3 компонентни са,но разликата не е само 5-те десети,а като цяло пружина и сегмент спрямо оригиналния.Днес затворих мотора,утре да се надяваме ,че ще ми остане време да я до сглобя и запаля,пък като я покарам малко ще дам отзивиufer написа: Що не ги снимаш тези сегменти да ги видим. От колко компонента са - 2, 3, 4...? Иначе, аз бих потърсил нови оригинални маслени сегменти, няма начин старите да не са износени. Широчина с 0,5 мм повече е много, сегментите вероятно са доста стегнати и ще трябва да ги чакаш докато се износят до нормалния размер.
Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?
Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?
Главата я дадох на сервиз който се занимава само с глави,минала е всички процедури и вече съм спокоен ,че с нея всичко е наред.
- ufer
- Мнения: 2599
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?
Дано да имаш късмет и да си улучил правилния размер. Преди 2 години ми се наложи да търся комбинация от различни сегменти, най-вече за да осигуря минимална хлабина за всички 3 сегмента по верикала. Наложи се да правя някои компромиси, но си беше ходене по мъките. Тогава един колега от форума ми спомена нещо интересно, което ще споделя. Става въпрос за маслени сегменти с два пръстена от хромирана стомана и маслосъбирателна пружина в средата. Има и други изпълнения. При по-голяма вертикална хлабина той слагаше един допълнителен пръстен (от старите), който я обираше, без да се налага да търси по-висок сегмент или да стругова канала на буталото. Намирам идеята за добра, но само като компромисен вариант, защото има доста спорни моменти - доколко е стегнат, увеличен коефициент на триене, може би и загряване и т.н. По сериозен е този проблем обаче при другите 2 сегмента, особено компресионния. Повод за това беше, че един стругар беше сгафил при колега в Бургас и беше съсипал буталото.
Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?
Такаа,смених маслените сегменти със старите,дадох главата на сервиз,направили са и всички проверки и са сменили гумичките.Покарах я тези дни, врътнах и 400-500км и мога да кажа,че за сега проблеми няма нито с маслото,нито с нищо и така.
Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?
rjd написа: Не се занимавай с гумички и други дреболии. Проблема ти е в маслените сегменти според мен. И освен това японски двигател не се отваря, ако не е крайно наложително. Не вярвай на тия дето не им "барала" маслото! Напилен мотор няма как да не гори масло. При теб разбира се разхода е прекалено голям и очевидно има проблем, който сам си си докарал де.
Колега аз съм с Селика със същия мотор (2ZZ-GE) сипвам и Eneos Sustina 0W50 (made in Japan) 42 лв. литъра и се кълна, че повече от 100 грама масло за 15 000 км. не ми гори (даже не знам дали и толкова има - не го пипа) колата си я карам подобаващо, не пенсьонерската!
Поздрави!
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- ufer
- Мнения: 2599
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?
Тъй като по-предната информация е от преди 5 месеца, редно е колегата "красИс7а" да каже как е сега разходът на маслото...
Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?
Вярвам ти колега и без да се кълнеш, и се радвам за теб! Просто не разбирам параноята от малко разход на масло. Има масла за 42 лв. тубата, всеки си прави сметката за какво да си дава парите. Между другото това е най-добрия двигател в света - Mercedes V6 PU106A и не знам дали гледаш Ф1, но пуши като змей!stefo91 написа:rjd написа: Не се занимавай с гумички и други дреболии. Проблема ти е в маслените сегменти според мен. И освен това японски двигател не се отваря, ако не е крайно наложително. Не вярвай на тия дето не им "барала" маслото! Напилен мотор няма как да не гори масло. При теб разбира се разхода е прекалено голям и очевидно има проблем, който сам си си докарал де.
Колега аз съм с Селика със същия мотор (2ZZ-GE) сипвам и Eneos Sustina 0W50 (made in Japan) 42 лв. литъра и се кълна, че повече от 100 грама масло за 15 000 км. не ми гори (даже не знам дали и толкова има - не го пипа) колата си я карам подобаващо, не пенсьонерската!
Поздрави!
Поздрави!
- Прикачени файлове
-
- images.jpg (13.69 KiB) Преглеждано 1878 пъти
Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP - гори масло - причини и решения ?
rjd написа:Вярвам ти колега и без да се кълнеш, и се радвам за теб! Просто не разбирам параноята от малко разход на масло. Има масла за 42 лв. тубата, всеки си прави сметката за какво да си дава парите. Между другото това е най-добрия двигател в света - Mercedes V6 PU106A и не знам дали гледаш Ф1, но пуши като змей!stefo91 написа:rjd написа: Не се занимавай с гумички и други дреболии. Проблема ти е в маслените сегменти според мен. И освен това японски двигател не се отваря, ако не е крайно наложително. Не вярвай на тия дето не им "барала" маслото! Напилен мотор няма как да не гори масло. При теб разбира се разхода е прекалено голям и очевидно има проблем, който сам си си докарал де.
Колега аз съм с Селика със същия мотор (2ZZ-GE) сипвам и Eneos Sustina 0W50 (made in Japan) 42 лв. литъра и се кълна, че повече от 100 грама масло за 15 000 км. не ми гори (даже не знам дали и толкова има - не го пипа) колата си я карам подобаващо, не пенсьонерската!
Поздрави!
Поздрави!
Да колега, за мен е нормален разход на масло за такъв двигател като (2ZZ-GE) до 1 литър на 10 000 км. всичко отгоре ми се струва много.
Поздрави!
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 99 госта