacob12
Мнения: 113
Регистриран на: 29 Дек 2018 15:55
Местоположение: Варна
Автомобил: Toyota Rav 4 2.0 petrol engine

Проблем с егр клапан

Мнение от jacob12 » 20 Авг 2020 23:47

Бял дим на празен ход- износено легло на дюзата ( инжектора)
Бял дим в движение - мирише на антифриз в цилиндъра - гарнитура на глава, пукната глава или просто кривина. В редки случаи разход на антифриз през охладител на ЕГР - трябва да се види за наличие на СО в антифриза с уред

Аватар
simonpetrov
Мнения: 15
Регистриран на: 14 Апр 2018 15:34
Местоположение: Враца

Проблем с егр клапан

Мнение от simonpetrov » 04 Окт 2020 22:28

Здравейте! Както по-напред в темата беше отбелязано, че след почистване на всмукателния колектор проблема се решава свалих своя колектор. Разгледайте снимките и си правете извод. За сега наистина изчезна досадната грешка P0400, скъпо струваща при лутане ( подмяна на дебитомери, на ЕГР клапани, и т.н.), връщаща се на всяко второ стартиране на двигателя след шофиране в диапазона 1600/3000 оборота. Или по-точно казано ускорение до 80км/ч 3000 оборота, отпускане на газта (без спирачка) до 1600 оборота и грешката идва.
На входа на всмукателния колектор саждите от изгорели газове се омасляват от маслените пари носени от свежия въздух след интеркулера. Така се образуват наслагвания от сажди блокиращи изцяло или частично притока на изгорелите газове пращани от EGR клапана към колектора. Двигателя е на 231530 реални километра.
E4554E25-BA6F-44BD-BC9E-D7671205DD09.jpeg
E4554E25-BA6F-44BD-BC9E-D7671205DD09.jpeg (930.41 KiB) Преглеждано 2849 пъти
FB8FBB56-BA26-4417-9887-A2D1F5833C14.jpeg
FB8FBB56-BA26-4417-9887-A2D1F5833C14.jpeg (1.28 MiB) Преглеждано 2849 пъти
7E1A5816-8C5D-4F71-AF5D-5FD47DB3BA24.jpeg
7E1A5816-8C5D-4F71-AF5D-5FD47DB3BA24.jpeg (871.73 KiB) Преглеждано 2849 пъти
3BE9ED65-FCF3-421D-A01F-4F2EB86BB31A.jpeg
3BE9ED65-FCF3-421D-A01F-4F2EB86BB31A.jpeg (797.93 KiB) Преглеждано 2849 пъти

Аватар
simonpetrov
Мнения: 15
Регистриран на: 14 Апр 2018 15:34
Местоположение: Враца

Проблем с егр клапан

Мнение от simonpetrov » 05 Окт 2020 08:58

P0400 Exhaust Gas recirculation flow

Target and actual mass air flow rates differ
(The MIL is illuminated and a DTC is set when the same malfunction is detected on 2 consecutive trips:

•Open or short in EGR circuit
•EGR valve assembly
•EGR passage
•Intake shutter
•Mass air flow meter
•Contamination in mass air flow meter
•ECM
Avensis Verso 2.0 D4D 2005

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта