Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?

Аватар
KrasIs7a
Мнения: 56
Регистриран на: 30 Юни 2013 11:51
Местоположение: София/Ботевград

Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?

Мнение от KrasIs7a » 02 Юни 2016 00:02

Главата я дадох на сервиз който се занимава само с глави,минала е всички процедури и вече съм спокоен ,че с нея всичко е наред.
ufer написа: Що не ги снимаш тези сегменти да ги видим. От колко компонента са - 2, 3, 4...? Иначе, аз бих потърсил нови оригинални маслени сегменти, няма начин старите да не са износени. Широчина с 0,5 мм повече е много, сегментите вероятно са доста стегнати и ще трябва да ги чакаш докато се износят до нормалния размер.
3 компонентни са,но разликата не е само 5-те десети,а като цяло пружина и сегмент спрямо оригиналния.Днес затворих мотора,утре да се надяваме ,че ще ми остане време да я до сглобя и запаля,пък като я покарам малко ще дам отзиви :)

Аватар
ufer
Мнения: 2599
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 17 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?

Мнение от ufer » 02 Юни 2016 14:19

Дано да имаш късмет и да си улучил правилния размер. Преди 2 години ми се наложи да търся комбинация от различни сегменти, най-вече за да осигуря минимална хлабина за всички 3 сегмента по верикала. Наложи се да правя някои компромиси, но си беше ходене по мъките. Тогава един колега от форума ми спомена нещо интересно, което ще споделя. Става въпрос за маслени сегменти с два пръстена от хромирана стомана и маслосъбирателна пружина в средата. Има и други изпълнения. При по-голяма вертикална хлабина той слагаше един допълнителен пръстен (от старите), който я обираше, без да се налага да търси по-висок сегмент или да стругова канала на буталото. Намирам идеята за добра, но само като компромисен вариант, защото има доста спорни моменти - доколко е стегнат, увеличен коефициент на триене, може би и загряване и т.н. По сериозен е този проблем обаче при другите 2 сегмента, особено компресионния. Повод за това беше, че един стругар беше сгафил при колега в Бургас и беше съсипал буталото.

Аватар
KrasIs7a
Мнения: 56
Регистриран на: 30 Юни 2013 11:51
Местоположение: София/Ботевград

Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?

Мнение от KrasIs7a » 05 Юни 2016 22:16

Такаа,смених маслените сегменти със старите,дадох главата на сервиз,направили са и всички проверки и са сменили гумичките.Покарах я тези дни, врътнах и 400-500км и мога да кажа,че за сега проблеми няма нито с маслото,нито с нищо и така. :whistle:

Аватар
stefo91
Мнения: 354
Регистриран на: 06 Фев 2012 00:39
Местоположение: Вършец
Обратна връзка:

Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?

Мнение от stefo91 » 07 Ное 2016 14:41

rjd написа: Не се занимавай с гумички и други дреболии. Проблема ти е в маслените сегменти според мен. И освен това японски двигател не се отваря, ако не е крайно наложително. Не вярвай на тия дето не им "барала" маслото! Напилен мотор няма как да не гори масло. При теб разбира се разхода е прекалено голям и очевидно има проблем, който сам си си докарал де.

Колега аз съм с Селика със същия мотор (2ZZ-GE) сипвам и Eneos Sustina 0W50 (made in Japan) 42 лв. литъра и се кълна, че повече от 100 грама масло за 15 000 км. не ми гори (даже не знам дали и толкова има - не го пипа) колата си я карам подобаващо, не пенсьонерската!

Поздрави!
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps

Аватар
ufer
Мнения: 2599
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 17 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?

Мнение от ufer » 08 Ное 2016 09:33

Тъй като по-предната информация е от преди 5 месеца, редно е колегата "красИс7а" да каже как е сега разходът на маслото...

rjd
Мнения: 19
Регистриран на: 29 Дек 2015 22:56
Местоположение: Стара Загора

Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?

Мнение от rjd » 08 Ное 2016 12:38

stefo91 написа:
rjd написа: Не се занимавай с гумички и други дреболии. Проблема ти е в маслените сегменти според мен. И освен това японски двигател не се отваря, ако не е крайно наложително. Не вярвай на тия дето не им "барала" маслото! Напилен мотор няма как да не гори масло. При теб разбира се разхода е прекалено голям и очевидно има проблем, който сам си си докарал де.

Колега аз съм с Селика със същия мотор (2ZZ-GE) сипвам и Eneos Sustina 0W50 (made in Japan) 42 лв. литъра и се кълна, че повече от 100 грама масло за 15 000 км. не ми гори (даже не знам дали и толкова има - не го пипа) колата си я карам подобаващо, не пенсьонерската!

Поздрави!
Вярвам ти колега и без да се кълнеш, и се радвам за теб! Просто не разбирам параноята от малко разход на масло. Има масла за 42 лв. тубата, всеки си прави сметката за какво да си дава парите. Между другото това е най-добрия двигател в света - Mercedes V6 PU106A и не знам дали гледаш Ф1, но пуши като змей!

Поздрави!
Прикачени файлове
images.jpg
images.jpg (13.69 KiB) Преглеждано 1878 пъти

Аватар
stefo91
Мнения: 354
Регистриран на: 06 Фев 2012 00:39
Местоположение: Вършец
Обратна връзка:

Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?

Мнение от stefo91 » 08 Ное 2016 13:38

rjd написа:
stefo91 написа:
rjd написа: Не се занимавай с гумички и други дреболии. Проблема ти е в маслените сегменти според мен. И освен това японски двигател не се отваря, ако не е крайно наложително. Не вярвай на тия дето не им "барала" маслото! Напилен мотор няма как да не гори масло. При теб разбира се разхода е прекалено голям и очевидно има проблем, който сам си си докарал де.

Колега аз съм с Селика със същия мотор (2ZZ-GE) сипвам и Eneos Sustina 0W50 (made in Japan) 42 лв. литъра и се кълна, че повече от 100 грама масло за 15 000 км. не ми гори (даже не знам дали и толкова има - не го пипа) колата си я карам подобаващо, не пенсьонерската!

Поздрави!
Вярвам ти колега и без да се кълнеш, и се радвам за теб! Просто не разбирам параноята от малко разход на масло. Има масла за 42 лв. тубата, всеки си прави сметката за какво да си дава парите. Между другото това е най-добрия двигател в света - Mercedes V6 PU106A и не знам дали гледаш Ф1, но пуши като змей!

Поздрави!

Да колега, за мен е нормален разход на масло за такъв двигател като (2ZZ-GE) до 1 литър на 10 000 км. всичко отгоре ми се струва много.

Поздрави!
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps

Рони
Мнения: 2
Регистриран на: 03 Яну 2020 19:46
Местоположение: Банско
Автомобил: Селика

Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?

Мнение от Рони » 03 Яну 2020 22:44

И моята селика гори масло

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 99 госта